Správa a efektivní řízení IT provozu (PRJM6)

Projektové a procesní řízení

Na tomto kurzu Vám poskytneme pohled na IT provoz očima operátorů, vedoucích směn, manažerů a techniků. Dozvíte se, jak nastavit procesy ve firmě tak, aby byly co nejméně náročné na lidskou sílu či techniku, ale zároveň stále byly schopny doručit výstup v požadované kvalitě a termínu. Zaměříme se také na vedení lidí v týmu pracujícím na projektu, tj. efektivní komunikaci s nimi, předcházení či řešení krizových situací a práce s kompetencemi zúčastněných lidí. Absolventi kurzu jsou schopni vést IT projekty s menší chybovostí a vyšším nasazením zúčastněných stran. Účastníci kurzu si rovněž chválí to, že zavedení metod uvedených v tomto kurzu snižuje psychickou zátěž spojenou s vedením projektů. Lektor kurzu má více než 15 let zkušeností s vedením projektů v IT a jako externí konzultant působí v malých firmách i korporátech.

Lokalita, termín kurzu



Náplň kurzu:

Skrýt detaily
  • Správa IT provozu
    1. Koncept a hierarchie (lépe proaktivní než reaktivní)
    2. Základní požadavky
    3. Nástroje a pracovní postupy
    4. Znalostní databáze
    5. Lidské potřeby, možnosti a motivace (Workload / Resource leveling)
    6. Komunikační kanály (počet kanálů = n ( n-1 ) / 2
    7. Kompetence
    8. SLA (pomocník nebo strašák?)
  • Efektivní řízení IT provozu
    1. Sběr a vyhodnocení dat
    2. Porozumění datům (každý výsledek má nějaký kontext)
    3. Exaktní techniky versus „zdravý selský rozum“
    4. Překonání bariér (zkušenosti, jazyk, sociální a kulturní rozdíly)
    5. Service Desk operátor / Technický specialista / Architekt
    6. HelpDesk jako nástroj v obecném kontextu
    7. Incident / Problem / Change Management
    8. ITIL, Six Sigma, Continuous Improvement
Časový rozvrh:
1 den (9:00hod. - 17:00hod.)
Cena kurzu:
8 400,00 Kč (10 164,00 Kč včetně 21% DPH)