Marketingová strategie (MARK6)
Marketing, Marketingová strategie
Marketingová strategie patří k nejvíce zanedbávaným částem marketingu. Ve firmě sice funguje velké množství marketingových aktivit, které ale často nejsou provázány a nevyužívají tak synergického efektu. Každou oblast navíc mívá na starosti někdo jiný a sledují jiné cíle. Společným cílem by však mělo být nejen zvýšení prodeje, ale právě podpora ostatních kanálů vzájemně, aby se celý proces zefektivnil a každá kampaň přinesla větší dosah a výsledky.
V kurzu si tedy odpovíme na otázky: Jak správně definovat cíl? Jakou strategii použít, která je vhodná pro mou firmu a která je účinná? Jaké nástroje použít k dosažení definovaného cíle? Jak zajistit personální, finanční a informační zdroje?
Kurz je určen pro všechny majitele firem, podnikatele a marketingové ředitele, kteří chtějí zajistit maximální efektivitu marketingu ve firmě a dosáhnout stanovených cílů.
Lokalita, termín kurzu
Kontaktujte nás
Náplň kurzu:
Skrýt detaily
-
Strategie firmy
-
Strategie určuje postup
-
SMART cíl vytyčuje směr
-
Jak pracovat s rozpočtem
-
Úloha času při plánování
-
Dlouhodobé cíle
-
Střednědobé cíle
-
Krátkodobé cíle
-
Akční plány
-
Předpoklady naší strategie
-
Model PUSH
-
Model PULL
-
Model RUN
-
Komunikační strategie
-
Generická strategie
-
Preemptivní strategie
-
Strategie unikátní prodejní vlastnosti
-
Strategie image značky
-
Strategie positioningu
-
Rezonanční strategie
-
Emocionální strategie
-
Informační strategie
-
Analýzy
-
Vnitřní analýza
-
Vnější analýza
-
Sumarizace
-
Komunikační mix
-
Reklama
-
Osobní prodej
-
Procesy rychle a přehledně
-
Podpora prodeje
-
Vztahy s veřejností
-
Přímý marketing
-
POS marketing
-
Zabezpečení strategie
-
Personální zabezpečení
-
Finanční a materiálové zabezpečení
-
Informační zdroje
-
Vyhodnocování
-
Časové hledisko
-
Způsoby hodnocení
-
Doporučený předchozí kurz:
-
Efektivní zavedení marketingu (MARK5)
-
Časový rozvrh:
-
2 dny (9:00hod. - 17:00hod.)
-
Cena za osobu:
-
7 900,00 Kč (9 559,00 Kč včetně 21% DPH)
Vybrané zákaznické reference
COLAS CZ, a.s., Andrea Š.
Marketingová strategie (
MARK6)
"Přínosem pro mne byl budget, software, plány. Celkově školení výborné, interaktivní a diskuzní."
Hotel Paříž Praha, a.s., Kateřina J.
Marketingová strategie (
MARK6)
"Jsem spokojená, zaujaly mne jednotlivé kroky k sestavení strategie. "
MEDIN, a.s., Radka N.
Marketingová strategie (
MARK6)
"Seminář se mi velmi líbil. Lektor vynikající. Děkuji :-)"