Základy Public Relations (KOM8)
			
			
				
					Komunikace a asertivita, PR: Public Relations
				
				
					Cílem praktického workshopu je poskytnout přehled pro práci Public Relations (PR), seznámit se s principy vztahů s médii, umět zpracovat tiskovou informaci a připravit se na PR aktivity. 
Dozvíte se, jaké oblasti PR zahrnuje, jak spolupracovat s různými druhy médií a orientovat se v elektronických médiích. Zjistíte, na co se zaměřovat se při kooperaci s novináři. Získáte hmatatelný výstup, který vytváří podklad k dalším stupňům Public Relations. 
Trénink je určen začínajícím pracovníkům v PR, tiskových oddělení, zájemcům z řad interní komunikace, marketingu, personalistiky i jiných oblastí.
				
				 
				  
                
                
                
                Privátní školení a termíny na míru
 
                Toto téma je možné zrealizovat pouze jako privátní, a to nejen formou uzavřeného firemního kurzu, ale také jako individuální konzultaci pro jednotlivce.
                
 
                V případě kurzu na míru je níže uvedená osnova pouze inspirací. Finální obsah vzdělávání, jeho délka i termíny budou přizpůsobeny konkrétním vstupním znalostem, potřebám a cílům účastníků. 
                
                Cenovou nabídku vám rádi připravíme na základě vstupů zaslaných e-mailem nebo zadaných prostřednictvím poptávkového formuláře. Cena privátního školení vychází z náročnosti požadované obsahové náplně školení, časového rozsahu a celkového počtu přihlášených osob. 
                
Metodika kurzu:
 praktická komunikační cvičení, trénink před kamerou, případové studie, praktické příklady, zpětná vazba, diskuze
				
					Lokalita, termín kurzu
					
				
				Kontaktujte nás
				
				
				
			
                      
                        
                    
				
				
                
				
					Náplň kurzu:
				
				Skrýt detaily
				
						
							- 
								Kontext Public Relations (PR)
							
								
									- 
										 Podstata a tvorba PR, druhy a oblasti PR, PR v marketinkovém mixu
									
- 
										 Pravomoci a odpovědnosti PR, reakce na chybu v médiích
									
- 
										 Právo na dodatečnou odpověď
									
- 
										 Ochrana osobnosti
									
							- 
								Komunikace se sdělovacími prostředky, interview s novináři
							
								
									- 
										 Záměry médií, struktura a specifika sdělovacích prostředků
									
- 
										Pravidla, nástroje a postupy mediální komunikace, e-mailové komunikace
									
- 
										Aktuální schůzka při výjimečných událostech, osobní interview, písemný rozhovor, telefonický rozhovor
									
- 
										 Sociální média, blogy, vlogy a podcasty
									
							- 
								Tisková informace aneb „press release“
							
								
									- 
										Podstata tiskové informace
									
- 
										Formy a techniky tiskové informace
									
- 
										Práce s tématem tiskové informace
									
- 
										Vyhodnocování tiskové informace
									
							- 
								Příprava tiskové konference a briefingu
							
								
									- 
										Důvody tiskové konference a briefingu s novináři
									
- 
										Organizace tiskové konference
									
- 
										Vedení tiskové konference
									
- 
										„Event“ při zvláštních příležitostech, novinářské cesty a exkurze
									
					
					
					
					
					
					
					- 
						Časový rozvrh:
					
- 
						1 den (9:00hod. - 16:00hod.)
					
 
				 
				
	
 Vybrané zákaznické reference
       
		
         Generali Poisťovňa, a. s., Júlia Š.
                    
                         Základy Public Relations (
                         
KOM8)
                
         
         
"Dojem perfektny, skolitel sa prisposobil poziadavkam ku konkretnym temam, vela praktickych prikladov sme preberali z praxe a zaroven aj kusok teorie, ktora je dolezita pre kazdu oblast. Urcite odporucim do buducna" 
           
	 
    
       
		
         BigBoard Praha,a.s., Soňa P.
                    
                         Základy Public Relations (
                         
KOM8)
                
         
         
"Málo času, škoda, že jsme zvolili jednodenní školení. Velkým přínosem bylo se zamyslet nad systémem a strategií naší práce. Vyhodnotit co je důležité a čím se netrápit."