Školení Gender problematika
Jak porozumět principům rovnosti a zajistit férový přístup na pracovišti i ve společnosti? Oblast Gender problematika se zaměřuje na pochopení témat spojených s rovnými příležitostmi, diverzitou a prevencí diskriminace. Účastníci získají přehled o legislativních rámcích i praktických přístupech, které podporují respekt, spolupráci a inkluzivní pracovní prostředí.
V kurzu Úvod do rovných příležitostí se seznámíte se základními principy genderové rovnosti a jejím významem v praxi. Navazující program Rovné příležitosti a diskriminace pak rozšiřuje znalosti o konkrétní příklady, prevenci nerovného zacházení a způsoby, jak rovnost efektivně začlenit do firemní kultury i každodenní komunikace.
Gender problematika
- RP1
-
Úvod do rovných příležitostí
- RP2
-
Rovné příležitosti a diskriminace
Vybrané zákaznické reference
Fyzikální ústav AV ČR, v. v. i., Olga L.
Úvod do rovných příležitostí (
RP1)
"Velmi přínosné bylo vysvětlení základních pojmů a poukázání na osobní rovinu vnímání a vznik rozdílů/předsudků. Užitečné byly odkazy na zdroje, srovnání a příklady z praxe a celkové shrnutí tématu."
Fyzikální ústav AV ČR, v. v. i., Petra K.
Úvod do rovných příležitostí (
RP1)
"Všechny části genderové problematiky mne velmi oslovily. Debata mezi kolegy a lektorkou, kde se propojily znalosti a zkušenosti."
Fyzikální ústav AV ČR, v. v. i., Simona D.
Úvod do rovných příležitostí (
RP1)
"Téma je pro mne obecně velmi zajímavé i z osobního hlediska. Zajímavá byla část o způsobu přesvědčování ostatních, změna myšlení formou diskuze, ne tvrdých dat."
Česká inspekce životního prostředí, Iveta V.
Úvod do rovných příležitostí (
RP1)
"Velmi dobrý, přínosný."
ICOM transport a.s., Lada S.
Rovné příležitosti a diskriminace (
RP2)
"S kurzem, jeho organizačním zajištěním i s lektorkou jsem byla velice spokojená.
Oceňuji individuální přístup lektorky, která dokázala přizpůsobit obsah kurzu našim potřebám a uvádět i konkrétní praktické příklady a řešení možných problémů (tzn. celkové zaměření na praxi, nikoliv pouze teoretické informace)."