Event Management (MARK10)

Marketing

Pořádání společenských akcí, v marketingu označovanéjako Event Management, prošlo v poslední době výrazným vývojem. Už nestačí jen vybrat vhodné místo, špičkový kulturní program a drahý catering. Do popředí se dostává také důraz na obsah sdělení, zaměření konkrétního eventu. Podstatnou roli hrají in-field aktivity, zajištující větší viditelnost, zvací proces, plánování termínů, vyloučení kolize s jinými akcemi. V našem kurzu vás provedeme všemi náležitostmi moderního event managementu a ukážeme vám jak omezit rizika a zvýšit úspěšnost akce.

Lokalita, termín kurzu



Náplň kurzu:

Skrýt detaily
  • Event jako součást Marketingové komunikace
    1. Event Marketing a jeho význam pro firmu
    2. Event jako marketingový nástroj
  • Klasický Event Management
    1. Základní dělení Eventu
    2. Interní Eventy
    3. Externí Eventy
  • Speciální Eventy
    1. Účast na eventech 3. stran
    2. Společensky prospěšné eventy
  • Jak připravit úspěšný event
    1. Sofistikované plánování
    2. Praktické tipy pro úspěšný event
    3. Zásadní chyby při pořádání eventu
  • Strategie úspěšného Event managera
    1. Faktory ovlivňující úspěch našeho eventu
    2. Zvací proces
    3. Hodnocení úspěšnosti eventu
    4. Vlastními silami nebo s agenturou
    5. Tipy na zajímavé lokace
  • Eventy z praxe - zadání a řešení konkrétních eventů od "A do Z"
  • Diskuze, shrnutí, závěr
Doporučený předchozí kurz:
Marketingová strategie (MARK6)
Časový rozvrh:
1 den (9:00hod. - 17:00hod.)
Cena kurzu:
4 500,00 Kč (5 445,00 Kč včetně 21% DPH)

Vybrané zákaznické reference

Sophia Solutions, s.r.o., Šárka Š.
Event Management ( MARK10)
"Příjemně a efektivně využitý čas. Výborné byly konkrétní tipy na praktické informace vycházející ze zkušeností."
Purple Technology s.r.o., Dana Š.
Event Management ( MARK10)
"Oceňuji živou diskuzi a ochotu lektora zastavit se na delší čas při tématech, které nás zaujaly více. Lektor byl velice příjemný s praktickými zkušenostmi. "
Smile Factory s.r.o., Anna K.
Event Management ( MARK10)
"Příjemně strávený čas , který mi rozšířil obzor a povědomí o tématu.Ochotný Lektor dával dost prostoru k diskuzi. "
ING Bank N.V., Michaela J.
Event Management ( MARK10)
"Se školením jsem spokojená, nejvíce mě zaujaly tipy na zajímavá místa a nástroje."
Bohemia Properties, a.s., Kristýna B.
Event Management ( MARK10)
"Výborný kurz, skvělá organizace, super lektorka. Není co vytknout.Nejvíce mne zaujaly tipy a zkušenosti, kterých není nikdy dost. Kurz byl interaktivní, což mě hodně bavilo."
Ústřední kontrolní a zkušební ústav zemědělský, Lucie P.
Event Management ( MARK10)
"Byla jsem velmi mile překvapena. Výklad lektora byl skvělý. Oceňuji malé skupinky, je tak větší prostor pro diskuzi a sdílení rad a zkušeností. Děkuji."
Mazda Motor Logistics Europe NV, organizační složka, Michaela C.
Event Management ( MARK10)
"Není nic, co bych mohla vytknout. Velmi příjemná a obohacující zkušenost. "