Krizová komunikace v organizaci (KOM3)

Komunikace a asertivita, Komunikace

Cílem praktického workshopu je pochopit, jak vést komunikaci během krizové situace v organizaci, jak ji strukturovat a připravit se na ni. Zjistíte, jak v krizové situaci na pracovišti sdělovat informace rychle a přesně.
Poznáte, proč sestavit promyšlenou komunikační strategii i přípravu. Vyzkoušíte si, jak si počínat s informacemi před krizí, během ní a po ní. Zjistíte, jak nepodlehnout tlaku, který krizová situace vytváří.

Trénink je určen pro leadery, manažery, zaměstnance v oblasti interní komunikace, marketingu, personalistiky, úředníky, kteří potřebují krizovou komunikaci při jednání se zaměstnanci, úřady, médii.

Metodika kurzu:

praktická individuální a skupinová komunikační cvičení, modelové situace, rozbor a řešení vlastních situací, zpětná vazba, diskuze, akční plán pro zlepšování

Privátní školení a termíny na míru

Toto téma je možné zrealizovat pouze jako privátní, a to nejen formou uzavřeného firemního kurzu, ale také jako individuální konzultaci pro jednotlivce.

V případě kurzu na míru je níže uvedená osnova pouze inspirací. Finální obsah vzdělávání, jeho délka i termíny budou přizpůsobeny konkrétním vstupním znalostem, potřebám a cílům účastníků.

Cenovou nabídku vám rádi připravíme na základě vstupů zaslaných e-mailem nebo zadaných prostřednictvím poptávkového formuláře. Cena privátního školení vychází z náročnosti požadované obsahové náplně školení, časového rozsahu a celkového počtu přihlášených osob.

Lokalita, termín kurzu

Kontaktujte nás

Náplň kurzu:

Skrýt detaily
  • Krizová událost v organizaci a efekt dobré pověsti
    1. Neočekávaná událost, hrozba, výzva a nebezpečí
    2. Povaha krize, její rozsah a následky
    3. Změny ve vnímání reality, potřeba mít formace a efekt dobré pověsti
    4. Krizový tým jako základna, stanovení strategie krizové komunikace
  • Příprava a spuštění krizové komunikace
    1. Tvorba scénářů vývoje, role a kompetence informačního centra
    2. Principy a vedení krizové komunikace s úřady
    3. Principy a vedení krizové komunikace s médii
    4. Krizová prohlášení, tiskové zprávy, sociální média, účast na tiskové konferenci
  • Komunikační operace po krizi
    1. Analýza funkčnosti interních postupů krizové komunikace a nepřesná publicita
    2. Vyhodnocení informační kapacity během krizové komunikace
    3. Převedení získaných zkušeností do plánů krizové komunikace
    4. Vyhodnocení a zavedení instrukcí a rutin krizové komunikace
  • Následné post krizové komunikační kroky
    1. Aktualizace krizové přípravy pro krizovou komunikaci
    2. Krizový manuál, zajištění informačních kanálů
    3. Průběžný monitoring, rozhodování o formách komunikace při vzniku krize
    4. Udržování image organizace
Časový rozvrh:
1 den (9:00hod. - 16:00hod.)

Vybrané zákaznické reference

Československá obchodní banka, a. s., Lukáš H.
Krizová komunikace v organizaci  ( KOM3)
"Celkový dojem výborný."