Základy Public Relations (KOM8)

Komunikace a asertivita, PR: Public Relations

Cílem praktického workshopu je poskytnout přehled pro práci Public Relations (PR), seznámit se s principy vztahů s médii, umět zpracovat tiskovou informaci a připravit se na PR aktivity.
Dozvíte se, jaké oblasti PR zahrnuje, jak spolupracovat s různými druhy médií a orientovat se v elektronických médiích. Zjistíte, na co se zaměřovat se při kooperaci s novináři. Získáte hmatatelný výstup, který vytváří podklad k dalším stupňům Public Relations.

Trénink je určen začínajícím pracovníkům v PR, tiskových oddělení, zájemcům z řad interní komunikace, marketingu, personalistiky i jiných oblastí.

Privátní školení a termíny na míru

Toto téma je možné zrealizovat pouze jako privátní, a to nejen formou uzavřeného firemního kurzu, ale také jako individuální konzultaci pro jednotlivce.

V případě kurzu na míru je níže uvedená osnova pouze inspirací. Finální obsah vzdělávání, jeho délka i termíny budou přizpůsobeny konkrétním vstupním znalostem, potřebám a cílům účastníků.

Cenovou nabídku vám rádi připravíme na základě vstupů zaslaných e-mailem nebo zadaných prostřednictvím poptávkového formuláře. Cena privátního školení vychází z náročnosti požadované obsahové náplně školení, časového rozsahu a celkového počtu přihlášených osob.

Metodika kurzu:

praktická komunikační cvičení, trénink před kamerou, případové studie, praktické příklady, zpětná vazba, diskuze

Lokalita, termín kurzu

Kontaktujte nás

Náplň kurzu:

Skrýt detaily
  • Kontext Public Relations (PR)
    1. Podstata a tvorba PR, druhy a oblasti PR, PR v marketinkovém mixu
    2. Pravomoci a odpovědnosti PR, reakce na chybu v médiích
    3. Právo na dodatečnou odpověď
    4. Ochrana osobnosti
  • Komunikace se sdělovacími prostředky, interview s novináři
    1. Záměry médií, struktura a specifika sdělovacích prostředků
    2. Pravidla, nástroje a postupy mediální komunikace, e-mailové komunikace
    3. Aktuální schůzka při výjimečných událostech, osobní interview, písemný rozhovor, telefonický rozhovor
    4. Sociální média, blogy, vlogy a podcasty
  • Tisková informace aneb „press release“
    1. Podstata tiskové informace
    2. Formy a techniky tiskové informace
    3. Práce s tématem tiskové informace
    4. Vyhodnocování tiskové informace
  • Příprava tiskové konference a briefingu
    1. Důvody tiskové konference a briefingu s novináři
    2. Organizace tiskové konference
    3. Vedení tiskové konference
    4. „Event“ při zvláštních příležitostech, novinářské cesty a exkurze
Časový rozvrh:
1 den (9:00hod. - 16:00hod.)

Vybrané zákaznické reference

Generali Poisťovňa, a. s., Júlia Š.
Základy Public Relations ( KOM8)
"Dojem perfektny, skolitel sa prisposobil poziadavkam ku konkretnym temam, vela praktickych prikladov sme preberali z praxe a zaroven aj kusok teorie, ktora je dolezita pre kazdu oblast. Urcite odporucim do buducna"
BigBoard Praha,a.s., Soňa P.
Základy Public Relations ( KOM8)
"Málo času, škoda, že jsme zvolili jednodenní školení. Velkým přínosem bylo se zamyslet nad systémem a strategií naší práce. Vyhodnotit co je důležité a čím se netrápit."