Profesionální telefonická komunikace (KOM4)

Komunikace a asertivita, Komunikace

Telefonický rozhovor je často spojen s prvním dojmem, který o sobě nebo své firmě zanecháte. Tento trénink vám pomůže cítit se při telefonování jistě a profesionálně. Naučíte se, jak zvládat nervozitu, pracovat se strukturou hovoru, jak aktivně naslouchat, přesvědčivě argumentovat a elegantně zvládat námitky.

Získáte praktické nástroje pro vedení rozhovorů se zákazníky, obchodními partnery nebo kolegy. Trénink je zaměřený na konkrétní pracovní situace a praktický nácvik, který vám umožní ihned aplikovat naučené dovednosti do praxe na základě cenné zpětné vazby, kterou vám poskytne lektor.

TENTO TRÉNINK VÁM POMŮŽE:

    • Vědět, jak rychle, srozumitelně a klidně komunikovat během krize
    • Umět sestavit komunikační strategii pro neočekávané situace
    • Zvládnout spolupráci s krizovým týmem, úřady, médii i veřejností
    • Přenést získané zkušenosti do plánů a instrukcí pro další krizové situace

KDO BY SE MĚL TRÉNINKU ZÚČASTNIT?

    • Manažeři, vedoucí pracovníci, obchodníci, personalisté
    • Specialisté, kteří často komunikují po telefonu se zákazníky nebo partnery
    • Úředníci a pracovníci administrativy
    • Každý, kdo chce zlepšit svou telefonickou komunikaci a působit profesionálně

Lokalita, termín kurzu



Náplň kurzu:

Skrýt detaily
  • Rétorika a struktura telefonické komunikace
    1. Navázání vztahu a první dojem
    2. Strukturování hovoru a zdůraznění klíčových myšlenek
    3. Jazykové nástroje, fráze a tipy pro plynulý mluvený projev
    4. Práce s hlasem, tempem a tónem
  • Argumentace a zvládání námitek
    1. Analýza komunikačního partnera a jeho potřeb
    2. Techniky účinné argumentace
    3. Rozpoznání silných a slabých argumentů
    4. Zvládání námitek a odporu pomocí různých přístupů
  • Řešení obtížných komunikačních situací
    1. Práce s náročnými a emočně vypjatými situacemi
    2. Rozpoznání manipulace a proti manipulační techniky
    3. Přímá komunikace a udržení profesionálního tónu
    4. Rozdíl mezi námitkou, stížností a reklamační situací
  • Praktický nácvik telefonických hovorů
    1. Příprava na hovor a stanovení cíle
    2. Zahájení hovoru a práce s prvním dojmem
    3. Aktivní naslouchání a zachycení klíčových informací
    4. Práce s otázkami a návrh konkrétního řešení
Časový rozvrh:
1 den (9:00hod. - 16:00hod.)
Cena za osobu:
5 600,00 Kč (6 776,00 Kč včetně 21% DPH)

Metodika kurzu:

  • Praktická individuální a skupinová cvičení
  • Modelové situace
  • Rozbor a řešení vlastních situací
  • Zpětná vazba
  • Diskuze
  • Akční plán pro zlepšování

SITUACE, KTERÉ NEJČASTĚJI ŘEŠÍTE

Neochota zákazníka vyslechnout vaše řešení

Situace: Zákazník vás přerušuje, nechce slyšet nabídku nebo řešení a snaží se rozhovor rychle ukončit.

Řešení: Naučíme vás používat techniky aktivního naslouchání a empatie k identifikaci potřeb zákazníka a přizpůsobit svou komunikaci tak, aby zaujala jeho pozornost. Naučíte se využívat otázky, které povedou k aktivnímu zapojení zákazníka a zároveň vám umožní lépe porozumět jeho potřebám.

Ztráta sebejistoty během hovoru

Situace: Cítíte trému nebo během hovoru ztrácíte sebejistotu, což ovlivňuje váš projev i schopnost reagovat.

Řešení: Naučíme vás, jak před telefonátem provést důkladnou přípravu, zahrnující znalost produktu nebo služby a možné otázky i reakce zákazníka. Naučíte se využívat techniky dýchání a relaxace k uklidnění nervů a soustředění se na obsah hovoru. Získáte techniky, jak dosáhnout pozitivního dojmu a udržení profesionálního tónu, i když si zrovna nejste sami sebou jistí.

Zákazník vyžaduje okamžitou odpověď nebo řešení pod tlakem

Situace: Volající očekává rychlou odpověď nebo okamžité řešení a vytváří na vás tlak, který komplikuje správné rozhodování.

Řešení: Naučíte se techniky a strategie, jak být schopen rychle analyzovat situaci a rozhodnout se pro vhodnou akci. Zvědomíte si reakce a postupy na řešení naléhavých situací, aniž byste měli špatný pocit z toho, že jste se unáhlili ve svých odpovědích. Získáte schopnost komunikovat s jasným a pevným tónem, aby zákazník měl pocit, že jste pro něho rovnocenným partnerem v komunikaci.

Zákazník neustále odbočuje od tématu

Situace: Rozhovor se opakovaně rozplývá do jiných témat, zákazník odbočuje a vám se nedaří udržet směr hovoru.

Řešení: Naučíme vás aktivně naslouchat zákazníkovi a identifikovat důvody jeho odbočení od tématu. Naučíte se používat otázky a techniky vedení rozhovoru k navrácení diskuze zpět k hlavnímu tématu a udržení jejího směru. Získáte techniky k potvrzení si zákazníkových pocitů a postojů a získání jeho spolupráce.

Vybrané zákaznické reference

PREVIO s.r.o., Michaela Š.
Profesionální telefonická komunikace ( KOM4)
"Školení bylo celkově skvělé, líbilo se mi, že velká část byla praktická i lektor vysvětloval problematiku na konkrétních situacích, které sám zažil. Ač bylo školení na celý den, neskutečně uteklo a člověk dokázal díky vtažení do průběhu školení celou dobu pozornost. Moc děkuji za skvělou zkušenost a určitě některé praktiky, o kterých jsem se díky školení dozvěděla použiji nejen v pracovním prostředí. Taktéž děkuji panu lektorovi, který byl opravdový profesionál a školení připravil na míru našim potřebám."
System4u a.s., Alena V.
Profesionální telefonická komunikace ( KOM4)
"Vše perfektní. Skvělý kurz, odbornost, profesionálnost, lidskost. Velká spokojenost. Doporučím dál."
Beckhoff Automation s.r.o., Markéta D.
Profesionální telefonická komunikace ( KOM4)
"Velmi dobrý dojem, mnoho přínosných informací k zamyšlení. "
Beckhoff Automation s.r.o., Jitka S.
Profesionální telefonická komunikace ( KOM4)
"Perfektní lektor, skvělé školení. Celý den rychle utekl, zábavná forma."
Beckhoff Automation s.r.o., Dagmar B.
Profesionální telefonická komunikace ( KOM4)
"školení se mi opravdu líbilo, přínosem pro mne bylo prolínání práce a soukromí, modely chování doma a práce. Lektor byl nestrojený, měl příjemný projev, vlastní zážitky."
LAC, s.r.o., Barbora T.
Profesionální telefonická komunikace ( KOM4)
"Velkým přínosem bylo pro mne celkové vnímání i sebe sama, do života i při práci. Hezké tipy, jak se sebou pracovat. Milá lektorka, žádné nudné školení. Aktivní přístup. "
SIEGL s.r.o., Jan K.
Profesionální telefonická komunikace ( KOM4)
"Na kurzu mě zaujalo rozdělení struktury hovoru a posloupnost získávání informací. Mám velmi pozitivní dojem ze školení, myslím, že mi výrazně pomůže ve zlepšení komunikace se zákazníky po telefonu."
ČERVINKA CZECH REPUBLIC s.r.o., Jana Č.
Profesionální telefonická komunikace ( KOM4)
"Oceňuji nabité zkušenosti, nový pohled na telefonování i z jiného pohledu. Zaujala mne možnost začít rozhovor něčím, co by zákazníka zaujalo a také jak strukturovaně vést rozhovor."
ČERVINKA CZECH REPUBLIC s.r.o., Eva Natale Z.
Profesionální telefonická komunikace ( KOM4)
"Školení jasné, srozumitelné, názorné. Zaujala mě informace, co přidat k nabídce a ptát se na spokojenost s dodavatelem. Přínosem byla také možnost nabízet navýšení marží, i když pro ně není prostor."
LAPP Czech Republic s.r.o., Veronika P.
Profesionální telefonická komunikace ( KOM4)
"Téměř vše přínos, skvělé propojení jak do osobního, tak do profesního života. Celkový dojem je velmi dobrý. Po absolvování již X kurzů byla mírná skepse, velmi milé překvapení. Atmosféra, zaujetí, odbornost, vše TOP."
LAPP Czech Republic s.r.o., Veronika S.
Profesionální telefonická komunikace ( KOM4)
"Přínosem byly pro mne příklady z praxe. Po dlouhé době opravdu dobré školení. Úroveň znalostí lektora skvělá, bezvadné příklady z praxe. Nenásilnou formou jsem se dozvěděla vše, co mě zajímalo."
LAPP Czech Republic s.r.o., Radka Š.
Profesionální telefonická komunikace ( KOM4)
"Přínosem bylo řešení konfliktů a udělat si z povinnosti radost. Školení bylo skvělé. Užila jsem si jej a dověděla jsem se spoustu skvělých postřehů pro komunikaci v práci i v soukromém životě."
LAPP Czech Republic s.r.o., Petra O.
Profesionální telefonická komunikace ( KOM4)
"Příjemné i vtipné školení, zajímavý výklad, schopnost lektora zaujmout a dát konkrétní příklady ze života."
TTI, s.r.o., Ondřej Z.
Profesionální telefonická komunikace ( KOM4)
"Přínosem pro mne bylo praktické cvičení, u kterých jsem zjistil některé nedostatky. Mám velice pozitivní dojem. Školení bylo svižné, při kterém jsem neztrácel pozornost. "
TTI, s.r.o., Martina N.
Profesionální telefonická komunikace ( KOM4)
"Celkový dojem je velice pozitivní , lektor zná svůj obor velice dobře. Velmi dobrá příprava -dokáže zaujmout."
TRUCK TRADE spol.s.r.o., Lucie F.
Profesionální telefonická komunikace ( KOM4)
"Školení bylo zábavné. Mám jen pozitivní dojem ! "
Somfy, spol. s.r.o., Jan P.
Profesionální telefonická komunikace ( KOM4)
"Srozumitelný výklad doplněný o názorné situace."
Somfy, spol. s.r.o., Blanka J.
Profesionální telefonická komunikace ( KOM4)
"Největším přínosem pro mě bylo hledání potřeb u zákazníka, krátce vystiženo - proč, jak, co? Mám dobrý pocit, bylo to poučné, zároveň milá atmosféra."
Somfy, spol. s.r.o., Kateřina S.
Profesionální telefonická komunikace ( KOM4)
"Splnilo to mé zaujaly mě procesy mozku, empatie, rozdělení typu zákazníků. Profesionální a přátelská atmosféra."
Somfy, spol. s.r.o., Jiří Ž.
Profesionální telefonická komunikace ( KOM4)
"Velmi zajímavý kurz se skvělou organizací. Milý a ochotný pán, který se nám po celou dobu věnoval na maximální profesionální úrovni. Přínosem bylo praktické zkoušení, typy zákazníků, emoční inteligence. Mám velmi pozitivní dojem z celého dne. "
ČEZ ICT Services, a. s., Petr P.
Profesionální telefonická komunikace ( KOM4)
"Srozumitelná milá lektorka, která nic neumí jako básničku"
ČEZ ICT Services, a. s., Štěpán G.
Profesionální telefonická komunikace ( KOM4)
"Výborný - věcné, přesné"
Chr.Hansen Czech Republic, s.r.o., Petr N.
Profesionální telefonická komunikace ( KOM4)
"Školení bylo na profesionální úrovni."
Chr.Hansen Czech Republic, s.r.o., Vendula Š.
Profesionální telefonická komunikace ( KOM4)
"Moc se mi školení líbilo, bylo velice přínosné."
ČEZ ICT Services, a. s., Tomáš Z.
Profesionální telefonická komunikace ( KOM4)
"Velice spokojen"
ČEZ ICT Services, a. s., Jakub K.
Profesionální telefonická komunikace ( KOM4)
"Kurz byl super a rád bych si jím prošel znova. Oproti jiným školením naprostá špička."
ČEZ ICT Services, a. s., Kateřina S.
Profesionální telefonická komunikace ( KOM4)
"Lektorka byla vážně skvělá, pokud jsme něčemu nerozuměli, vysvětlila, zopakovala. Jedním slovem SKVĚLÝ."
ČEZ ICT Services, a. s., Markéta K.
Profesionální telefonická komunikace ( KOM4)
"Příjemné, zábavné, inspirativní."
ČEZ ICT Services, a. s., Aneta M.
Profesionální telefonická komunikace ( KOM4)
"Živé, jasné, srozumitelné. Jedno z nejlepších školení - spokojenost."
ČEZ ICT Services, a. s., Martina L.
Profesionální telefonická komunikace ( KOM4)
"Super, pohoda. Jak jsem na začátku měla obavy, tak se mi na školení moc líbilo a to především díky skvělé lektorce."
ČEZ ICT Services, a. s., Tomáš K.
Profesionální telefonická komunikace ( KOM4)
"Byl jsem spokojený, příjemná lektorka, praktický nácvik."
ČEZ ICT Services, a. s., Pavel D.
Profesionální telefonická komunikace ( KOM4)
"Spokojenost, dozvěděl jsem se spoustu informací."
ČEZ ICT Services, a. s., Petr P.
Profesionální telefonická komunikace ( KOM4)
"Sympatická lektorka :-)"
ITeuro, a.s., Zuzana U.
Profesionální telefonická komunikace ( KOM4)
"Školení se mi velmi líbilo, s lektorkou jsem byla velice spokojená. Jen školící místnosti dávám 2, kvůli počítačům, které jsme ke školení vůbec nepotřebovali a trochu vadily při komunikaci. Školení budu doporučovat dále."