Školení Marketingová komunikace a PR
Potřebujete komunikovat s veřejností a zároveň posilovat značku? Oblast Marketingová komunikace a PR propojuje moderní marketingové postupy s budováním vztahů s médii, zákazníky i zaměstnanci. Naučíte se využívat různé kanály, vytvářet srozumitelná sdělení a ukazovat hodnoty firmy způsobem, který je pro cílové publikum atraktivní a důvěryhodný.
Základní orientaci v práci s veřejností a médii získáte v kurzu Základy PR, který ukazuje, proč je dlouhodobá komunikace s veřejností klíčem k úspěchu. Pokud hledáte cestu, jak přitáhnout a udržet talenty, oceníte školení HR marketing s praktickými tipy pro budování značky zaměstnavatele. V nabídce nechybí ani témata jako linkbuilding, UX design, multichannel komunikace či inovativní strategie v oblasti CSR a udržitelnosti.
Marketingová komunikace a PR
- MAPR
-
Základy PR aneb jak a proč budovat vztahy s veřejností
- MARK3
-
LinkBuilding
- MARK12
-
UX Design
- MARK14
-
HR marketing
- MARK15
-
Udržitelná firma – Jak maximalizovat efektivitu businessu
- MARK15A
-
NexGen HR: Propojení CSR a Talentů Generace XYZ
- MARK15B
-
Strategické CSR & udržitelnost: Inovativní cesty ke společenské odpovědnosti a konkurenceschopnosti
- MARK26
-
Multichannel a omni-channel marketing
Vybrané zákaznické reference
Buči z.s., Lenka T.
Základy PR aneb jak a proč budovat vztahy s veřejností (
MAPR)
"Kurz Marketing a PR byl pro mě opravdu přínosný a jsem moc ráda, že jsem se ho zúčastnila. Lektor byl skvělý profík, který ví, o čem mluví, a zároveň umí vše vysvětlit srozumitelně s nadhledem a hlavně prakticky.
Hodně mi pomohlo zamyslet se nad tím, jak si u nás v organizaci lépe nastavit hodnoty, misi, vizi a poslání. Bylo super dostat konkrétní zpětnou vazbu na naše webové stránky a propagaci obecně včetně letáku, který můžeme ještě vylepšit.
Velkým přínosem pro mě byly i tipy na plánování příspěvků na sociální sítě a ukázky, jak s tím může pomoct ChatGPT. Práce s ním pro mě teď dává mnohem větší smysl a vím, jak ho ještě lépe využít v praxi.
Celkově to bylo moc povedené školení, které mě nejen obohatilo, ale i motivovalo. Lektora moc doporučuji a děkuji."
R-SYS, s.r.o., Dušan Č.
UX Design (
MARK12)
"Všetko bolo fajn, som rád že to nebolo len rozprávanie ale aj interaktívne aktivity."
R-SYS, s.r.o., Ján F.
UX Design (
MARK12)
"Nechýbalo mi nič. Páčila sa mi interaktívna forma školenia cez rozhranie Figma."
R-SYS, s.r.o., Andrej Š.
UX Design (
MARK12)
"Školiteľ dôkladne popísal proces grafického návrhu softvéru a podrobne odpovedal na otázky ohľadom situácii na konkrétnych projektových úlohách"
Koenig & Bauer Grafitec s.r.o., Sabina H.
HR marketing (
MARK14)
"Školení bylo plné nových poznatků, které se daji využít v oblasti HR Marketingu."
Ball Aerosol Packaging CZ s.r.o., Markéta D.
HR marketing (
MARK14)
"Nic bych neměnila. Videa a ukázky zaujaly. "
Spolek pro chemickou a hutní výrobu, akciová společnost, Zuzana K.
HR marketing (
MARK14)
"S lektorem panem Černým jsem velice spokojena. Vše bylo jasné, stručné,výstižné. To stěžejní bylo dáno na začátek, aby na to bylo dostatek času. Minimum teorie, maximum praxe. Výtečné, vřele doporučím dále.
Jedna poznámka pro příště. Podklady pro kurz zaslat před konáním kurzu. Uchazeči si mohou vytisknout a psát si poznámky přímo do podkladů.
Děkuji a přeji krásný den.
"
Kayaku Safety Systems Europe a.s., Monika G.
HR marketing (
MARK14)
"Kombinace prezenční a online výuky není šťastná. Rozhodně ale oceňuji rozdělení výuky do dvou dnů, témata byly zajímavě různorodá."
ČEZ Prodej, a.s., Aleš F.
Multichannel a omni-channel marketing (
MARK26)
"Celkove mam ze skoleni velmi dobry dojem. Za mne bylo velmi pozitivni ze jsme se jako ucastnici setkali z casti Teoreticke resp skolske oblasti a businesove oblasti. Ruzna uroven nahledu na problematiku."
Česká zemědělská univerzita v Praze, Daniela Š.
Multichannel a omni-channel marketing (
MARK26)
"Vynikající individuální přístup, výborná organizace a komunikace, zajímavé a přínosné informace."
Fakultní nemocnice Ostrava, Dominika Z.
HR marketing (
MARK14)
"Velmi si cením přístupu lektora. Oceňuji konkrétní příklady, nápady, o které se podělil. Kurz byl záživný a přínosný."
System4u a.s., Jitka Š.
HR marketing (
MARK14)
"Velmi pozitivne hodnotim lektora. Jeho zkusenosti, priklady z praxe. Skoleni predcilo me ocekavani a odnesla jsem si spoustu typu, jak nasi firmu lepe prezentovat.
Dekuji."
Equa bank a.s., Martina V.
HR marketing (
MARK14)
"Konkrétní velký přínos v detailu, skvělý přístup lektora. Nechybělo mi nic, mohla bych tady sedět týden."
Equa bank a.s., Veronika T.
HR marketing (
MARK14)
"Lektor kurzu profesionál z praxe, perfektně připravený, strukturovaným lidsky velmi příjemný. Umí přesně pojmenovat věci, výstižně, pohotově. Vše super, šla bych na něj znovu a doporučila bych ho všem HR :-)! "
Equa bank a.s., Monika M.
HR marketing (
MARK14)
"Vše v pořádku, splněno nad očekávání. Lektor sjednotil náš pohled na věc, poukázal na drobnosti ke zlepšení. Navnímal skvěle naši kulturu, dívá se na věc z X pohledů."
Equa bank a.s., Lea K.
HR marketing (
MARK14)
"Školení velmi konkrétní a propojené s praxí. Několik "aha" momentů, že zdánlivé překážky se dají překonat. Děkuji lektorovi. "
Státní zemědělský intervenční fond, Naděžda U.
Udržitelná firma – Jak maximalizovat efektivitu businessu (
MARK15)
"Školení přínosné!"
Penny Market s.r.o., Anežka V.
Udržitelná firma – Jak maximalizovat efektivitu businessu (
MARK15)
"Přínosem pro mne byly praktické poznatky a zkušenosti z praxe."
Mediaservis, s.r.o., Adriána J.
HR marketing (
MARK14)
"Super školení, plné informací, využitelné v praxi."
MANN + HUMMEL Service s.r.o., Hana H.
HR marketing (
MARK14)
"Školení je velmi přínosné pro juniory, kteří zatím v HR marketingu nemají mnoho zkušeností."
Toyota Central Europe - Czech s.r.o., Alžběta Š.
HR marketing (
MARK14)
"Mám velmi dobrý dojem, líbila se mi malá skupina a individuální přístup."
Centrum pro regionální rozvoj České republiky, Barbora V.
HR marketing (
MARK14)
"I když je kurz poměrně dlouhý, nebyl nudný. Hodně informací z praxe, zapojování do diskuzí, interakce s dalšími účastníky."
DEZA, a.s., Michaela H.
HR marketing (
MARK14)
"Školením jsem byla mile překvapena. Celý kurz byl přínosný a přinesl mi mnoho nových informací i setkání se zajímavými lidmi z odlišných odvětví."
Karmelitská Hotel s.r.o., Simona V.
HR marketing (
MARK14)
"Ocenila jsem konkrétní příklady z praxe, specifické doporučení co a jak dělat. Celkový dojem dobrý, kurz pro mě byl přínosný."
Krofian CZ spol.s.r.o, Alena K.
Základy PR aneb jak a proč budovat vztahy s veřejností (
MAPR)
"Nic nechybělo, byla jsem spokojena. Velmi profesionální."
KULTURA A SPORT CHOMUTOV s.r.o., Lucie R.
HR marketing (
MARK14)
"Školení mě inspirovali k implementaci nových myšlenek do strategie firmy."
ADIP, spol. s r. o., Helena H.
HR marketing (
MARK14)
"Maximální spokojenost"
IVITERA a.s., Gabriela H.
HR marketing (
MARK14)
"Super! :-)"