Marketing, Sociální média
Společně vytvoříme ze sociální sítě LinkedIn další zdroj vašich nových zákazníků a obchodních příležitostí. Zaměříme se na obchodní strategii na LinkedIn, budování značky a obchodní akvizice.
Promyšlená prezentace na této síti vám přinese kvalitní zákazníky. Chcete ukázat konkurenci záda? Naučíme vás strategii, jak toho dosáhnout.
TENTO TRÉNINK VÁM POMŮŽE:
- Pochopit důležitou roli a specifické vlastnosti sociální sítě LinkedIn
- Naučit se používat principy sociall selling v praxi
- Nadefinovat si cestu svého zákazníka
- Určit si své UVP + ICP (unique value proposition + ideal client profile), neboli vaši profesní definici a cílovou skupinu, ke které provedeme všechny další kroky
- Zdokonalit si svůj osobní profil – podíváme se na osobní profil očima vaší cílové skupiny strategicky i technicky. Ukážu vám, na co si dát pozor a co vaše čtenáře skutečně zajímá
- Zdokonalit se v navyšování sítě spojení o relevantní cílové publikum
- Vydefinovat si tematické okruhy a návrh publikačního plánu
- Naučit se měřit a vyhodnocovat své aktivity na LinkedIn
- Získat praktické návody, tipy a doporučení
KDO BY SE MĚL TRÉNINKU ZÚČASTNIT?
- Podnikatelé
- Majitelé firem
- Marketéři
- HR
- Obchodníci
- Obchodní ředitelé
- Zaměstnanci, kteří mají zájem prezentovat na LinkedIn jak svou firmu, tak sami sebe
Forma výuky
Workshop je offline, realizovaný prezenční formou, případně u zákazníka. Probíhá formou praktických ukázek a práce na reálných datech a profilech účastníků.
Lokalita, termín kurzu
Praha + online (volitelně)
18.1. - 18.1.2024
10 200 Kč
Náplň kurzu:
Skrýt detaily
-
Postavení LinkedIn mezi sociálními sítěmi
-
Co je to LinkedIn a k čemu může být užitečný
-
Social selling a proč je něj kladen takový důraz
-
Co je to osobní značka
-
Osobní značka vs. firemní značka a proč je důležité ji budovat
-
Fakta a aktuální statistiky z LinkedIn
-
Cílová skupina na Linkedln a její potřeby vzhledem k vašemu produktu/službě a značce
-
Praktický nácvik – optimalizace svého Linkedln profilu
-
Praktické tipy, rady - co je na vaší službě/produktu a značce unikátní, užitek pro cílovou skupinu zákazníků
-
Vyhledávání a cílení kandidátů na LinkedIn
-
Jak využít LinkedIn vyhledávač na maximum
-
Jak ovládnout specifické vyhledávání Boolean Search
-
Jak najít kontaktní informace každého uživatele
-
Co je to X-Ray search a jak cílit a filtrovat LinkedIn uživatele pomocí Google
-
Jak správně oslovit cílové skupiny
-
Publikace
-
Principy tvorby příspěvků pro sociální síť Linkedln
-
Plánování příspěvků
-
Tvorba publikačního plánu, tematické linky, posty
-
Osnova na psaní jednotlivých příspěvků
-
Předpokládané znalosti:
-
Založený LinkedIn profil
-
Časový rozvrh:
-
1 den (9:00hod. - 17:00hod.)
-
Cena za osobu:
-
10 200,00 Kč (12 342,00 Kč včetně 21% DPH)
-
Jazyk:
-
Česky
lektor
Míša Chramostová se věnuje LinkedIn marketingu. Pomohu vám s LinkedIn jak po strategické, tak technické stránce. Mám přesah i do budování osobních značek.
10 let jsem se pohybovala v IT, pracovala jsem v nadnárodních korporacích Hewlett Packard a Trask solutions, kde jsem získala cenné zkušenosti z obchodu a marketingu.
Propojuji marketingové a obchodní oddělení, protože vím, že jejich spolupráce je klíčovou součástí úspěchu každé společnosti.
Srdcové reference – Google Cloud, Veritas Technologies, Čokoládovna Janek, Albixon, RE/MAX Scopus, StorageOne,TIP IT, FreeDivision, Trustsoft, Ixperta, Klepierre, Advokátní kancelář Císař, Čéška Smutný, Premium Trust, Industrix, TietoEvry, Dun&Bradstreet a další.
Díky LinkedIn získávají dlouhodobé zákazníky a navazují nový byznys.
A co je nejlepší? Já vám pomohu ve startu. Pak už to zvládnete sami. Pojďte se přesvědčit.