Telefonická komunikace (KOM4)
Komunikace a asertivita, Komunikace
Cílem praktického workshopu je pochopit, jak získat sebejistotu při telefonování. Posílíte si komunikační schopnosti a získáte základy rétoriky v telefonické komunikaci. Dozvíte se, jak na trému při telefonování.
Naučíte se aktivně naslouchat, účinně argumentovat, vést telefonický rozhovor se zákazníkem, úspěšně zpracovávat námitky a díky tomu v praxi dosáhnete profesionálnější úrovně komunikace.
Trénink je určen pro leadery, manažery, zaměstnance v oblasti telefonické komunikace, marketingu, personalistky, úředníky, kteří potřebují teĺefonickou komunikaci při jednání se svými zákazníky, či obchodními partnery.
Metodika kurzu:
praktická individuální a skupinová komunikační cvičení, modelové situace, rozbor a řešení vlastních situací, zpětná vazba, diskuze, akční plán pro zlepšování
Lokalita, termín kurzu
Brno + online (volitelně)
20.12. - 20.12.2023
6 500 Kč
17.1. - 17.1.2024
6 500 Kč
14.2. - 14.2.2024
6 500 Kč
13.3. - 13.3.2024
6 500 Kč
Praha + online (volitelně)
20.12. - 20.12.2023
6 500 Kč
17.1. - 17.1.2024
6 500 Kč
14.2. - 14.2.2024
6 500 Kč
Náplň kurzu:
Skrýt detaily
-
Rétorika zaměřená na telefonickou komunikaci
-
Navázání a budování vztahu se zákazníkem
-
Strukturování a zdůraznění předávané myšlenky
-
Komunikační nástroje a techniky v telefonické komunikaci
-
Užitečné obraty a tipy pro mluvený projev po telefonu
-
Argumentace a řešení námitek
-
Analýza komunikačního partnera
-
Metody a strategie účinné argumentace
-
Silné vs. slabé argumenty a využití v praxi
-
Typy námitek a způsoby jejich zpracování
-
Řešení obtížných komunikačních situací
-
Způsoby zvládání obtížných situací
-
Manipulace – rozpoznání manipulace, základní proti manipulační techniky
-
Techniky přímé komunikace a její praktické využití
-
Námitka, stížnost a reklamace – rozdíly mezi jejich řešením
-
Praktický nácvik telefonického hovoru - audio trénink
-
Příprava a cíl telefonického hovoru
-
Zahájení hovoru, první dojem
-
Zachycení důležitých informací v průběhu telefonátu
-
Práce s otázkami, přesvědčivý návrh řešení
-
Ukončení hovoru se zákazníkem
-
Zpětná vazba, hodnocení kvality a rozbor telefonátů s doporučením lektora na co se zaměřit v praxi
-
Časový rozvrh:
-
1 den (9:00hod. - 16:00hod.)
-
Cena za osobu:
-
6 500,00 Kč (7 865,00 Kč včetně 21% DPH)
Vybrané zákaznické reference
System4u a.s., Alena V.
Telefonická komunikace (
KOM4)
"Vše perfektní. Skvělý kurz, odbornost, profesionálnost, lidskost. Velká spokojenost. Doporučím dál."
Beckhoff Automation s.r.o., Markéta D.
Telefonická komunikace (
KOM4)
"Velmi dobrý dojem, mnoho přínosných informací k zamyšlení. "
Beckhoff Automation s.r.o., Jitka S.
Telefonická komunikace (
KOM4)
"Perfektní lektor, skvělé školení. Celý den rychle utekl, zábavná forma."
Beckhoff Automation s.r.o., Dagmar B.
Telefonická komunikace (
KOM4)
"školení se mi opravdu líbilo, přínosem pro mne bylo prolínání práce a soukromí, modely chování doma a práce. Lektor byl nestrojený, měl příjemný projev, vlastní zážitky."
LAC, s.r.o., Barbora T.
Telefonická komunikace (
KOM4)
"Velkým přínosem bylo pro mne celkové vnímání i sebe sama, do života i při práci. Hezké tipy, jak se sebou pracovat. Milá lektorka, žádné nudné školení. Aktivní přístup. "
SIEGL s.r.o., Jan K.
Telefonická komunikace (
KOM4)
"Na kurzu mě zaujalo rozdělení struktury hovoru a posloupnost získávání informací. Mám velmi pozitivní dojem ze školení, myslím, že mi výrazně pomůže ve zlepšení komunikace se zákazníky po telefonu."
ČERVINKA CZECH REPUBLIC s.r.o., Jana Č.
Telefonická komunikace (
KOM4)
"Oceňuji nabité zkušenosti, nový pohled na telefonování i z jiného pohledu. Zaujala mne možnost začít rozhovor něčím, co by zákazníka zaujalo a také jak strukturovaně vést rozhovor."
ČERVINKA CZECH REPUBLIC s.r.o., Eva Natale Z.
Telefonická komunikace (
KOM4)
"Školení jasné, srozumitelné, názorné. Zaujala mě informace, co přidat k nabídce a ptát se na spokojenost s dodavatelem. Přínosem byla také možnost nabízet navýšení marží, i když pro ně není prostor."
LAPP Czech Republic s.r.o., Veronika P.
Telefonická komunikace (
KOM4)
"Téměř vše přínos, skvělé propojení jak do osobního, tak do profesního života. Celkový dojem je velmi dobrý. Po absolvování již X kurzů byla mírná skepse, velmi milé překvapení. Atmosféra, zaujetí, odbornost, vše TOP."
LAPP Czech Republic s.r.o., Veronika S.
Telefonická komunikace (
KOM4)
"Přínosem byly pro mne příklady z praxe. Po dlouhé době opravdu dobré školení. Úroveň znalostí lektora skvělá, bezvadné příklady z praxe. Nenásilnou formou jsem se dozvěděla vše, co mě zajímalo."
LAPP Czech Republic s.r.o., Radka Š.
Telefonická komunikace (
KOM4)
"Přínosem bylo řešení konfliktů a udělat si z povinnosti radost. Školení bylo skvělé. Užila jsem si jej a dověděla jsem se spoustu skvělých postřehů pro komunikaci v práci i v soukromém životě."
LAPP Czech Republic s.r.o., Petra O.
Telefonická komunikace (
KOM4)
"Příjemné i vtipné školení, zajímavý výklad, schopnost lektora zaujmout a dát konkrétní příklady ze života."
TTI, s.r.o., Ondřej Z.
Telefonická komunikace (
KOM4)
"Přínosem pro mne bylo praktické cvičení, u kterých jsem zjistil některé nedostatky. Mám velice pozitivní dojem. Školení bylo svižné, při kterém jsem neztrácel pozornost. "
TTI, s.r.o., Martina N.
Telefonická komunikace (
KOM4)
"Celkový dojem je velice pozitivní , lektor zná svůj obor velice dobře. Velmi dobrá příprava -dokáže zaujmout."
TRUCK TRADE spol.s.r.o., Lucie F.
Telefonická komunikace (
KOM4)
"Školení bylo zábavné. Mám jen pozitivní dojem ! "
Somfy, spol. s.r.o., Jan P.
Telefonická komunikace (
KOM4)
"Srozumitelný výklad doplněný o názorné situace."
Somfy, spol. s.r.o., Blanka J.
Telefonická komunikace (
KOM4)
"Největším přínosem pro mě bylo hledání potřeb u zákazníka, krátce vystiženo - proč, jak, co?
Mám dobrý pocit, bylo to poučné, zároveň milá atmosféra."
Somfy, spol. s.r.o., Kateřina S.
Telefonická komunikace (
KOM4)
"Splnilo to mé zaujaly mě procesy mozku, empatie, rozdělení typu zákazníků. Profesionální a přátelská atmosféra."
Somfy, spol. s.r.o., Jiří Ž.
Telefonická komunikace (
KOM4)
"Velmi zajímavý kurz se skvělou organizací. Milý a ochotný pán, který se nám po celou dobu věnoval na maximální profesionální úrovni. Přínosem bylo praktické zkoušení, typy zákazníků, emoční inteligence. Mám velmi pozitivní dojem z celého dne. "
ČEZ ICT Services, a. s., Petr P.
Telefonická komunikace (
KOM4)
"Srozumitelná milá lektorka, která nic neumí jako básničku"
ČEZ ICT Services, a. s., Štěpán G.
Telefonická komunikace (
KOM4)
"Výborný - věcné, přesné"
Chr.Hansen Czech Republic, s.r.o., Petr N.
Telefonická komunikace (
KOM4)
"Školení bylo na profesionální úrovni."
Chr.Hansen Czech Republic, s.r.o., Vendula Š.
Telefonická komunikace (
KOM4)
"Moc se mi školení líbilo, bylo velice přínosné."
ČEZ ICT Services, a. s., Tomáš Z.
Telefonická komunikace (
KOM4)
"Velice spokojen"
ČEZ ICT Services, a. s., Jakub K.
Telefonická komunikace (
KOM4)
"Kurz byl super a rád bych si jím prošel znova. Oproti jiným školením naprostá špička."
ČEZ ICT Services, a. s., Kateřina S.
Telefonická komunikace (
KOM4)
"Lektorka byla vážně skvělá, pokud jsme něčemu nerozuměli, vysvětlila, zopakovala. Jedním slovem SKVĚLÝ."
ČEZ ICT Services, a. s., Markéta K.
Telefonická komunikace (
KOM4)
"Příjemné, zábavné, inspirativní."
ČEZ ICT Services, a. s., Aneta M.
Telefonická komunikace (
KOM4)
"Živé, jasné, srozumitelné. Jedno z nejlepších školení - spokojenost."
ČEZ ICT Services, a. s., Martina L.
Telefonická komunikace (
KOM4)
"Super, pohoda. Jak jsem na začátku měla obavy, tak se mi na školení moc líbilo a to především díky skvělé lektorce."
ČEZ ICT Services, a. s., Tomáš K.
Telefonická komunikace (
KOM4)
"Byl jsem spokojený, příjemná lektorka, praktický nácvik."
ČEZ ICT Services, a. s., Pavel D.
Telefonická komunikace (
KOM4)
"Spokojenost, dozvěděl jsem se spoustu informací."
ČEZ ICT Services, a. s., Petr P.
Telefonická komunikace (
KOM4)
"Sympatická lektorka :-)"
ITeuro, a.s., Zuzana U.
Telefonická komunikace (
KOM4)
"Školení se mi velmi líbilo, s lektorkou jsem byla velice spokojená. Jen školící místnosti dávám 2, kvůli počítačům, které jsme ke školení vůbec nepotřebovali a trochu vadily při komunikaci. Školení budu doporučovat dále."