Multichannel a omni-channel marketing (MARK26)

Marketing, Marketingová komunikace a PR

V 80. letech stačilo mít dobrý produkt. V 90. letech stačilo mít webové stránky s dobrou doménou. V další dekádě přišel Facebook a firmy těžily z nového trendu. Dnes se však pozornost tříští a zákazníci vnímají prezentaci firmy jako celek. Na kurzu si ukážeme, že je skutečně třeba vyvíjet aktivitu na několika frontách najednou a vybereme, které nástroje jsou pro vás vhodné. Zákazník dnes přijde na sociální sítě, kde uvidí reklamu, následně si všimne emailu od vás a teprve poté jde nakoupit na váš web. Nestačí ale být na mnoha kanálech, je třeba je mít provázané, aby zákazník nemusel několikrát vyplňovat číslo smlouvy. Dělejte marketing chytře a usnadněte život nejen zákazníkům, ale i sobě.

TENTO TRÉNINK VÁM POMŮŽE:

  • Vyznat se v odborných termínech
  • Začít s multichannel / omnichannel marketingem
  • Posoudit, jaké kanály marketingu zvolit a jaké výsledky čekat
  • Automatizovat marketingové procesy a propojit více kanálů

KDO BY SE MĚL TRÉNINKU ZÚČASTNIT?

  • Všichni, kteří nechtějí sázet na jednu kartu
  • Všichni, kteří chtějí zvýšit konverzi a efektivitu nákladů na marketing
  • Všichni, kteří chtějí být blíže svým zákazníkům
  • Všichni, kteří chtějí být tahounem ve svém oboru
  • Pokročilí pracovníci marketingu a marketingoví manažeři

Privátní školení a termíny na míru

Toto téma je možné zrealizovat pouze jako privátní, a to nejen formou uzavřeného firemního kurzu, ale také jako individuální konzultaci pro jednotlivce.

V případě kurzu na míru je níže uvedená osnova pouze inspirací. Finální obsah vzdělávání, jeho délka i termíny budou přizpůsobeny konkrétním vstupním znalostem, potřebám a cílům účastníků.

Cenovou nabídku vám rádi připravíme na základě vstupů zaslaných e-mailem nebo zadaných prostřednictvím poptávkového formuláře. Cena privátního školení vychází z náročnosti požadované obsahové náplně školení, časového rozsahu a celkového počtu přihlášených osob.

Lokalita, termín kurzu

Kontaktujte nás

Náplň kurzu:

Skrýt detaily
  • Multichannel marketing 
    1. Proč je dobré mít multichannel marketing 
    2. Jaké existují kanály a kdy zvolit vybrané kanály 
    3. Na co se zaměřit v letošním roce 
    4. Případové studie využití v praxi 
    5. Nevýhody multichannel marketingu 
  • Omnichannel marketing 
    1. Srovnání multichannel marketing vs omnichannel marketing 
    2. Výhody omnichannel marketingu 
    3. Kde a kdy využít omnichannel marketing 
    4. Jak začít s omnichannel marketingem 
    5. Jak měřit a vyhodnocovat omnichannel marketing 
  • Sociální sítě (dle skupiny účastníků) 
    1. Facebook 
    2. Instagram 
    3. LinkedIn 
    4. YouTube 
  • Email marketing 
    1. Co vlastně posílat? 
    2. Jak měřit a vyhodnocovat mailové kampaně 
    3. Příklady 
  • Nástroje pro multikanálovou komunikaci 
    1. Který nástroj zvolit 
    2. Automatizace procesů bez ztráty lidskosti 
    3. Jak pracovat s workflow mapami a procesy 
    4. Příklady oblíbených workflow a integrací 
  • HR marketing 
    1. Zaměstnanec jako nástroj úspěchu 
    2. Externí HR marketing 
    3. Interní HR marketing 
    4. Vybrané nástroje HR marketingu 
  • CSR marketing 
    1. Vlastní vs. společenský blahobyt 
    2. CSR jako podnikatelská etika 
    3. Širší pojetí CSR 
    4. Kolik to stojí 
  • Diskuze, shrnutí, závěr 
Časový rozvrh:
1 den (9:00hod. - 17:00hod.)

Vybrané zákaznické reference

ČEZ Prodej, a.s., Aleš F.
Multichannel a omni-channel marketing  ( MARK26)
"Celkove mam ze skoleni velmi dobry dojem. Za mne bylo velmi pozitivni ze jsme se jako ucastnici setkali z casti Teoreticke resp skolske oblasti a businesove oblasti. Ruzna uroven nahledu na problematiku."
Česká zemědělská univerzita v Praze, Daniela Š.
Multichannel a omni-channel marketing  ( MARK26)
"Vynikající individuální přístup, výborná organizace a komunikace, zajímavé a přínosné informace."