Tvorba klientského portfolia (MARK12)

Marketing, Affiliate marketing

Získávání a rozvoj nových obchodních kontaktů, nebo chcete-li Lead generation marketing je v současné době jednou z nejvíce sledovaných a žádaných oblastí marketingu ze strany firem. Správné použití přináší nové obchodní možnosti a tím i zvýšení obratů. I v této kategorii existuje spousta mýtů a omylů. V průběhu kurzu vám také ukážeme jak fungují jednotlivé typy a části Demand generation procesu. Předvedeme vám úspěšné i neúspěšné modely, které jsme během své praxe potkali a vysvětlíme, kde tkví příčiny jejich úspěchu či neúspěchu. Pomůžeme vám vytvořit vhodný Demand generation model pro vaši firmu.

Lokalita, termín kurzu

Kontaktujte nás

Náplň kurzu:

Skrýt detaily
  • Lead generation vs. sales
    1. Definování lead oportunity
    2. Sales funnel
    3. Koordinace marketingu a prodeje
  • Formy lead generation
    1. Direct mail
    2. Telemarketing
    3. On-line
    4. Osobní kontakt
    5. Výhody a nevýhody jednotlivých metod
  • Kombinovaný model AACP
    1. Jak získat přístup ke klientovi
    2. Jak zaujmout
    3. Jak kontaktovat
    4. Jak přesvědčit
  • Close Loop
    1. Definice modelu
    2. Přínosy
    3. Nezbytné předpoklady
    4. Konzistence
  • Diskuze, shrnutí, závěr
Doporučený předchozí kurz:
Analýza zákazníka - psychologie rozhodování (MARK3)
Časový rozvrh:
1 den (9:00hod. - 17:00hod.)
Cena za osobu:
4 500,00 Kč (5 445,00 Kč včetně 21% DPH)