Budování značky (MARK7)

Marketing

Značka má rozhodující vliv u výrobků, které jsou jen málo odlišné. Zároveň však může být vstupní branou rostoucích firem mezi velké hráče. Správné budování značky a pověsti firmy může být rozhodujícím faktorem při rozhodování zákazníka o koupi. Budování značky a jejího povědomí však může být pro mnoho marketérů a majitelů firem vnímáno jako věc, která nenese okamžité zisky. Opak může být pravdou a průběžné budování firemní image nemusí být záležitostí statisíců a zároveň může podpořit další prodejní aktivity.
Z kurzu si odnesete, jak přistupovat k vlastní značce a budete vědět, jaké kroky učinit, abyste tuto reputaci budovali dle svých představ.
Kurz je určený pro ty, kteří chtějí vytvořit značku, která bude unikátní a synonymem pro … (kvalitu, rychlost, spolehlivost, doplňte dle svého uvážení).

Lokalita, termín kurzu



Náplň kurzu:

Skrýt detaily
  • Značka
    1. Značka vs. image vs. produkt
    2. Kde začit
    3. Vytváříme corporate identity
  • Tvorba správného image
    1. Těžko se prodává tomu, kdo nevěří
    2. Dojem má delší životnost, než informace
    3. Jedna otázka vydá za sto odpovědí
  • Podpora prodeje
    1. I servis je obchod
    2. Udržet si přízeň je težší, než ji získat
    3. Strategické informace
  • Rozpočet
    1. Budování značky nemusí být drahá záležitost
    2. Spokojenost v hlavní roli
    3. Benchmarking
  • Diskuze, shrnutí, závěr
Doporučený předchozí kurz:
Efektivní zavedení marketingu (MARK5)
Časový rozvrh:
1 den (9:00hod. - 17:00hod.)
Cena kurzu:
4 500,00 Kč (5 445,00 Kč včetně 21% DPH)