Školení Marketingová strategie

MarketingVyberte si z naší ohromné nabídky výukových kurzů. Pro Vaši lepší orientaci jsou rozděleny do základních kategorií

Marketingová strategie

MARK4
Produktové portfolio a jeho vliv na marketing
MARK29
Loyalty program - „esence retenčního marketingu!"
MARK1
Základy účinného marketingu - kurz pro začínající marketéry
MARK7
Budování značky
MARK2
Marketingová analýza
MARK25
Marketing a design
MARK3
Analýza zákazníka - psychologie rozhodování
MARK5
Efektivní zavedení marketingu
MARK6
Marketingová strategie
MARK8
Plánování a cíle
MARK9
Marketingový plán a budget
MARK11
Marketing a psychologie
MARK26
Multichannel marketing

Vybrané zákaznické reference

AmRest s.r.o., Pavel J.
Marketing a psychologie ( MARK11)
"Pozitivní zábavná forma diskuze, nebylo to klasické školení."
AmRest s.r.o., Jakub P.
Marketing a psychologie ( MARK11)
"Pozitivně vedené školení s dostatkem praktických cvičení "
HERLITZ, spol. s r.o., Lucie B.
Marketingová analýza ( MARK2)
"Skoleni hodnotim velmi pozitivně, přineslo spoustu novych informaci o možnostech a šlo vidět, ze skolitel se vyzná a má spoustu zkušenosti, které předává dal. "
Centrum dopravního výzkumu, v.v.i., Tomáš N.
Marketingová analýza ( MARK2)
"Velmi dobrý a vyvážený poměr mezi teorií a praxí. Skvělé prostředí a paleta občerstvení. Kurz naprosto splnil moje očekávání. Byl přizpůsoben mým potřebám a není nutné nic měnit ani doplňovat. Děkuji."
Centrum dopravního výzkumu, v.v.i., Petr Z.
Marketingová analýza ( MARK2)
"Oceňuji, že lektor udržel po celou dobu moji pozornost a průběžně přizpůsoboval témata zájmům účastníků. Kurz bych doplnil o nějakou interkativnější část, ve které by se všichni zapojili do řešení nějaké kratší případové studie."
ČEZ Prodej, a.s., Aleš F.
Multichannel marketing ( MARK26)
"Celkove mam ze skoleni velmi dobry dojem. Za mne bylo velmi pozitivni ze jsme se jako ucastnici setkali z casti Teoreticke resp skolske oblasti a businesove oblasti. Ruzna uroven nahledu na problematiku."
Česká zemědělská univerzita v Praze, Daniela Š.
Multichannel marketing ( MARK26)
"Vynikající individuální přístup, výborná organizace a komunikace, zajímavé a přínosné informace."
Somfy, spol. s.r.o., Kateřina P.
Marketing a psychologie ( MARK11)
"Školení bylo dobře zorganizované, informace srozumitelné, praktice ukázky a tipy. "
ARBURG, spol. s r.o., Martina Š.
Základy účinného marketingu - kurz pro začínající marketéry ( MARK1)
"Pro mne bylo důležité, aby lektor měl praktické zkušenosti a to bylo splněno. Byl to potřebný základ jako vhled do problematiky."
COLAS CZ, a.s., Andrea Š.
Marketingová strategie ( MARK6)
"Přínosem pro mne byl budget, software, plány. Celkově školení výborné, interaktivní a diskuzní."
Hotel Paříž Praha, a.s., Kateřina J.
Marketingová strategie ( MARK6)
"Jsem spokojená, zaujaly mne jednotlivé kroky k sestavení strategie. "
MEDIN, a.s., Radka N.
Marketingová strategie ( MARK6)
"Seminář se mi velmi líbil. Lektor vynikající. Děkuji :-)"