Multichannel marketing (MARK26)
Marketing, Marketingová strategie
V 80. letech stačilo mít dobrý produkt. V 90. letech stačilo mít webové stránky s dobrou doménou. V další dekádě přišel Facebook a firmy těžily z nového trendu. Dnes se však pozornost tříští a zákazníci vnímají prezentaci firmy jako celek.
Na kurzu si ukážeme, že je skutečně třeba vyvíjet aktivitu na několika frontách najednou a vybereme, které nástroje jsou pro vás vhodné. Zákazník dnes přijde na sociální sítě, kde uvidí reklamu, následně si všimne emailu od vás a teprve poté jde nakoupit na váš web. Tento přístup mnohonásobného marketingu se nazývá multichannel marketing a ve své podstatě nahradil staré známé SEO, které bylo zaměřené jen na webové stránky.
Kurz je určen pro ty, kteří si uvědomují, že sázet vše na jednu kartu je hazard a vyplatí se v minimu případů. Průběžná práce a rozvoj vybraných oblastí však může zajistit dlouhodobý růst firmy.
Lokalita, termín kurzu
Brno + online (volitelně)
13.7. - 14.7.2023
7 900 Kč
2.11. - 3.11.2023
7 900 Kč
Praha + online (volitelně)
13.7. - 14.7.2023
7 900 Kč
2.11. - 3.11.2023
7 900 Kč
Náplň kurzu:
Skrýt detaily
-
Sociální sítě
-
Facebook
-
Instagram
-
LinkedIn
-
YouTube
-
Prodejní firemní stránky bez programování
-
Začínáme
-
Jaký zvolit systém
-
Tvoříme obsah
-
User experience
-
Nejčastějsí problémy
-
Tipy
-
Email marketing
-
Co vlastně posílat?
-
Výsledky
-
Příklady
-
Content marketing
-
Začněte s proč
-
Povíme si příběh
-
Co psát?
-
Obsahová strategie
-
Kanály
-
Předpoklady úspěchu
-
HR marketing
-
Zaměstnanec jako nástroj úspěchu
-
Externí HR marketing
-
Interní HR marketing
-
Vybrané nástroje HR marketingu
-
CSR marketing
-
Vlastní vs. společenský blahobyt
-
CSR jako podnikatelská etika
-
Širší pojetí CSR
-
Kolik to stojí
-
Časový rozvrh:
-
2 dny (9:00hod. - 17:00hod.)
-
Cena za osobu:
-
7 900,00 Kč (9 559,00 Kč včetně 21% DPH)
Vybrané zákaznické reference
ČEZ Prodej, s.r.o., Aleš F.
Multichannel marketing (
MARK26)
"Celkove mam ze skoleni velmi dobry dojem. Za mne bylo velmi pozitivni ze jsme se jako ucastnici setkali z casti Teoreticke resp skolske oblasti a businesove oblasti. Ruzna uroven nahledu na problematiku."
Česká zemědělská univerzita v Praze, Daniela Š.
Multichannel marketing (
MARK26)
"Vynikající individuální přístup, výborná organizace a komunikace, zajímavé a přínosné informace."