Marketing a Design (MARK25)

Marketing, Marketingová strategie

Design hraje v marketingu důležitou roli, protože nás provází všude. Je jedno, zda se jedná o logo, značku, firemní barvy, tiskoviny nebo webové stránky. Protože barvy a tvary vnímáme okamžitě na první pohled, je důležité, abychom zákazníka zaujali a přitáhli jeho pozornost. Podíváme se na to, jak design a psychika spolu fungují a jaké nástroje použít pro tvorbu designu.

TENTO TRÉNINK VÁM POMŮŽE:

  • Zaujmout zákazníka grafickými prvky
  • Porozumět, co je to Corporate Identity a jak s ní pracovat
  • Vybudovat si image
  • Používat vhodné grafické nástroje

KDO BY SE MĚL TRÉNINKU ZÚČASTNIT?

  • Všichni, kteří chtějí budovat svou značku neotřelým způsobem, který zaujme zákazníky
  • Začínající a mírně pokročilí pracovníci marketingu a marketingoví manažeři

Privátní školení a termíny na míru

Toto téma je možné zrealizovat pouze jako privátní, a to nejen formou uzavřeného firemního kurzu, ale také jako individuální konzultaci pro jednotlivce.

V případě kurzu na míru je níže uvedená osnova pouze inspirací. Finální obsah vzdělávání, jeho délka i termíny budou přizpůsobeny konkrétním vstupním znalostem, potřebám a cílům účastníků.

Cenovou nabídku vám rádi připravíme na základě vstupů zaslaných e-mailem nebo zadaných prostřednictvím poptávkového formuláře. Cena privátního školení vychází z náročnosti požadované obsahové náplně školení, časového rozsahu a celkového počtu přihlášených osob.

Lokalita, termín kurzu

Kontaktujte nás

Náplň kurzu:

Skrýt detaily
  • Značka 
    1. Značka vs. image vs. produkt 
    2. Kde začít? 
    3. Vytváříme corporate identity 
  • Corporate design 
    1. Písmo 
    2. Logo 
    3. Barva 
    4. Další prostředky 
  • Webový design 
    1. Základní pravidla tvorby 
    2. Mobilní stránky 
    3. Příprava programátora 
  • Programy a nástroje 
    1. Grafické nástroje 
    2. Nástroje pro sazbu 
    3. Retušovací nástroje 
    4. Nástroje pro drobné úpravy 
  • Tvorba správného image 
    1. Těžko se prodává tomu, kdo nevěří 
    2. Dojem má delší životnost, než informace 
    3. Jedna otázka vydá za sto odpovědí 
  • Diskuze, shrnutí, závěr 
Doporučený následný kurz:
Věrnostní program jako klíč k udržení zákazníků (MARK29)
Časový rozvrh:
1 den (9:00hod. - 17:00hod.)