Jak tvořit zdravou organizační kulturu (SSWS53)

Ostatní Soft skills, Webináře

Zdravá firemní kultura nevzniká náhodou. Je výsledkem vědomé práce, sdílených hodnot a každodenních rozhodnutí, která lidé ve firmě dělají. Ukážeme si, jak s hodnotami v týmu zacházet tak, aby podporovaly důvěru, otevřenost a spolupráci, a aby se z nich nestal zdroj napětí nebo frustrace.

Budeme mluvit o tom, jak hodnoty skutečně žít a jak je zakotvit do každodenní praxe – nejen je mít napsané na webu nebo v prezentaci. Ukážeme si, jak může i dobře míněná hodnota způsobit konflikt, pokud se střetne s jinou, stejně důležitou.

Společně si nasdílíme zkušenosti, co pomáhá vytvářet zdravé pracovní prostředí, kde se lidé cítí respektovaní, motivovaní a mají chuť spolupracovat. Získáte praktické tipy, které můžete hned využít pro posílení důvěry, soudržnosti a lepší spolupráce v týmu.

Tento webinář Vám pomůže:

  • Lépe pracovat s hodnotami v týmu i celé organizaci
  • Porozumět příčinám hodnotových střetů a napětí
  • Ujasnit si roli lídra při utváření firemní kultury
  • Naučit se vést otevřený a bezpečný dialog o hodnotách
  • Posílit soudržnost týmu skrze sdílené principy
  • Získat praktické tipy pro podporu důvěry a spolupráce

Tento webinář je určen pro:

  • Vedoucí týmů a HR manažery
  • Interní kouče a lektory
  • Projektové manažery
  • Personalisty a specialisty na firemní rozvoj
  • Team leadery a supervizory
  • Všechny, kdo chtějí rozvíjet zdravou firemní kulturu

Forma

Webinář realizujeme formou živého vysílání, na dotazy a diskuzi s účastníky bude prostor v závěru tohoto webináře.

Termín a registrace

Termín: středa 05.11.2025 10:00 – 11:00 >> REGISTRUJTE SE ZDE <<

Lokalita, termín kurzu

Kontaktujte nás

Náplň kurzu:

Skrýt detaily
  • Co je (a není) zpětná vazba – nejčastější mýty a chyby
  • Pravidla zpětné vazby: respekt, konkrétnost, timing
  • Techniky zpětné vazby bez obviňování a hodnocení
  • Jak přijímat zpětnou vazbu a vytěžit z ní maximum
  • Praktický nácvik formulace zpětné vazby
  • Interaktivní diskuze a vzájemné sdílení zkušeností
Časový rozvrh:
1 den (10:00hod. - 11:00hod.)

LEKTOR

Zdeněk Novotný

Zdeněk Novotný je zkušený lektor, specializující se na projektový management, procesní řízení, štíhlou výrobu a strategický management. Absolvoval Matematicko-fyzikální fakultu Univerzity Karlovy v Praze a po studiích několik let vyučoval matematiku
a fyziku na gymnáziu.

Jeho vášeň pro technologie a počítače ho přivedla k tvorbě databázových nástrojů pro řízení výroby. V minulosti se také zabýval implementací softwarových řešení, kde koordinoval spolupráci mezi klienty a IT specialisty.

V roce 2000 objevil své nadšení pro lektorování a od té doby poskytuje poradenské a vzdělávací služby, včetně implementace nástrojů pro personalistiku. Zdeněk má více než 25 let praxe v oblasti komunikace, strategického managementu, projektového řízení a leadershipu. Je certifikovaným projektovým manažerem IPMA na úrovni C.

Jako konzultant a lektor se zaměřuje na facilitaci workshopů, rozvoj týmové kreativity, poradenským projektům a organizaci teambuildingových aktivit. Aktivně školí střední a vyšší management, přičemž se soustředí na projektové a procesní řízení,
štíhlou výrobu a strategické řízení. Svou publikační činností a spoluprací s neziskovým sektorem přispívá
k rozvoji kvality vzdělávání jak ve školství, tak v podnikové sféře.