Strategický nákup (OBCH5)

Obchodní dovednosti, Strategický nákup

Úkolem strategicky řízeného nákupu je nakupovat v ideální kvalitě, kvantitě a čase, od prověřeného dodavatele. V kurzu se naučíte používat nástroje strategického řízení nákupu, které vám pomohou zvýšit úroveň vašeho firemního nákupu.
Prakticky Vám představíme postupy pro optimalizaci procesu nákupu a snižování nákladů, získáte zde rovněž návod pro nastavení pravidel nákupu, určení rolí, jejich odpovědností a efektivního vyhodnocování zavedených nástrojů.

Privátní školení a termíny na míru

Toto téma je možné zrealizovat pouze jako privátní, a to nejen formou uzavřeného firemního kurzu, ale také jako individuální konzultaci pro jednotlivce.

V případě kurzu na míru je níže uvedená osnova pouze inspirací. Finální obsah vzdělávání, jeho délka i termíny budou přizpůsobeny konkrétním vstupním znalostem, potřebám a cílům účastníků.

Cenovou nabídku vám rádi připravíme na základě vstupů zaslaných e-mailem nebo zadaných prostřednictvím poptávkového formuláře. Cena privátního školení vychází z náročnosti požadované obsahové náplně školení, časového rozsahu a celkového počtu přihlášených osob.

Lokalita, termín kurzu

Kontaktujte nás

Náplň kurzu:

Skrýt detaily
  • Koncept nákupu a tvorba nákupní strategie
    1. Segmentace nakupovaného zboží a služeb
    2. Metoda SMART a ABC analýza
    3. Diferenciace nákupních strategií podle situace na trhu
  • Optimalizace interních procesů a zvyšování výkonnosti
    1. Způsoby snižování nákupních cen a počtu aktivních dodavatelů
    2. Dosažení poklesu nákladů na logistické procesy
    3. Snížení objemu vázaných finančních prostředků ve skladových zásobách
  • Výběrová řízení dodavatelů
    1. Typy výběrových řízení, které lze použít
    2. Zjišťování informací a referencí o dodavateli
    3. Efektivní systémy hodnocení dodavatelů
  • Moderní trendy ve strategii nákupu
    1. E-procurement a jeho specifika v B2B a B2C
    2. Elektronické aukce a sběr dat
    3. Případová studie využití z praxe
  • Diskuze, shrnutí, závěr
Časový rozvrh:
1 den (9:00hod. - 16:00hod.)

Vybrané zákaznické reference

Lisovna plastů, spol. s r.o., Michaela N.
Strategický nákup ( OBCH5)
"Celkový dojem je dobrý, užitečné informace , použitelné do praxe. Příjemné prostředí "
INSET s.r.o., Radim K.
Strategický nákup ( OBCH5)
"více dnů by bylo fajn, jinak jsem spokojený - budu sledovat další nabídku kurzů."
Mentor Media Czech s.r.o., Patricie M.
Strategický nákup ( OBCH5)
"Školení předčilo mé očekávání, přínosem pro moji práci bude E-aukce a web stránky s údaji o subjektech."
Bobst Central Europe s.r.o., Adéla Š.
Strategický nákup ( OBCH5)
"Velmi milý přístup lektora, líbil se mi dialog a rady vycházející ze zkušeností. Nebyla to pro mě žádná ztráta času!!"
Kateřina Růžičková, Petr C.
Strategický nákup ( OBCH5)
"Školení bylo doplněné zkušenostmi z praxe. Toto je výborný styl výuky, než školit teorii. Lektor má letité zkušenosti, které předává dál. Příjemné prostředí, menší počet školených. Ideální kombinace získat nové poznatky."
100% REWORK s.r.o., Filip B.
Strategický nákup ( OBCH5)
"Praktické zkušenosti a diskuze, podněcování ke sdílení vlastních zkušeností. Pohodová atmosféra. nic mi nechybělo."
Bioster, a.s., Martin M.
Strategický nákup ( OBCH5)
"Výborný přístup školitele, velmi osobní a interaktivní styl přednášky. Užitečné informace o jednání s dodavateli."
Strojírenské kovovýrobní družstvo SKD, Eliška D.
Strategický nákup ( OBCH5)
"Pozitivní, nabyté zkušenosti zavedu v praxi."
Jopp Automotive s.r.o., Klára V.
Strategický nákup ( OBCH5)
"Celkový dojem pozitivní. Oceňuji bohaté zkušenosti lektora."