Cílem praktického workshopu je umět komunikovat ve konfliktních situacích a při projevech pasivity, agrese a manipulace. Získáte povědomí o konfliktu a způsobech, jak ho řešit. Dozvíte se o různých druzích jednání, které se v případě konfliktu objevují. Poznáte, co uplatnit pro to, abyste sami konfliktní komunikaci ustáli v práci, i jinde.
Trénink je určen manažerům, vedoucím pracovníkům, personalistům, úředníkům i účastníkům z řad veřejnosti, kteří chtějí řídit komunikaci v konfliktu a jde jim o to se s konfliktem vypořádat. Rozlišíte různé druhy komunikace a jednání, které mohou situaci komplikovat a vyhrocovat.
praktická individuální a skupinová komunikační cvičení, modelové situace, rozbor a řešení vlastních situací, zpětná vazba, diskuze, akční plán pro zlepšování
Vybrané zákaznické reference
ČD - Telematika a.s., Pavel F.
Strategie řešení konfliktů (
KOM7)
"velmi pěkné školení a vyvážený obsah a délka školení."
Státní fond životního prostředí České republiky, Lucie F.
Strategie řešení konfliktů (
KOM7)
"Celkove se mi vse libilo. "
Masarykova univerzita, Helena M.
Strategie řešení konfliktů (
KOM7)
"Velmi pozitivní, terapeutické a přínostné s praktickými ukázkami."
Masarykova univerzita, Marek B.
Strategie řešení konfliktů (
KOM7)
"Velmi dobré školení, rozšířily se mi obzory. Na některé věci a osoby budu pohlížet jinak a doufám, že se to v praxi osvědčí."
Masarykova univerzita, Radka Č.
Strategie řešení konfliktů (
KOM7)
"Školení bylo přínosné, zaujala mě informace, jak postupovat při řešení konfliktů a techniky, které mohu využít v běžném životě. Zkusím použít některé informace v praxi."
IMI International s.r.o., Andrea O.
Strategie řešení konfliktů (
KOM7)
"Nejvíce oceňuji zkušenosti lektora z praxe. Nejednalo se tak pouze o přednes načtených a naposlouchaných pouček, ale o výklad a příklady reálných situací.
Způsob výkladu rozhodně nebyl formální s knižní češtinou, o to to bylo příjemnější a poslouchatelnější od začátku do konce."
Direct pojišťovna, a.s., Markéta P.
Strategie řešení konfliktů (
KOM7)
"Velmi dobrý kurz, jak obsah, struktura, tak praktický nácvik byly obohacující a kurz byl dobře připraven. "
PLATIT a.s., Mojmír J.
Strategie řešení konfliktů (
KOM7)
"Profesionální, lidský přístup lektora. Přínosem byl trénink asertivních technik. Kurz byl upravován tak, jak jsme chtěli. Odcházím s pozitivním dojmem a nabitím do práce na sobě."
RPIC-ViP s.r.o., Stanislav Z.
Strategie řešení konfliktů (
KOM7)
"Skvělý den, zajímavé školení. Přínosem pro mě bylo uvědomění si, jak řešit konflikty."
RPIC-ViP s.r.o., Pavel J.
Strategie řešení konfliktů (
KOM7)
"Velmi dobrý dojem, rozhodně doporučuji. Přínosem pro mě bylo porovnání různých možností a strategií pro zvládání stresových situací."
RPIC-ViP s.r.o., Pavel V.
Strategie řešení konfliktů (
KOM7)
"Skvělý dojem, oceňuji podrobný rozsah kurzu."
GrandVision CZ s.r.o., Alice K.
Strategie řešení konfliktů (
KOM7)
"Přátelské jednání, osobní přístup. "
Gebauer a Griller Kabeltechnik, spol. s r.o., Marián P.
Strategie řešení konfliktů (
KOM7)
"Pozitivní přínos jak do zaměstnání tak do života."
ORLEN Unipetrol RPA, s.r.o., Stanislav B.
Strategie řešení konfliktů (
KOM7)
"Odcházím s dobrým pocitem, pro využití nových znalostí v praxi i osobním životě."
Continental Barum s.r.o., Pavla O.
Strategie řešení konfliktů (
KOM7)
"Užitečné a příjemné."
GRUPO ANTOLIN TURNOV s.r.o., Zdeněk M.
Strategie řešení konfliktů (
KOM7)
"Výborný lektor."