Krizová komunikace v organizaci (KOM3)
Komunikace a asertivita, Komunikace
Cílem praktického workshopu je pochopit, jak vést komunikaci během krizové situace v organizaci, jak ji strukturovat a připravit se na ni. Zjistíte, jak v krizové situaci na pracovišti sdělovat informace rychle a přesně.
Poznáte, proč sestavit promyšlenou komunikační strategii i přípravu. Vyzkoušíte si, jak si počínat s informacemi před krizí, během ní a po ní. Zjistíte, jak nepodlehnout tlaku, který krizová situace vytváří.
Trénink je určen pro leadery, manažery, zaměstnance v oblasti interní komunikace, marketingu, personalistiky, úředníky, kteří potřebují krizovou komunikaci při jednání se zaměstnanci, úřady, médii.
Metodika kurzu:
praktická individuální a skupinová komunikační cvičení, modelové situace, rozbor a řešení vlastních situací, zpětná vazba, diskuze, akční plán pro zlepšování
Privátní školení a termíny na míru
Toto téma je možné zrealizovat pouze jako privátní, a to nejen formou uzavřeného firemního kurzu, ale také jako individuální konzultaci pro jednotlivce.
V případě kurzu na míru je níže uvedená osnova pouze inspirací. Finální obsah vzdělávání, jeho délka i termíny budou přizpůsobeny konkrétním vstupním znalostem, potřebám a cílům účastníků.
Cenovou nabídku vám rádi připravíme na základě vstupů zaslaných e-mailem nebo zadaných prostřednictvím poptávkového formuláře. Cena privátního školení vychází z náročnosti požadované obsahové náplně školení, časového rozsahu a celkového počtu přihlášených osob.
Lokalita, termín kurzu
Kontaktujte nás
Náplň kurzu:
Skrýt detaily
-
Krizová událost v organizaci a efekt dobré pověsti
-
Neočekávaná událost, hrozba, výzva a nebezpečí
-
Povaha krize, její rozsah a následky
-
Změny ve vnímání reality, potřeba mít formace a efekt dobré pověsti
-
Krizový tým jako základna, stanovení strategie krizové komunikace
-
Příprava a spuštění krizové komunikace
-
Tvorba scénářů vývoje, role a kompetence informačního centra
-
Principy a vedení krizové komunikace s úřady
-
Principy a vedení krizové komunikace s médii
-
Krizová prohlášení, tiskové zprávy, sociální média, účast na tiskové konferenci
-
Komunikační operace po krizi
-
Analýza funkčnosti interních postupů krizové komunikace a nepřesná publicita
-
Vyhodnocení informační kapacity během krizové komunikace
-
Převedení získaných zkušeností do plánů krizové komunikace
-
Vyhodnocení a zavedení instrukcí a rutin krizové komunikace
-
Následné post krizové komunikační kroky
-
Aktualizace krizové přípravy pro krizovou komunikaci
-
Krizový manuál, zajištění informačních kanálů
-
Průběžný monitoring, rozhodování o formách komunikace při vzniku krize
-
Udržování image organizace
-
Časový rozvrh:
-
1 den (9:00hod. - 16:00hod.)
Vybrané zákaznické reference
Československá obchodní banka, a. s., Lukáš H.
Krizová komunikace v organizaci (
KOM3)
"Celkový dojem výborný."