Marketingová strategie (MARK6)

Marketing, Marketingová strategie

Marketingová strategie patří k nejvíce zanedbávaným částem marketingu. Ve firmě sice funguje velké množství marketingových aktivit, které ale často nejsou provázány a nevyužívají tak synergického efektu. Každou oblast navíc mívá na starosti někdo jiný a sledují jiné cíle. Společným cílem by však mělo být nejen zvýšení prodeje, ale právě podpora ostatních kanálů vzájemně, aby se celý proces zefektivnil a každá kampaň přinesla větší dosah a výsledky.
V kurzu si tedy odpovíme na otázky: Jak správně definovat cíl? Jakou strategii použít, která je vhodná pro mou firmu a která je účinná? Jaké nástroje použít k dosažení definovaného cíle? Jak zajistit personální, finanční a informační zdroje?

TENTO TRÉNINK VÁM POMŮŽE:

  • Porozumět, jak správně definovat cíle marketingové strategie a jaké kroky jsou potřebné pro jejich dosažení
  • Rozpoznat a využít synergických efektů různých marketingových aktivit pro zvýšení celkové efektivity a dosahu kampaní
  • Naučit se, jak efektivně rozdělit a využít personální, finanční a informační zdroje pro podporu marketingových strategií
  • Získat znalosti o různých typech marketingových strategií a komunikačních přístupů, včetně generické, preemptivní, emocionální a informační strategie

KDO BY SE MĚL TRÉNINKU ZÚČASTNIT?

  • Majitelé firem a podnikatelé, kteří chtějí zajistit maximální efektivitu marketingu ve své firmě
  • Marketingoví ředitelé a manažeři, kteří chtějí rozšířit své znalosti a dovednosti v oblasti vytváření a implementace marketingových strategií
  • Pracovníci v oblasti marketingu a reklamy, kteří chtějí lépe porozumět procesu plánování a hodnocení marketingových aktivit

Privátní školení a termíny na míru

Toto téma je možné zrealizovat pouze jako privátní, a to nejen formou uzavřeného firemního kurzu, ale také jako individuální konzultaci pro jednotlivce.

V případě kurzu na míru je níže uvedená osnova pouze inspirací. Finální obsah vzdělávání, jeho délka i termíny budou přizpůsobeny konkrétním vstupním znalostem, potřebám a cílům účastníků.

Cenovou nabídku vám rádi připravíme na základě vstupů zaslaných e-mailem nebo zadaných prostřednictvím poptávkového formuláře. Cena privátního školení vychází z náročnosti požadované obsahové náplně školení, časového rozsahu a celkového počtu přihlášených osob.

Lokalita, termín kurzu

Kontaktujte nás

Náplň kurzu:

Skrýt detaily
  • Strategie firmy
    1. Strategie určuje postup
    2. SMART cíl vytyčuje směr
    3. Jak pracovat s rozpočtem
  • Úloha času při plánování
    1. Dlouhodobé cíle
    2. Střednědobé cíle
    3. Krátkodobé cíle
    4. Akční plány
  • Předpoklady naší strategie
    1. Model PUSH
    2. Model PULL
    3. Model RUN
  • Komunikační strategie
    1. Generická strategie
    2. Preemptivní strategie
    3. Strategie unikátní prodejní vlastnosti
    4. Strategie image značky
    5. Strategie positioningu
    6. Rezonanční strategie
    7. Emocionální strategie
    8. Informační strategie
  • Analýzy
    1. Vnitřní analýza
    2. Vnější analýza
    3. Sumarizace
  • Komunikační mix
    1. Reklama
    2. Osobní prodej
    3. Procesy rychle a přehledně
    4. Podpora prodeje
    5. Vztahy s veřejností
    6. Přímý marketing
    7. POS marketing
  • Zabezpečení strategie
    1. Personální zabezpečení
    2. Finanční a materiálové zabezpečení
    3. Informační zdroje
  • Vyhodnocování
    1. Časové hledisko
    2. Způsoby hodnocení
  • Diskuze, shrnutí, závěr
Doporučený následný kurz:
Budování značky (MARK7)
Časový rozvrh:
2 dny (9:00hod. - 17:00hod.)

Vybrané zákaznické reference

COLAS CZ, a.s., Andrea Š.
Marketingová strategie ( MARK6)
"Přínosem pro mne byl budget, software, plány. Celkově školení výborné, interaktivní a diskuzní."
Hotel Paříž Praha, a.s., Kateřina J.
Marketingová strategie ( MARK6)
"Jsem spokojená, zaujaly mne jednotlivé kroky k sestavení strategie. "
MEDIN, a.s., Radka N.
Marketingová strategie ( MARK6)
"Seminář se mi velmi líbil. Lektor vynikající. Děkuji :-)"