Vedení porad a meetingů (MNGM5)

Management, Manažerské dovednosti

Cílem praktického workshopu je umět odlišit poradu od pouhého předávání informací, poznat přístupy, které vedou k efektivitě setkání, ať v prezenční nebo online formě. Získáte povědomí, jak využívat čas věnovaný poradám a pracovním setkáním, jak „rozmluvit“ jednotlivé účastníky. Zjistíte, co dělat st konflikty během jednání. Vyzkoušíte si, jak porady plánovat a postupovat při jejich řízení.

Trénink je určen manažerům, vedoucím pracovníkům, personalistům, obchodníkům, úředníkům a jiným, kteří potřebují efektivně využívat čas strávený na poradách, zajistit fungující jednání a podporovat zapojení účastníků.

Metodika kurzu:

praktická individuální a skupinová cvičení, brainstorming, modelové situace, rozbor a řešení vlastních situací, zpětná vazba, diskuze

Lokalita, termín kurzu



Náplň kurzu:

Skrýt detaily
  • Kontext vedení porad
    1. Role při vedení porad
    2. Principy vedení porady
    3. Typy porad, funkce porady
    4. Koordinace porady
  • Kompozice porady
    1. Určení cíle porady
    2. Analýza potřeb a požadavků na poradu
    3. Struktura a harmonogram porady
    4. Načasování porady
  • Součástí porady
    1. Zahájení porady
    2. Pravidla porady
    3. Střet názorů a řešení konfliktu
    4. Zápis z porady, úkoly a přidělení zodpovědnosti
  • Zapojování účastníků
    1. Přijetí cíle a motivace
    2. Prezenční forma a interakce
    3. Online forma a začleňování
    4. Práce s podáváním zpětné vazby
Časový rozvrh:
1 den (9:00hod. - 16:00hod.)
Cena kurzu:
7 200,00 Kč (8 712,00 Kč včetně 21% DPH)