Osobní branding a získání kvalitních zákazníků z LinkedIn (MARK28)

Marketing, Sociální média

Společně vytvoříme ze sociální sítě LinkedIn další zdroj vašich nových zákazníků a obchodních příležitostí. Zaměříme se na obchodní strategii na LinkedIn, budování značky a obchodní akvizice.

Promyšlená prezentace na této síti vám přinese kvalitní zákazníky. Chcete ukázat konkurenci záda? Naučíme vás strategii, jak toho dosáhnout.

TENTO TRÉNINK VÁM POMŮŽE:

  • Pochopit důležitou roli a specifické vlastnosti sociální sítě LinkedIn
  • Naučit se používat principy sociall selling v praxi
  • Nadefinovat si cestu svého zákazníka
  • Určit si své UVP + ICP (unique value proposition + ideal client profile), neboli vaši profesní definici a cílovou skupinu, ke které provedeme všechny další kroky
  • Zdokonalit si svůj osobní profil – podíváme se na osobní profil očima vaší cílové skupiny strategicky i technicky. Ukážu vám, na co si dát pozor a co vaše čtenáře skutečně zajímá
  • Zdokonalit se v navyšování sítě spojení o relevantní cílové publikum
  • Vydefinovat si tematické okruhy a návrh publikačního plánu
  • Naučit se měřit a vyhodnocovat své aktivity na LinkedIn
  • Získat praktické návody, tipy a doporučení

KDO BY SE MĚL TRÉNINKU ZÚČASTNIT?

  • Podnikatelé
  • Majitelé firem
  • Marketéři
  • HR
  • Obchodníci
  • Obchodní ředitelé
  • Zaměstnanci, kteří mají zájem prezentovat na LinkedIn jak svou firmu, tak sami sebe

Forma výuky

Workshop je offline, realizovaný prezenční formou, případně u zákazníka. Probíhá formou praktických ukázek a práce na reálných datech a profilech účastníků.

Lokalita, termín kurzu



Náplň kurzu:

Skrýt detaily
  • Postavení LinkedIn mezi sociálními sítěmi
    1. Co je to LinkedIn a k čemu může být užitečný
    2. Social selling a proč je něj kladen takový důraz
    3. Co je to osobní značka
    4. Osobní značka vs. firemní značka a proč je důležité ji budovat
    5. Fakta a aktuální statistiky z LinkedIn
    6. Cílová skupina na Linkedln a její potřeby vzhledem k vašemu produktu/službě a značce
    7. Praktický nácvik – optimalizace svého Linkedln profilu
    8. Praktické tipy, rady - co je na vaší službě/produktu a značce unikátní, užitek pro cílovou skupinu zákazníků
  • Vyhledávání a cílení kandidátů na LinkedIn
    1. Jak využít LinkedIn vyhledávač na maximum
    2. Jak ovládnout specifické vyhledávání Boolean Search
    3. Jak najít kontaktní informace každého uživatele
    4. Co je to X-Ray search a jak cílit a filtrovat LinkedIn uživatele pomocí Google
    5. Jak správně oslovit cílové skupiny
  • Publikace
    1. Principy tvorby příspěvků pro sociální síť Linkedln
    2. Plánování příspěvků
    3. Tvorba publikačního plánu, tematické linky, posty
    4. Osnova na psaní jednotlivých příspěvků
Předpokládané znalosti:
Založený LinkedIn profil
Časový rozvrh:
1 den (9:00hod. - 17:00hod.)
Cena za osobu:
10 200,00 Kč (12 342,00 Kč včetně 21% DPH)
Jazyk:
Česky

lektor

Míša Chramostová

Míša Chramostová se věnuje LinkedIn marketingu. Pomohu vám s LinkedIn jak po strategické, tak technické stránce. Mám přesah i do budování osobních značek.

10 let jsem se pohybovala v IT, pracovala jsem v nadnárodních korporacích Hewlett Packard a Trask solutions, kde jsem získala cenné zkušenosti z obchodu a marketingu. Propojuji marketingové a obchodní oddělení, protože vím, že jejich spolupráce je klíčovou součástí úspěchu každé společnosti.

Srdcové reference – Google Cloud, Veritas Technologies, Čokoládovna Janek, Albixon, RE/MAX Scopus, StorageOne,TIP IT, FreeDivision, Trustsoft, Ixperta, Klepierre, Advokátní kancelář Císař, Čéška Smutný, Premium Trust, Industrix, TietoEvry, Dun&Bradstreet a další. Díky LinkedIn získávají dlouhodobé zákazníky a navazují nový byznys.

A co je nejlepší? Já vám pomohu ve startu. Pak už to zvládnete sami. Pojďte se přesvědčit.