Marketing, Digitální marketing pro manažery
Digitální marketing je dnes klíčovou součástí úspěchu každé firmy, ale jeho svět se neustále mění a rozvíjí. Aby bylo možné využít jeho plný potenciál, je potřeba rozumět základním principům a nástrojům – od správné struktury webu a SEO, přes sociální sítě až po PPC reklamu a e-mailing.
Na tomto tréninku získáte přehled o nejdůležitějších oblastech digitálního marketingu a naučíte se, jak jednotlivé kanály propojit do funkční strategie. Zjistíte, jak měřit úspěšnost kampaní, jak zaujmout svého zákazníka ve správný čas a jak budovat dlouhodobé vztahy pomocí moderních online nástrojů. Po absolvování kurzu budete rozumět tomu, jak marketingové aktivity navzájem ovlivňují výsledky vašeho podnikání.
TENTO TRÉNINK VÁM POMŮŽE:
- Vyznat se v odborných termínech
- Začlenit digitální marketing do vašeho plánu i strategie
- Posoudit jaké kanály digitálního marketingu zvolit a jaké výsledky čekat
- Kontrolovat externí dodavatele a nenechat se “opít rohlíkem”
KDO BY SE MĚL TRÉNINKU ZÚČASTNIT?
- Ti, kteří s digitálním marketingem teprve začínají a chtějí pochopit jeho principy
- Ti, kteří zatím pracují jen s vybranými oblastmi digitálního marketingu a chtějí si rozšířit přehled
- Začínající i mírně pokročilí pracovníci marketingu a marketingoví manažeři, kteří chtějí propojit teorii s praxi
Privátní školení a termíny na míru
Toto téma je možné zrealizovat pouze jako privátní, a to nejen formou uzavřeného firemního kurzu, ale také jako individuální konzultaci pro jednotlivce.
V případě kurzu na míru je níže uvedená osnova pouze inspirací. Finální obsah vzdělávání, jeho délka i termíny budou přizpůsobeny konkrétním vstupním znalostem, potřebám a cílům účastníků.
Cenovou nabídku vám rádi připravíme na základě vstupů zaslaných e-mailem nebo zadaných prostřednictvím poptávkového formuláře. Cena privátního školení vychází z náročnosti požadované obsahové náplně školení, časového rozsahu a celkového počtu přihlášených osob.
Lokalita, termín kurzu
Kontaktujte nás
Náplň kurzu:
Skrýt detaily
-
Web a SEO
-
Správná struktura webu
-
Hledání klíčových slov pro váš web nebo e-shop
-
Správné vyplnění meta značky - title, description a keywords
-
Nastavení nadpisů a struktury textu na webu
-
Testování SEO
-
Webová analytika a konzultace
-
Webová analytika
-
Využití znalosti chování lidí na webových stránkách
-
Nástroje pro “Sledování chování lidí”
-
PPC reklama
-
Možnosti nastavení a využití kampaně
-
Přesné cílení na konkrétního zákazníka
-
Rozdíl mezi textovou a bannerovou reklamou
-
Správná implementace konverzních kódů
-
Remarketing - sledování uživatelů po opuštění webu a jejich přilákání zpět
-
Dynamický remarketing
-
Videoreklama - In-stream, In-search, In-display
-
Sociální sítě
-
Fungování sociálních sítí a jejich využití pro svůj prospěch
-
Jaké sociální sítě zvolit a rozdíly mezi nimi
-
Tvorba firemního profilu; efektivní design - co by mělo obsahovat "cover photo"
-
Vkládání příspěvků - kdy a jak často; měření jejich efektivnosti
-
Motivace ke komentářům
-
Vytvoření databáze kontaktů ze sociálních sítí
-
Měření efektivnosti reklamy
-
Soutěže na FCB pro interakci s vašimi fanoušky
-
Propagace vašeho profilu
-
E-mail marketing
-
Správné strukturování e-mailingu
-
Náležitosti obchodních sdělení dle zákona
-
Vyhodnocování e-mailingu
-
Budování databáze kontaktů
-
Předpokládané znalosti:
-
Základní přehled v oblasti marketingu
-
Doporučený předchozí kurz:
-
Základy účinného marketingu – kurz pro začínající marketéry (MARK1)
-
Časový rozvrh:
-
2 dny (9:00hod. - 16:00hod.)
LEKTOR
Lubomír Černý je nejen zkušeným odborníkem v oblasti AI, ale i marketingovým specialistou, tvůrcem webů, event manažerem, projekt manažerem, školitelem a kreativcem v jedné osobě. Pomáhá rozvíjet firmy i celé jejich týmy, budovat značky a zakládat start-upy.
Kromě vzdělávání v oblasti AI, marketingu a grafiky se věnuje řadě kreativních projektů a organizaci eventů na klíč. Jako lektor ICT Pro úspěšně inspiroval a profesně posunul již stovky zákazníků z desítek různých firem a oborů a na svoje školení má nespočet kladných ohlasů.
Metodika kurzu:
- Praktická individuální a skupinová cvičení
- Modelové situace
- Rozbor a řešení vlastních situací
- Zpětná vazba
- Diskuze
- Akční plán pro zlepšování
SITUACE, KTERÉ NEJČASTĚJI ŘEŠÍTE
Váš web má nízkou návštěvnost a zákazníci ho nenacházejí
Situace: Webové stránky firmy vypadají dobře, ale nepřinášejí návštěvnost ani objednávky.
Řešení: Naučíte se pracovat se SEO, klíčovými slovy a meta tagy tak, aby váš web byl viditelný ve vyhledávačích a přiváděl relevantní návštěvníky.
Investujete do reklamy, ale nevíte, co skutečně funguje
Situace: Rozpočet na kampaně se utrácí, ale výsledky nejsou měřitelné a není jasné, které kanály přinášejí zisk.
Řešení: Zjistíte, jak nastavit webovou analytiku, sledovat konverze a vyhodnocovat návratnost investic do PPC, sociálních sítí i e-mailingu.
Spravujete sociální sítě bez jasné strategie
Situace: Příspěvky se přidávají nepravidelně, bez jednotného vizuálního stylu a bez jasného cíle.
Řešení: Naučíte se plánovat obsah, vybrat vhodné platformy, motivovat publikum ke komentářům a měřit dopad vaší komunikace.
Vaše e-mailové kampaně končí ve spamu
Situace: Posíláte newslettery, ale odběratelé je neotevírají nebo se odhlašují, protože obsah nepůsobí důvěryhodně.
Řešení: Osvojíte si pravidla efektivního e-mail marketingu, správné strukturování sdělení a tvorbu obsahu, který buduje důvěru i konverze.
Máte data, ale nevíte, jak je využít
Situace: Sledujete návštěvnost webu i výkon kampaní, ale neumíte z dat vyčíst konkrétní doporučení pro zlepšení.
Řešení: Naučíte se číst analytické reporty, interpretovat chování uživatelů a na základě dat plánovat další marketingové kroky.
Vybrané zákaznické reference
Knihovna Jiřího Mahena v Brně, příspěvková organizace, Pavlína K.
Digitální marketing (
MARK16)
"Vše bezva, výborné zázemí"
Krajská knihovna Františka Bartoše ve Zlíně, příspěvková organizace, Iveta R.
Digitální marketing (
MARK16)
"moc děkuji za ukázky a vychytávky z praxe a srozumitelný výklad"
Knihovna Jiřího Mahena v Brně, příspěvková organizace, Vít M.
Digitální marketing (
MARK16)
"Já jsem naprosto spokojený. Děkuji. "
Knihovna Jiřího Mahena v Brně, příspěvková organizace, Ivo M.
Digitální marketing (
MARK16)
"Protože jsem v oboru spíše začátečník s obecnými znalostmi, rád jsem si něco konkrétně a prakticky vyzkoušel. Děkuji lektorovi Černému za předané znalosti a tipy."
Knihovna Jiřího Mahena v Brně, příspěvková organizace, Marie Š.
Digitální marketing (
MARK16)
"Bylo to skvele,jsem moc rada,ze jsem se mohla zucastnit i na dalku. Dozvedela jsem se mnoho noveho a potrebneho.
Moc dekuji!"
Knihovna Jiřího Mahena v Brně, příspěvková organizace, Radka L.
Digitální marketing (
MARK16)
"Lektor je naprostým profesionálem v oboru, srozumitelný, systematický, vstřícný. Největší nevýhodou byl příliš široký záběr témat v krátkém čase. I tak jsem se dozvěděla o množství užitečných aktuálních dat a nástrojů, které budu postupně zavádět do praxe. Děkuji."
Knihovna Jiřího Mahena v Brně, příspěvková organizace, David O.
Digitální marketing (
MARK16)
"Jako laik v dané problematice jsem se na kurz Digitální marketing přihlásil především s cílem rozšířit si obzory a získat užitečné a praktické informace. Má očekávání byla naplněna. Nic mi nechybělo a nic bych neměnil, velmi oceňuji školitele, pana Luboše Černého – skvěle vysvětlující, fundovaný, zábavný. Celý dvoudenní kurz se nesl v dobře organizovaném, příjemném a obohacujícím duchu. Přesně takto to má z mého pohledu vypadat. Děkuji. "
Knihovna Jiřího Mahena v Brně, příspěvková organizace, Alice K.
Digitální marketing (
MARK16)
"Školení plné prakticky použitelných tipů a informací. Myslím, že d 16 hodin, bylo vtěsnáno maximální množství informací, jaké lze v daném čase předat. Vše vysvětleno na praktických příkladech s možností řešit vlastní situace. Vřele doporučuji"
Knihovna Jiřího Mahena v Brně, příspěvková organizace, Jiří V.
Digitální marketing (
MARK16)
"Rád bych velice ocenil zázemí, ve kterém se školení konalo, vysokou erudici a zkušenosti školitele (Lubomír Černý) a šíři a rozmanitost témat, která se během školení probírala."
VLTAVA LABE MEDIA a.s., Radka B.
Digitální marketing (
MARK16)
"Školení s panem Hrubým bylo příjemné, přínosné. Měli jsme spoustu prostoru a možností na dotazy, které byly vždy zodpovězeny, dozvěděla jsem se spoustu nových a přínosných informací a ještě k tomu mě celé školení bavilo. "
VLTAVA LABE MEDIA a.s., Vanda T.
Digitální marketing (
MARK16)
"Školení bylo pro mou pracovní činnost velmi přínosné. Děkuji"
VLTAVA LABE MEDIA a.s., Jana Š.
Digitální marketing (
MARK16)
"se školením jsem byla spokojena, bylo srozumitelné a zajímavé"
VLTAVA LABE MEDIA a.s., Vanda T.
Digitální marketing (
MARK16)
"Celkový dojem je báječný, předčilo mé očekávání, moc děkuji"
EP Energy Trading, a.s., Lucie Ď.
Digitální marketing (
MARK16)
"Líbilo se mi mnoho praktických ukázek."
Mondelez Czech Republic s.r.o., David K.
Digitální marketing (
MARK16)
"Lektor je velmi zkušený, líbí se mi příklady z praxe, aktivně naslouchal a byl schopný pohotově reagovat. Obdivuji energii lektora, udržel celé dva dny lidi zapojené.
"
Mondelez Czech Republic s.r.o., Irena C.
Digitální marketing (
MARK16)
"Perfektní školení, plné praktických rad. Je vidět, že školitel má super přehled a reálnou zkušenost s tím, co říká. Navíc moc pěkně prezentuje - přirozeně a zábavně."
Mondelez Czech Republic s.r.o., Alexandra N.
Digitální marketing (
MARK16)
"Školení se mi líbilo, hodně zajímavých postřehů z digital. Líbil se mi i styl lektora - osobitý, humorný. Vidím velký přínos nejen pro firemní, ale i osobní účely. "