Tvorba klientského portfolia (MARK12)
Marketing, Affiliate marketing
Získávání a rozvoj nových obchodních kontaktů, nebo chcete-li Lead generation marketing je v současné době jednou z nejvíce sledovaných a žádaných oblastí marketingu ze strany firem. Správné použití přináší nové obchodní možnosti a tím i zvýšení obratů. I v této kategorii existuje spousta mýtů a omylů. V průběhu kurzu vám také ukážeme jak fungují jednotlivé typy a části Demand generation procesu. Předvedeme vám úspěšné i neúspěšné modely, které jsme během své praxe potkali a vysvětlíme, kde tkví příčiny jejich úspěchu či neúspěchu. Pomůžeme vám vytvořit vhodný Demand generation model pro vaši firmu.
Lokalita, termín kurzu
Kontaktujte nás
Náplň kurzu:
Skrýt detaily
-
Lead generation vs. sales
-
Definování lead oportunity
-
Sales funnel
-
Koordinace marketingu a prodeje
-
Formy lead generation
-
Direct mail
-
Telemarketing
-
On-line
-
Osobní kontakt
-
Výhody a nevýhody jednotlivých metod
-
Kombinovaný model AACP
-
Jak získat přístup ke klientovi
-
Jak zaujmout
-
Jak kontaktovat
-
Jak přesvědčit
-
Close Loop
-
Definice modelu
-
Přínosy
-
Nezbytné předpoklady
-
Konzistence
-
Doporučený předchozí kurz:
-
Analýza zákazníka - psychologie rozhodování (MARK3)
-
Časový rozvrh:
-
1 den (9:00hod. - 17:00hod.)
-
Cena za osobu:
-
4 500,00 Kč (5 445,00 Kč včetně 21% DPH)