Marketingová analýza (MARK2)
Marketing, Marketingová strategie
V rámci marketingových aktivit a nástrojů, kterých je na trhu přehršel, může být pro firmy složité zorientovat se v tom, které aktivity přináší výsledky a které jsou zbytečné.
K tomu je však třeba znát výchozí stav a cíl, kterého chceme dosáhnout. Marketingové řízení bez těchto dat je jako řídit se zavázanýma očima. Lehce pak naletíme tzv. odborníkům a marketingové náklady mohou růst do závratných výšin.
Díky marketingové analýze byste tak měli vědět, které z aktivit utnout, které podpořit a které zavést. Zároveň byste díky analýze měli snadno zjistit, které aktivity řešit interně a které delegovat externím agenturám.
Řekneme Vám také, jak kroky zavedení marketingu do firmy poskládat za sebou tak, abyste správně odhadli personální a finanční potřeby tohoto oddělení, stejně jako očekávání a cíle, kterých by měl marketing ve Vaší firmě dosáhnout.
Kurz je určen pro všechny majitele, podnikatele, marketéry a marketingové ředitele, kteří nejsou spokojeni s marketingem ve své firmě a potřebují reálná data a podklady pro jeho zlepšení.<7p>
Lokalita, termín kurzu
Brno + online (volitelně)
22.6. - 23.6.2023
7 900 Kč
17.8. - 18.8.2023
7 900 Kč
12.10. - 13.10.2023
7 900 Kč
Praha + online (volitelně)
22.6. - 23.6.2023
7 900 Kč
17.8. - 18.8.2023
7 900 Kč
12.10. - 13.10.2023
7 900 Kč
Náplň kurzu:
Skrýt detaily
-
Marketing
-
Jak vnímáme marketing v naší firmě?
-
Co vše je vlastně marketing?
-
Co má plnit marketing v naší firmě
-
Marketing persony
-
SBU - strategické obchodní jednotky
-
Kdo je můj zákazník
-
Zákazník je víc, než jen jméno a adresa
-
Jak vytvořit marketingovou personu?
-
Analýza trhu
-
Vnější prostředí (konkurence, trh, prostředí)
-
Vnitřní prostředí (7P, zdroje)
-
SWOT analýza
-
Již zavedené marketingové postupy
-
Běžné operativní činnosti
-
Strategické aktivity
-
Efektivita - jak měřit výsledky
-
Vlastní tým vs. outsourcing
-
Activity in-house
-
Výhody a nevýhody
-
Kombinované modely
-
Praktické příklady
-
Outsourcing
-
Nabídka marketingových služeb
-
Dodavatelé marketingu
-
Agentury
-
Freelanceři
-
Nastavení vhodných marketingových aktivit
-
Rozpočet vs. cíle
-
Procesy rychle a přehledně
-
Dopady a výsledky
-
Plánování
-
Marketing jako neustálý proces změny
-
Plánovaná priorizace aktivit
-
Vyhodnocení
-
Doporučený předchozí kurz:
-
Základy účinného marketingu - kurz pro začínající marketéry (MARK1)
-
Časový rozvrh:
-
2 dny (9:00hod. - 17:00hod.)
-
Cena za osobu:
-
7 900,00 Kč (9 559,00 Kč včetně 21% DPH)
Vybrané zákaznické reference
HERLITZ, spol. s r.o., Lucie B.
Marketingová analýza (
MARK2)
"Skoleni hodnotim velmi pozitivně, přineslo spoustu novych informaci o možnostech a šlo vidět, ze skolitel se vyzná a má spoustu zkušenosti, které předává dal. "
Centrum dopravního výzkumu, v.v.i., Tomáš N.
Marketingová analýza (
MARK2)
"Velmi dobrý a vyvážený poměr mezi teorií a praxí.
Skvělé prostředí a paleta občerstvení.
Kurz naprosto splnil moje očekávání. Byl přizpůsoben mým potřebám a není nutné nic měnit ani doplňovat.
Děkuji."
Centrum dopravního výzkumu, v.v.i., Petr Z.
Marketingová analýza (
MARK2)
"Oceňuji, že lektor udržel po celou dobu moji pozornost a průběžně přizpůsoboval témata zájmům účastníků. Kurz bych doplnil o nějakou interkativnější část, ve které by se všichni zapojili do řešení nějaké kratší případové studie."