Věrnostní program jako klíč k udržení zákazníků (MARK29)

Marketing, Marketingová strategie

Cílem praktického workshopu je odhalit klíčové strategie pro dlouhodobé budování a udržení zákaznické loajality. Naše interaktivní setkání vás provede klíčovými strategiemi pro efektivní zapojení různých skupin zákazníků a poskytne vám konkrétní nástroje na vytvoření silných a dlouhodobých zákaznických vztahů. Naučíte se taktiky pro podporu spokojenosti a loajality, inspirované reálnými ukázkami, které můžete ihned aplikovat ve svém podnikání. Získáte znalosti v měření spokojenosti zákazníků a implementaci úspěšných věrnostních programů. Dozvíte se celou řadu praktických tipů a postupů, které lze okamžitě aplikovat do vlastní praxe.

TOTO ŠKOLENÍ VÁM POMŮŽE:

  • Získat strategie pro efektivní zapojení různých skupin zákazníků
  • Naučit se konkrétní nástroje na vytvoření silných, dlouhodobých zákaznických vztahů
  • Získat znalosti v měření spokojenosti zákazníků a implementaci úspěšných věrnostních programů
  • Naučit se taktiky pro podporu spokojenosti a loajality, inspirované reálnými ukázkami, které můžete ihned aplikovat ve svém podnikání

KDO BY SE MĚL KURZU ZÚČASTNIT?

  • CRM manažery
  • Marketing, retention a loyalty manažery
  • Product ownery
  • Pro všechny, kteří chtějí vědět, jak budovat loajální zákaznickou základnu

FORMA VÝUKY

Vzdělávací program je realizován online formou, prezenční formou anebo u zákazníka.

METODIKA VÝUKY

Případové studie, praktické příklady, facilitovaná diskuze, best practices, techniky analýzy dat, ukázky strategií, zpětná vazba lektora.

Privátní školení a termíny na míru

Toto téma je možné zrealizovat pouze jako privátní, a to nejen formou uzavřeného firemního kurzu, ale také jako individuální konzultaci pro jednotlivce.

V případě kurzu na míru je níže uvedená osnova pouze inspirací. Finální obsah vzdělávání, jeho délka i termíny budou přizpůsobeny konkrétním vstupním znalostem, potřebám a cílům účastníků.

Cenovou nabídku vám rádi připravíme na základě vstupů zaslaných e-mailem nebo zadaných prostřednictvím poptávkového formuláře. Cena privátního školení vychází z náročnosti požadované obsahové náplně školení, časového rozsahu a celkového počtu přihlášených osob.

Lokalita, termín kurzu

Kontaktujte nás

Náplň kurzu:

Skrýt detaily
  • Zákaznická loajalita a její udržení
    1. Co je zákaznická loajalita, její význam pro podnikatelský úspěch a jak si ji udržet
    2. Dopady ztráty zákazníků na podnikání
  • Segmentace zákazníků a jejich udržení
    1. Různé přístupy k zákaznické segmentaci, rizikové segmenty
    2. Strategie pro efektivní zapojení konkrétních skupin zákazníků
  • Strategie pro efektivní zapojení konkrétních skupin zákazníků
    1. Význam budování organizace, která je zaměřená na zákazníka
    2. Strategie pro podporu spokojenosti a loajality zákazníků
  • Jedinečná zákaznická zkušenost a personalizace
    1. Role personalizace při zvyšování zákaznické loajality
    2. Techniky a nástroje pro poskytování personalizované zkušenosti
  • Techniky a nástroje pro poskytování personalizované zkušenosti
    1. Programy zákaznické loajality (body za nákup, předplatné atd.)
    2. Postupy a implementace programů
  • Zákaznická zpětná vazba a management vztahů se zákazníky
    1. Jak získávat zpětnou vazbu od zákazníků, budování vztahů se zákazníky
    2. Strategie pro sběr zpětné vazby, měření spokojenosti, využití zpětné vazby
  • Analýza a metriky
    1. Klíčové metriky a analýzy pro monitorování a měření zákaznické loajality
    2. Techniky analýzy dat
Časový rozvrh:
1 den (9:00hod. - 17:00hod.)

lektor

misa

Michaela Jánošková, lektorka Customer Excellence se specializací na věrnostní programy, získala své zkušenosti studiem v Kanadě. Své dovednosti uplatnila při budování úspěšného věrnostního programu pro online e-shopy. Dnes se vášnivě věnuje designu efektivních věrnostních programů pro firmy, s důrazem na retenci a zlepšení zákaznické zkušenosti v oblasti technologických produktů a e-commerce.