Multichannel marketing (MARK26)

Marketing, Marketingová strategie

V 80. letech stačilo mít dobrý produkt. V 90. letech stačilo mít webové stránky s dobrou doménou. V další dekádě přišel Facebook a firmy těžily z nového trendu. Dnes se však pozornost tříští a zákazníci vnímají prezentaci firmy jako celek.
Na kurzu si ukážeme, že je skutečně třeba vyvíjet aktivitu na několika frontách najednou a vybereme, které nástroje jsou pro vás vhodné. Zákazník dnes přijde na sociální sítě, kde uvidí reklamu, následně si všimne emailu od vás a teprve poté jde nakoupit na váš web. Tento přístup mnohonásobného marketingu se nazývá multichannel marketing a ve své podstatě nahradil staré známé SEO, které bylo zaměřené jen na webové stránky.

Kurz je určen pro ty, kteří si uvědomují, že sázet vše na jednu kartu je hazard a vyplatí se v minimu případů. Průběžná práce a rozvoj vybraných oblastí však může zajistit dlouhodobý růst firmy.

Lokalita, termín kurzu

Kontaktujte nás

Náplň kurzu:

Skrýt detaily
  • Sociální sítě
    1. Facebook
    2. Instagram
    3. LinkedIn
    4. YouTube
  • Prodejní firemní stránky bez programování
    1. Začínáme
    2. Jaký zvolit systém
    3. Tvoříme obsah
    4. User experience
    5. Nejčastějsí problémy
    6. Tipy
  • Email marketing
    1. Co vlastně posílat?
    2. Výsledky
    3. Příklady
  • Content marketing
    1. Začněte s proč
    2. Povíme si příběh
    3. Co psát?
    4. Obsahová strategie
    5. Kanály
    6. Předpoklady úspěchu
  • HR marketing
    1. Zaměstnanec jako nástroj úspěchu
    2. Externí HR marketing
    3. Interní HR marketing
    4. Vybrané nástroje HR marketingu
  • CSR marketing
    1. Vlastní vs. společenský blahobyt
    2. CSR jako podnikatelská etika
    3. Širší pojetí CSR
    4. Kolik to stojí
  • Diskuze, shrnutí, závěr
Časový rozvrh:
2 dny (9:00hod. - 17:00hod.)
Cena za osobu:
7 900,00 Kč (9 559,00 Kč včetně 21% DPH)

Vybrané zákaznické reference

ČEZ Prodej, a.s., Aleš F.
Multichannel marketing ( MARK26)
"Celkove mam ze skoleni velmi dobry dojem. Za mne bylo velmi pozitivni ze jsme se jako ucastnici setkali z casti Teoreticke resp skolske oblasti a businesove oblasti. Ruzna uroven nahledu na problematiku."
Česká zemědělská univerzita v Praze, Daniela Š.
Multichannel marketing ( MARK26)
"Vynikající individuální přístup, výborná organizace a komunikace, zajímavé a přínosné informace."