Strategický management řízení firmy (MNGM31)

Inovace produktů a procesů, Optimalizace procesu

Strategické řízení je manažerská disciplína, kde se setkávají analytické přístupy a intuitivními. Rozmyšlená strategie a vhodné taktiky pro naplnění jejich cílů jsou motory, které umožňují organizaci budovat úspěšnou budoucnost. Žít jen přítomností a naléhavostí každodenní operativy je nebezpečné a krátkozraké. Na tomto praktickém workshopu představíme pestrou škálu nástrojů pomáhajících definovat a řídit strategii – s ohledem na velikost a zaměření vašeho businessu.

Lokalita, termín kurzu



Náplň kurzu:

Skrýt detaily
  • Úvod do strategie a strategického řízení
  • Myšlení stratégů – principy, taktika
  • Typy organizací ve vztahu k dominantnímu strategickému myšlení
  • Mise, Vize, Hodnoty firmy
  • Obvyklá úskalí strategického managementu
  • Strategické oblasti v organizaci
  • 12 příkladů externích a vnitřních strategických analýz (SWOT analýza zdrojů, konkurenčních schopnosti, analýza trhu a další)
  • Koncept Balanced Scorecard pro tvorbu a řízení strategie
  • Koncept Canvas
  • Strategický plánovací cyklus
  • Formulace a tvorba strategie
  • Top-Down a Bottom-Up komunikační toky
  • Komunikace strategie ve společnosti a zaměstnanecké rozvojové cíle
  • Monitoring strategických cílů
  • Praktická simulace tvorby strategie jako reakce na chování okolí – inspirace z Teorie her
  • Diskuze, shrnutí, závěr
Časový rozvrh:
2 dny (9:00hod. - 17:00hod.)
Cena kurzu:
8 200,00 Kč (9 922,00 Kč včetně 21% DPH)