Věrnostní program jako klíč k udržení zákazníků (MARK29)
			
			
				
					Marketing, Marketingová strategie
				
				
					Cílem praktického workshopu je odhalit klíčové strategie pro dlouhodobé budování a udržení zákaznické loajality. Naše interaktivní setkání vás provede klíčovými strategiemi pro efektivní zapojení různých skupin zákazníků a poskytne vám konkrétní nástroje na vytvoření silných a dlouhodobých zákaznických vztahů. Naučíte se taktiky pro podporu spokojenosti a loajality, inspirované reálnými ukázkami, které můžete ihned aplikovat ve svém podnikání. Získáte znalosti v měření spokojenosti zákazníků a implementaci úspěšných věrnostních programů. Dozvíte se celou řadu praktických tipů a postupů, které lze okamžitě aplikovat do vlastní praxe.
				
				 
				  TOTO ŠKOLENÍ VÁM POMŮŽE:
                - 	Získat strategie pro efektivní zapojení různých skupin zákazníků 
- 	Naučit se konkrétní nástroje na vytvoření silných, dlouhodobých zákaznických vztahů
- Získat znalosti v měření spokojenosti zákazníků a implementaci úspěšných věrnostních programů
- 	Naučit se taktiky pro podporu spokojenosti a loajality, inspirované reálnými ukázkami, které můžete ihned aplikovat ve svém podnikání 
KDO BY SE MĚL KURZU ZÚČASTNIT?
                - CRM manažery
- 	Marketing, retention a loyalty manažery
- Product ownery
- Pro všechny, kteří chtějí vědět, jak budovat loajální zákaznickou základnu
FORMA VÝUKY
Vzdělávací program je realizován online formou, prezenční formou anebo u zákazníka. 
METODIKA VÝUKY
Případové studie, praktické příklady, facilitovaná diskuze, best practices, techniky analýzy dat, ukázky strategií, zpětná vazba lektora.
	
Privátní školení a termíny na míru
 
                Toto téma je možné zrealizovat pouze jako privátní, a to nejen formou uzavřeného firemního kurzu, ale také jako individuální konzultaci pro jednotlivce.
                
 
                V případě kurzu na míru je níže uvedená osnova pouze inspirací. Finální obsah vzdělávání, jeho délka i termíny budou přizpůsobeny konkrétním vstupním znalostem, potřebám a cílům účastníků. 
                
                Cenovou nabídku vám rádi připravíme na základě vstupů zaslaných e-mailem nebo zadaných prostřednictvím poptávkového formuláře. Cena privátního školení vychází z náročnosti požadované obsahové náplně školení, časového rozsahu a celkového počtu přihlášených osob. 
                
				
					Lokalita, termín kurzu
					
				
				Kontaktujte nás
				
				
				
			
                      
                        
                    
				
				
                
				
					Náplň kurzu:
				
				Skrýt detaily
				
						
							- 
								Zákaznická loajalita a její udržení
							
								
									- 
										Co je zákaznická loajalita, její význam pro podnikatelský úspěch a jak si ji udržet
									
- 
										Dopady ztráty zákazníků na podnikání
									
							- 
								Segmentace zákazníků a jejich udržení
							
								
									- 
										Různé přístupy k zákaznické segmentaci, rizikové segmenty
									
- 
										Strategie pro efektivní zapojení konkrétních skupin zákazníků
									
							- 
								Strategie pro efektivní zapojení konkrétních skupin zákazníků
							
								
									- 
										Význam budování organizace, která je zaměřená na zákazníka
									
- 
										Strategie pro podporu spokojenosti a loajality zákazníků
									
							- 
								Jedinečná zákaznická zkušenost a personalizace
							
								
									- 
										Role personalizace při zvyšování zákaznické loajality
									
- 
										Techniky a nástroje pro poskytování personalizované zkušenosti
									
							- 
								Techniky a nástroje pro poskytování personalizované zkušenosti
							
								
									- 
										Programy zákaznické loajality (body za nákup, předplatné atd.)
									
- 
										Postupy a implementace programů
									
							- 
								Zákaznická zpětná vazba a management vztahů se zákazníky
							
								
									- 
										Jak získávat zpětnou vazbu od zákazníků, budování vztahů se zákazníky
									
- 
										Strategie pro sběr zpětné vazby, měření spokojenosti, využití zpětné vazby
									
							- 
								Analýza a metriky
							
								
									- 
										Klíčové metriky a analýzy pro monitorování a měření zákaznické loajality
									
- 
										Techniky analýzy dat
									
					
					
					
					
					
					
					- 
						Časový rozvrh:
					
- 
						1 den (9:00hod. - 17:00hod.)
					
 
				 lektor
  
               
 
Michaela Jánošková, lektorka Customer Excellence se specializací na věrnostní programy, získala své zkušenosti studiem v Kanadě. Své dovednosti uplatnila při budování úspěšného věrnostního programu pro online e-shopy. Dnes se vášnivě věnuje designu efektivních věrnostních programů pro firmy, s důrazem na retenci a zlepšení zákaznické zkušenosti v oblasti technologických produktů a e-commerce.