Marketing a psychologie (MARK11)

Marketing

Psychologie je obor, který se prolíná celým marketingem, protože ukazuje, jak pracovat se zákazníkem a jeho rozhodováním a nákupním chováním. Častokrát o koupi může rozhodovat ta nejmenší drobnost, která nemusí vycházet z faktů, ale pocitů, dojmů, doporučení a dalších vnějších vlivů, které se odehrávají při rozhodování.
Pochopení těchto myšlenkových procesů a pochodů je pro marketing zásadní, protože následně víme, jak upravit produkt, jak vyzdvihnout náš přínos a jak zákazníka motivovat tak, aby vše směřoval k nákupu.
Naučíme vás vytvářet zákaznické profily, tzv. marketing persony, a využívat ustálené vzory chování vašich klientů. Doporučíme vám modely pro oslovení nových klientů a generování kvalifikovaných leadů.
Kurz je určený pro marketéry, kteří chtějí rozvíjet svůj potenciál a posunout svůj marketing na zcela jinou úroveň.

Lokalita, termín kurzu



Náplň kurzu:

Skrýt detaily
  • Psychologie barev
    1. Teplé vs. studené barvy
    2. CMYK a RGB není žádný LOL
    3. Jaké použít nástroje
    4. Praktické příklady z praxe
  • Psychologie tvarů
    1. Design vnímáme již od dětství
    2. Kolo je pokrok
    3. Lego budování
  • Určení našeho zákazníka
    1. Zákazník B2B vs. B2C
    2. Decision maker
    3. Kdo kecá do rozhodování?
  • Racionalita rozhodování zákazníka
    1. Logika vládne
    2. Emoce vítězí
  • Zákaznické potřeby
    1. Co zákazník potřebuje?
    2. Co zákazník chce?
    3. Nevědomí o existující potřebě
    4. Vyvolání potřeby
  • Marketing persony
    1. SBU - strategické obchodní jednotky
    2. Kdo je můj zákazník
    3. Zákazník je víc, než jen jméno a adresa
    4. Jak vytvořit marketingovou personu?
  • Strategie oslovování zákazníků
    1. Budujeme vztahy
    2. Networking
    3. Direct marketing
  • Diskuze, shrnutí, závěr
Doporučený předchozí kurz:
Efektivní zavedení marketingu (MARK5)
Časový rozvrh:
2 dny (9:00hod. - 17:00hod.)
Cena kurzu:
7 900,00 Kč (9 559,00 Kč včetně 21% DPH)