Produktové portfolio a jeho vliv na marketing (MARK27)

Marketing, Obsahový marketing

Produkt vzhledem je nedílnou součástí obchodu a tím i marketingu. Existují dokonce strategie založené přímo na produktu tzv. produktovém marketingu. S rostoucí specializací a sofistikovaností produktů především v oblasti B2B, roste potřeba vytvoření komunikace, která bude více srozumitelná cílovým spotřebitelům a vyvolá požadovanou reakci na marketingové kampaně. Dozvíte se osvědčené a úspěšné metody, které vám umožní dosáhnout vytyčeného cíle.

TENTO TRÉNINK VÁM POMŮŽE:

  • Optimalizovat marketingové strategie
  • Identifikovat nové příležitosti
  • Zlepšit strategické rozhodování
  • Zvýšit konkurenceschopnost

KDO BY SE MĚL TRÉNINKU ZÚČASTNIT?

  • Ti, kteří se zabývají plánováním a implementací marketingových strategií
  • Marketingoví manažeři
  • Obchodní analytici
  • Manažeři produktů
  • Podnikatelé a majitelé malých firem

Privátní školení a termíny na míru

Toto téma je možné zrealizovat pouze jako privátní, a to nejen formou uzavřeného firemního kurzu, ale také jako individuální konzultaci pro jednotlivce.

V případě kurzu na míru je níže uvedená osnova pouze inspirací. Finální obsah vzdělávání, jeho délka i termíny budou přizpůsobeny konkrétním vstupním znalostem, potřebám a cílům účastníků.

Cenovou nabídku vám rádi připravíme na základě vstupů zaslaných e-mailem nebo zadaných prostřednictvím poptávkového formuláře. Cena privátního školení vychází z náročnosti požadované obsahové náplně školení, časového rozsahu a celkového počtu přihlášených osob.

Lokalita, termín kurzu

Kontaktujte nás

Náplň kurzu:

Skrýt detaily
  • Charakteristiky produktu
    1. Produkt B2B vs. B2C
    2. Životní cyklus
    3. Prodejní cyklus a jeho vliv na tvorbu marketingové strategie
  • Produktové strategie
    1. Bostonská matice
    2. Metoda trojského koně
  • Produktový marketing
    1. Featury vs. přidané hodnoty
    2. Technologie vs. příběh
    3. Praktické příklady - Holiday karta, Felix
  • Zavádíme nový produkt
    1. Nezbytné oblasti
    2. Product launch check list
    3. Role marketingu při vývoji produktu
  • Produktové průzkumy jako makretingový nástroj
    1. CSAT
    2. Flasho Poll
    3. On-line nástroje vhodné pro průzkmy
    4. Průvodní dopisy a jejich funkce
    5. Direct marketing a jeho účinnost
    6. Rizika spojená s průzkumy
    7. Příklady z praxe
  • Diskuze, shrnutí, závěr
Časový rozvrh:
1 den (9:00hod. - 17:00hod.)

Vybrané zákaznické reference

ARBURG, spol. s r.o., Martina Š.
Produktové portfolio a jeho vliv na marketing ( MARK27)
"Pro mne bylo důležité, aby lektor měl praktické zkušenosti a to bylo splněno. Byl to potřebný základ jako vhled do problematiky."