Strategický management firmy (MNGM31)

Inovace produktů a procesů, Optimalizace procesu

Cílem praktického workshopu je získat nástroje pomáhající definovat a řídit strategii s ohledem na velikost a zaměření vašeho businessu. Naučíte se porozumět a pracovat se základními koncepty firemních strategií. Získáte vhled do životního cyklu strategie a to od tvorby na TOP úrovni po rozpad na strategické iniciativy a její implementaci. Uvědomíte si klíčové body strategie své společnosti. Porozumíte principům a nástrojům analýzy a jak je můžete uplatnit pro svoji organizační jednotku. Naučíte se, jak komunikovat strategii svým kolegům, podřízeným.

Trénink je určen stávajícím i budoucím manažerům, kteří se chtějí seznámit s obsahem, významem a tvorbou strategie jako “královskou” manažerskou disciplínou jakož i východiskem k řízení všech úspěšných organizací.

Metodika kurzu: individuální a skupinová cvičení, tvorba strategie, modelové situace, rozbor a řešení vlastních situací, diskuze, brainstorming, techniky a nástroje tvorby strategií, zpětná vazba, akční plán rozvoje

Lokalita, termín kurzu



Náplň kurzu:

Skrýt detaily
  • Strategie a strategické řízení
  • Principy, taktiky myšlení stratégů
  • Typy organizací ve vztahu k dominantnímu strategickému myšlení
  • Mise, vize, hodnoty firmy
  • Úskalí strategického managementu
  • Strategické oblasti v organizaci
  • Příklady externích a vnitřních strategických analýz (SWOT analýza zdrojů, konkurenčních schopnosti, analýza trhu a další)
  • Koncept Balanced Scorecard pro tvorbu a řízení strategie
  • Koncept Canvas
  • Strategický plánovací cyklus
  • Formulace a tvorba strategie
  • Top-Down a Bottom-Up komunikační toky
  • Komunikace strategie ve společnosti a zaměstnanecké rozvojové cíle
  • Monitoring strategických cílů
  • Praktická simulace tvorby strategie jako reakce na chování okolí – inspirace z Teorie her
Časový rozvrh:
2 dny (9:00hod. - 17:00hod.)
Cena kurzu:
11 900,00 Kč (14 399,00 Kč včetně 21% DPH)