Udržitelná firma - atraktivní zaměstnavatel pro mladou generaci (MARK15A)
Marketing, Marketingová komunikace a PR
Seminář je určen pro personalisty, manažery a majitele firem, kteří pracují s příslušníky mladé generace XYZ. Cílem je seznámit účastníky se specifikami mladé generace talentů a jejich pohledem na zaměstnavatele v konfrontaci s nejčastějšími modely chování zaměstnavatelů na trhu práce. Účastníci se dozvědí, jak s těmito mladými kolegy komunikovat, jaké hodnoty obecně preferují, co vlastně chtějí a jaká úskalí při spolupráci mohou vyvstat. Důležitou součástí semináře je hledání souvislosti mezi filozofií mladé generace a strategiemi udržitelného podnikání. Cílem semináře je hlubší pochopení, jak politika CSR souvisí s náborem, vedením a motivací lidí z generace XYZ
Privátní školení a termíny na míru
Toto téma je možné zrealizovat pouze jako privátní, a to nejen formou uzavřeného firemního kurzu, ale také jako individuální konzultaci pro jednotlivce.
V případě kurzu na míru je níže uvedená osnova pouze inspirací. Finální obsah vzdělávání, jeho délka i termíny budou přizpůsobeny konkrétním vstupním znalostem, potřebám a cílům účastníků.
Cenovou nabídku vám rádi připravíme na základě vstupů zaslaných e-mailem nebo zadaných prostřednictvím poptávkového formuláře. Cena privátního školení vychází z náročnosti požadované obsahové náplně školení, časového rozsahu a celkového počtu přihlášených osob.
Lokalita, termín kurzu
Kontaktujte nás
Náplň kurzu:
Skrýt detaily
-
Specifika doby - kdo jsou mileniálové?
-
Současná doba a její specifika
-
Komunikační prostředky
-
Zaměstnavatel včera a dnes
-
Podpora psychometriky – ano či ne?
-
CSR v roli náboráře o Definice CSR
-
Podstata udržitelné firmy
-
Filozofie mladé generace
-
Na co se zaměřit
-
Čeho se v praxi vyvarovat
-
Modelové situace, praktické příklady
-
Časový rozvrh:
-
1 den (9:00hod. - 17:00hod.)