Základy účinného marketingu - kurz pro začínající marketéry (MARK1)

Marketing, Marketingová strategie

Marketing je obsáhlé téma, které s rozvojem digitálního marketingu vytvořilo prostředí, ve kterém je složité se orientovat. Pro mnohé je marketing jen reklama a způsob jak nalákat zákazníka, nicméně marketing je více než to. Na kurzu si však ukážeme, jak marketing uchopit, co od něho očekávat, jak s ním pracovat a jaké možnosti nabízí. Zároveň si společně vytvoříme základní marketingovou analýzu, kterou můžeme použít jako podklad při tvorbě marketingových aktivit.

Pro koho je kurz určen? Kurz je určen pro všechny, kteří chtějí pracovat v oblasti marketingu a mají minimální znalosti o marketingu. Zároveň je vhodný pro ty, kteří s marketingem pracují jako samouci a uvědomují si, že mají rezervy v této oblasti.

Lokalita, termín kurzu

Kontaktujte nás

Náplň kurzu:

Skrýt detaily
  • Co vše znamená marketing
    1. Marketing není jen reklama
    2. Marketingové modely
    3. Teorie vs. praxe
  • Strategie firmy
    1. Strategie určuje postup
    2. SMART cíl vytyčuje směr
    3. Jak pracovat s rozpočtem (kde na to vzít)
  • Marketing persony
    1. SBU - strategické obchodní jednotky
    2. Kdo je můj zákazník
    3. Zákazník je víc než jen jméno a adresa
    4. Jak vytvořit marketingovou personu
  • Analýza trhu
    1. Vnější prostředí (konkurence, trh, prostředí)
    2. Vnitřní prostředí (7P, zdroje)
    3. SWOT analýza
  • Online vs. offline
    1. Sociální sítě
    2. Prodejní web
    3. Bez informací kráčíme tmou (datová analýza)
    4. Jak neposílat SPAM
    5. Design a texty
  • Diskuze, shrnutí, závěr
Doporučený následný kurz:
Marketingová analýza (MARK2)
Časový rozvrh:
2 dny (9:00hod. - 17:00hod.)
Cena za osobu:
7 900,00 Kč (9 559,00 Kč včetně 21% DPH)

Vybrané zákaznické reference

ARBURG, spol. s r.o., Martina Š.
Základy účinného marketingu - kurz pro začínající marketéry ( MARK1)
"Pro mne bylo důležité, aby lektor měl praktické zkušenosti a to bylo splněno. Byl to potřebný základ jako vhled do problematiky."