Osobitá péče o zákazníka (OBCH10)

Obchodní dovednosti, Account management

Vztahy obecně mají obdobný průběh, úskalí i příčiny ukončení. Ať již jsou to vztahy osobní nebo obchodní. Počáteční úsilí vyvinuté pro získání zákazníka (partnera) po čase vystřídá tzv. usnutí na vavřínech, mylná představa o vztahové jistotě a poleví zájem o uspokojování jeho potřeb. Bezprizorní zákazník se najednou cítí (stejně jako partner) zklamán a záhy se objeví jiný obchodník, se stejným prvotním zájmem. Zákazník s námi obchodní vztah ukončí.
Energeticky a nákladově je vždy náročnější získávání nových zákazníků, případně narovnání narušených vztahů, než kvalitní soustavná péče o zákazníka. Jak se vyvarovat těmto zásadním chybám se dozvíte v našem praktickém workshopu.

Lokalita, termín kurzu



Náplň kurzu:

Skrýt detaily
  • Význam péče o zákazníka
  • Nejčastější mýty o obchodních vztazích
  • Podstata vztahu se zákazníkem
  • První dojem se špatně napravuje
  • Cílené vytváření vztahu se zákazníkem
  • Nastavení standardů péče o zákazníka
  • Každodenní nezbytná péče o zákazníka
  • Souvislosti a činnosti na rámec povinností
  • Očekávání zákazníka
  • Budování důvěry a její udržení
  • Signály nespokojeného zákazníka
  • Zavedení systému péče zákazníka do své praxe
  • Konkrétní nástroje a jejich využití
  • Efektivní práce s databází zákazníků
  • Důležitost referencí
  • Maximální vytěžení zpětné vazby
  • Vnitrofiremní změny v návaznosti na zpětnou vazbu
  • Praktický nácvik
  • Diskuze, shrnutí, závěr
Časový rozvrh:
1 den (9:00hod. - 16:00hod.)
Cena kurzu:
6 500,00 Kč (7 865,00 Kč včetně 21% DPH)

Vybrané zákaznické reference

LEGO Production s.r.o., Lukáš H.
Osobitá péče o zákazníka ( OBCH10)
"It was great!"
LEGO Production s.r.o., Andrea B.
Osobitá péče o zákazníka ( OBCH10)
"nice practical exercises"
LEGO Production s.r.o., Lada N.
Osobitá péče o zákazníka ( OBCH10)
"Příjemná, uvolněná atmosféra. Profesionální přístup ;) příklady z praxe, které byly lehce uchopitelné. "
LEGO Production s.r.o., Silvie G.
Osobitá péče o zákazníka ( OBCH10)
"Vyber temat a materialu byl relevantni delce skoleni a prvnimu setkani s tematem. Skolitel byl na jednicku, dokazal prinaset realne priklady z praxe, coz potvrdilo autenticitu probiranych situaci..parada dekuji"
Pražský inovační institut, z. ú., Markéta Š.
Osobitá péče o zákazníka ( OBCH10)
"paní lektorka byla skvělá a moc jsme si to s kolegy užili!:-) "
Gebauer a Griller Kabeltechnik, spol. s r.o., Klára H.
Osobitá péče o zákazníka ( OBCH10)
"Oblast kurzu mě zaujala celá, hlavní přínos měla ale část vyjednávání. Celkový dojem velmi dobrý, lektor měl znalosti ne jen v oboru, ve kterém školil."
Gebauer a Griller Kabeltechnik, spol. s r.o., Ondřej D.
Osobitá péče o zákazníka ( OBCH10)
"Školení rozšířilo můj pohled v dané problematice a pomůže mi v dalším profesním růstu."