Strategický nákup (OBCH5)

Management

Úkolem strategicky řízeného nákupu je nakupovat v ideální kvalitě, kvantitě a čase, od prověřeného dodavatele. V kurzu se naučíte používat nástroje strategického řízení nákupu, které vám pomohou zvýšit úroveň vašeho firemního nákupu. Prakticky Vám představíme postupy pro optimalizaci procesu nákupu a snižování nákladů, získáte zde rovněž návod pro nastavení pravidel nákupu, určení rolí, jejich odpovědností a efektivního vyhodnocování zavedených nástrojů.

Lokalita, termín kurzu



Brno
23.3. - 23. 3. 2018
Objednat
5.4. - 5. 4. 2018
Objednat
Praha
5.4. - 5. 4. 2018
Objednat
3.5. - 3. 5. 2018
Objednat
Vlastní Školení na míru (termín, lokalita, obsah, délka)

Náplň kurzu:

Skrýt detaily
  • Koncept nákupu a tvorba nákupní strategie
    1. Segmentace nakupovaného zboží a služeb
    2. Metoda SMART a ABC analýza
    3. Diferenciace nákupních strategií podle situace na trhu
  • Optimalizace interních procesů a zvyšování výkonnosti
    1. Způsoby snižování nákupních cen a počtu aktivních dodavatelů
    2. Dosažení poklesu nákladů na logistické procesy
    3. Snížení objemu vázaných finančních prostředků ve skladových zásobách
  • Výběrová řízení dodavatelů
    1. Typy výběrových řízení, které lze použít
    2. Zjišťování informací a referencí o dodavateli
    3. Efektivní systémy hodnocení dodavatelů
  • Moderní trendy ve strategii nákupu
    1. E-procurement a jeho specifika v B2B a B2C
    2. Elektronické aukce a sběr dat
    3. Případová studie využití z praxe
  • Diskuze, shrnutí, závěr
Časový rozvrh:
1 den (9:00hod. - 17:00hod.)
Cena kurzu:
5 400,00 Kč (6 534,00 Kč včetně 21% DPH)