Jak "ozelenit" byznys aneb implementace udržitelnosti krok za krokem (MARK15)
Marketing, Marketingová komunikace a PR
Kurz je určen pro manažery a vlastníky firem, kteří se s konceptem udržitelnosti a společenské odpovědnosti teprve seznamují. Dozví se, co si pod těmito pojmy představit a jak ve firmě zvýšit udržitelnost, aby to bylo efektivní a smysluplné.
Absolvent kurzu bude mít jasnou představu o tom, kam se svou firmou mířit na pomyslných stupních udržitelnosti, jak má postupovat, aby se jeho firma stala udržitelnou, co ho to bude stát, jaké z toho plynou výhody a jak zajistit, aby se o tom dozvědělo okolí nebo rovnou celý svět.
Privátní školení a termíny na míru
Toto téma je možné zrealizovat pouze jako privátní, a to nejen formou uzavřeného firemního kurzu, ale také jako individuální konzultaci pro jednotlivce.
V případě kurzu na míru je níže uvedená osnova pouze inspirací. Finální obsah vzdělávání, jeho délka i termíny budou přizpůsobeny konkrétním vstupním znalostem, potřebám a cílům účastníků.
Cenovou nabídku vám rádi připravíme na základě vstupů zaslaných e-mailem nebo zadaných prostřednictvím poptávkového formuláře. Cena privátního školení vychází z náročnosti požadované obsahové náplně školení, časového rozsahu a celkového počtu přihlášených osob.
Lokalita, termín kurzu
Kontaktujte nás
Náplň kurzu:
Skrýt detaily
-
Jak se rozhodnout, zda a jak hluboce implementovat udržitelnost
-
Implementace krok za krokem
-
Vytvoření týmu udržitelnosti
-
Zvolení důležitých témat
-
Zapojení stakeholderů
-
Zvolení cílů
-
Reporting a zpětná evaluace
-
Udržitelná komunikace a reklama
-
Praktické příklady, modelové situace
-
Časový rozvrh:
-
1 den (9:00hod. - 17:00hod.)
Vybrané zákaznické reference
Státní zemědělský intervenční fond, Naděžda U.
Jak "ozelenit" byznys aneb implementace udržitelnosti krok za krokem (
MARK15)
"Školení přínosné!"
Penny Market s.r.o., Anežka V.
Jak "ozelenit" byznys aneb implementace udržitelnosti krok za krokem (
MARK15)
"Přínosem pro mne byly praktické poznatky a zkušenosti z praxe."