HR marketing (MARK14)

Marketing

HR marketing kombinuje marketing, brand management a personální psychologii. Cílem HR marketingu je vybudovat značku „atraktivního zaměstnavatele“, cíleně a za použití vhodných marketingových nástrojů a technik oslovovat dobře vymezené skupiny potencionálních uchazečů o zaměstnání a zajistit tak společnosti přísun správných lidí na správná místa. Specifickou formou HR marketingu je interní HR marketing, kde je směřována pozornost na stávající pracovníky zaměstnavatele s cílem zvýšit jejich pracovní spokojenost, závazek vůči společnosti, dlouhodobou loajalitu a věrnost značce. Cílem kurzu je poskytnout základní vhled do stávající situace HR marketingu, která je ovlivněna generací X a finanční ohodnocení dnes již není dostatečně motivační. Jak se s touto situací vypořádat, kde hledat ty správné zaměstnance a jak je oslovit, to vše je náplní tohoto kurzu.

Lokalita, termín kurzu



Náplň kurzu:

Skrýt detaily
  • Východiska HR marketingu
    1. HR a marketing
    2. HR marketing
    3. Současný trh práce a jeho specifika
  • Zaměstnanec
    1. Klasický zaměstnanec
    2. Generace X
    3. Freelancer
  • Externí HR marketing
    1. Tady chci pracovat - budování značky
    2. Co utváří pověst
    3. HR a strategie
    4. Koho chceme?
    5. Prezentace firmy a pracovní pozice
    6. Vliv sociálních sítí v HR marketingu
    7. Kde hledat zaměstnance
  • Interní HR marketing
    1. Specifika interního marketingu
    2. Když ptáčka lapají, pěkně mu zpívají
    3. Jak stanovit benefity?
    4. Nástroje interního HR marketingu
    5. Průzkumy spokojenosti a vnitrofiremní šetření
    6. Adaptační proces nového zaměstnance
  • Vybrané nástroje HR marketingu
    1. Kariérní stránky společnosti
    2. Pracovní portály
    3. Sociální sítě
    4. Veletrhy, výstavy
    5. Známí
  • Diskuze, shrnutí, závěr
Časový rozvrh:
2 dny (9:00hod. - 17:00hod.)
Cena kurzu:
7 900,00 Kč (9 559,00 Kč včetně 21% DPH)

Vybrané zákaznické reference

Mediaservis, s.r.o., Adriána J.
HR marketing ( MARK14)
"Super školení, plné informací, využitelné v praxi."
MANN + HUMMEL Service s.r.o., Hana H.
HR marketing ( MARK14)
"Školení je velmi přínosné pro juniory, kteří zatím v HR marketingu nemají mnoho zkušeností."
Toyota Central Europe - Czech s.r.o., Alžběta Š.
HR marketing ( MARK14)
"Mám velmi dobrý dojem, líbila se mi malá skupina a individuální přístup."
Centrum pro regionální rozvoj České republiky, Barbora V.
HR marketing ( MARK14)
"I když je kurz poměrně dlouhý, nebyl nudný. Hodně informací z praxe, zapojování do diskuzí, interakce s dalšími účastníky."
DEZA, a.s., Michaela H.
HR marketing ( MARK14)
"Školením jsem byla mile překvapena. Celý kurz byl přínosný a přinesl mi mnoho nových informací i setkání se zajímavými lidmi z odlišných odvětví."
Karmelitská Hotel s.r.o., Simona V.
HR marketing ( MARK14)
"Ocenila jsem konkrétní příklady z praxe, specifické doporučení co a jak dělat. Celkový dojem dobrý, kurz pro mě byl přínosný."
KULTURA A SPORT CHOMUTOV s.r.o., Lucie R.
HR marketing ( MARK14)
"Školení mě inspirovali k implementaci nových myšlenek do strategie firmy."