Co je štíhlá administrativa? Nebo Lean management ve službách? Six Sigma znamená 3,4 chyby na 1,000.000 operací. Je toho možné dosáhnout i v administrativě? Pochopitelně že ne. Jsme jen lidé a ne stroje! To ale neznamená, že se o bezchybnost nemáme snažit. Usnadnit si práci, snížit množství prostojů všeho druhu a tím zvýšit motivaci lidí stojí zato. Dáme tvrdé statistice lidský rozměr - Lean management. Cílem je zajistit, že postupy běžně známé z výrobních částí firem budou fungovat i v administrativě a službách.
				
				 
				  
                
                
                
                
				
	
 Vybrané zákaznické reference
       
		
         HAVEL & PARTNERS s.r.o., Jitka D.
                    
                         Lean Six Sigma v administrativě a službách – jak přenést výrobní preciznost do služeb (
                         
LEAN5)
                
         
         
"Ze školení byla super hra, hlavně možnost si vyzkoušet totální optimalizaci procesu. Školení je skutečně zábavnou formou." 
           
	 
    
       
		
         HAVEL & PARTNERS s.r.o., Lenka R.
                    
                         Lean Six Sigma v administrativě a službách – jak přenést výrobní preciznost do služeb (
                         
LEAN5)
                
         
         
"Velkým přínosem byla hra - na té se skvěle ukázala spolupráce. Školení super názorné, zajímavé. " 
           
	 
    
       
		
         HAVEL & PARTNERS s.r.o., Klára K.
                    
                         Lean Six Sigma v administrativě a službách – jak přenést výrobní preciznost do služeb (
                         
LEAN5)
                
         
         
"Nejvíce mě zaujalo praktické cvičení, kde bylo názorně vidět zlepšení, kterého jsme dosáhli. Školení super připravené, líbilo se mi a obecně na něm zazněly zajímavé informace. "