Digitální marketing (MARK16)

Marketing, Digitální online marketing

Digitální marketing je v současnosti již standardním způsobem marketingové komunikace. Cílem kurzu je ukázat si, jak zvýšit výkon a prodej webu. Jak zvýšit jeho návštěvnost.
Jaké máme možnosti placené reklamy na internetu, kdy se vyplatí a kdy ne? Prozradíme Vám, jak vytvořit magnet, který přitáhne nové zákazníky na Váš web.
Seznámíme Vás se základními pravidly designu webu. Ukážeme si, jaké chyby se na webech opakují. Vysvětlíme vám základní pojmy, co vlastně znamená PPC, SEO, Funpage, konverze, Squeeze page atd. Vyzkoušíme si, jak běžně mluví „IT“ a my vlastně nevíme, co to znamená. Podíváme se na věc zdravým selským rozumem. Stanovíme si plán, co vlastně od svých stránek chceme.

Lokalita, termín kurzu



Náplň kurzu:

Skrýt detaily
  • SEO
    1. Správná struktura webu
    2. Hledání klíčových slov pro váš web nebo e-shop
    3. Správné vyplnění meta značky - title, description a keywords
    4. Nastavení nadpisů a struktury textu na webu
    5. Testování SEO
  • PPC reklama
    1. Možnosti nastavení a využití kampaně
    2. Přesné cílení na konkrétního zákazníka
  • Webová analytika a konzultace
    1. Webová analytika
    2. Využití znalosti chování lidí na webových stránkách
  • Databáze kontaktů
    1. Smysl sbírání kontaktů na internetu a jejich využití
  • Sociální sítě
    1. Fungování sociálních sítí a jejich využití pro svůj prospěch
    2. Vytvoření databáze kontaktů ze sociálních sítí
  • Google AdWords
    1. Základní nastavení účtu
    2. Kde získat neomezený kredit pro propagaci přes Google AdWords
    3. Rozdíl mezi textovou a bannerovou reklamou a její správné nastavení v Google AdWords
    4. Jak správně strukturovat kampaně, sestavy a inzeráty pro co největší CTR
    5. Efektivní strategie, jak mít všechny textové inzeráty ve vyhledávací síti na TOP pozicích (první tři místa ve výsledcích vyhledávačů)
    6. Správná implementace konverzních kódů
    7. Remarketing - sledování uživatelů po opuštění webu a jejich přilákání zpět
    8. Dynamický demarketing
    9. Videoreklama - In-stream, In-search, In-display
  • Facebook + Google + Twiter + Linkedin
    1. Struktura inzerátu, správný výběr obrázku
    2. Zacílení na zákazníky
    3. Měření efektivnosti reklamy
    4. Tvorba firemního profilu; efektivní design - co by mělo obsahovat "cover photo"
    5. Vkládání příspěvků - kdy a jak často; měření jejich efektivnosti
    6. Motivace ke komentářům
    7. Soutěže na FCB pro interakci s Vašimi fanoušky
    8. Propagace Vašeho profilu
  • E-mail marketing
    1. Správné strukturování e-mailingu
    2. Náležitosti obchodních sdělení dle zákona
    3. Vyhodnocování e-mailingu
  • Diskuze, shrnutí, závěr
Doporučený následný kurz:
Affiliate marketing jako pokročilá forma digitálního marketingu (MARK17)
Časový rozvrh:
2 dny (9:00hod. - 17:00hod.)
Cena za osobu:
7 900,00 Kč (9 559,00 Kč včetně 21% DPH)

Vybrané zákaznické reference

VLTAVA LABE MEDIA a.s., Radka B.
Digitální marketing ( MARK16)
"Školení s panem Hrubým bylo příjemné, přínosné. Měli jsme spoustu prostoru a možností na dotazy, které byly vždy zodpovězeny, dozvěděla jsem se spoustu nových a přínosných informací a ještě k tomu mě celé školení bavilo. "
VLTAVA LABE MEDIA a.s., Vanda T.
Digitální marketing ( MARK16)
"Školení bylo pro mou pracovní činnost velmi přínosné. Děkuji"
VLTAVA LABE MEDIA a.s., Jana Š.
Digitální marketing ( MARK16)
"se školením jsem byla spokojena, bylo srozumitelné a zajímavé"
VLTAVA LABE MEDIA a.s., Vanda T.
Digitální marketing ( MARK16)
"Celkový dojem je báječný, předčilo mé očekávání, moc děkuji"
EP Energy Trading, a.s., Lucie Ď.
Digitální marketing ( MARK16)
"Líbilo se mi mnoho praktických ukázek."
Mondelez Czech Republic s.r.o., David K.
Digitální marketing ( MARK16)
"Lektor je velmi zkušený, líbí se mi příklady z praxe, aktivně naslouchal a byl schopný pohotově reagovat. Obdivuji energii lektora, udržel celé dva dny lidi zapojené. "
Mondelez Czech Republic s.r.o., Irena C.
Digitální marketing ( MARK16)
"Perfektní školení, plné praktických rad. Je vidět, že školitel má super přehled a reálnou zkušenost s tím, co říká. Navíc moc pěkně prezentuje - přirozeně a zábavně."
Mondelez Czech Republic s.r.o., Alexandra N.
Digitální marketing ( MARK16)
"Školení se mi líbilo, hodně zajímavých postřehů z digital. Líbil se mi i styl lektora - osobitý, humorný. Vidím velký přínos nejen pro firemní, ale i osobní účely. "