Leadership 4.0 v době digitální transformace - virtuálně (SSVP2)

Management, Leadership

Během pěti setkání se seznámíte s moderními přístupy k leadershipu a Remote managementu, osvojíte si praktické techniky pro rozvoj motivace, účinné komunikace a soudržnosti týmu i mimo prostor osobních setkávání. S těmito poznatky můžete více rozvíjet přirozený potenciál členů vašich týmů a můžete je provázet v období změn tak, abyste jim byli oporou při zvyšování individuální odpovědnosti, efektivity a připravenosti hledat společnou cestu k řešení a ke spolupráci.

V kurzu se naučíte

  • seznámíte se s moderními přístupy k leadershipu a remote managementu
  • získáte nástroje pro přirozený rozvoj potenciálu členů vašich týmů
  • osvojíte si praktické techniky pro rozvoj motivace, účinné komunikace a soudržnosti týmu i mimo prostor osobních setkání
  • naučíte se optimálním způsobem vést lidi v náročných situacích a provázet je v období změn
  • získáte praktické rady jak u svých kolegů zvyšovat individuální odpovědnost, efektivitu a připravenost hledat cestu k řešení obtížné situace

Kurz je určený pro

  • manažery, lídry, tým lídry, vedoucí směnného provozu
  • jednatele malých i středních firem
  • všechny, kteří se nebojí změn a chtějí se učit novým přístupům

Forma výuky

forma výuky

Vzdělávací program je realizován online formou, a to v podobě pravidelných samostatných výukových modulů, zpravidla 1x týdně jako otevřený kurz.

U uzavřených firemních kurzů jsou termíny a četnost realizace dána dohodou na základě možností a potřeby klienta.

Kromě vlastní výuky je součástí programu také následná péče formou individuálních konzultací lektora s jednotlivými účastníky v časech dle operativní domluvy.

Termíny

Den zahájení vzdělávacího programu je uveden v tabulce níže. Termíny navazujících dní budou naplánovány dohodou účastníků s produktovým manažerem vzdělávacího programu.

První modul můžete na zkoušku absolvovat zdarma. Školení bude účtováno pouze v případě, že se následně rozhodnete absolvovat celý vzdělávací program. V tabulce níže je uvedena celková cena vzdělávácího programu.

Lokalita, termín kurzu



Náplň kurzu:

Skrýt detaily
  • Modul 1: Situační leadership / management (3 hodiny)
  • V tomto online programu se seznámíte s praktickým přístupem situačního vedení. Budete moci pracovat s tím, že stojí za to umět určit, který typ vedení je pro úkol tím pravým. Zjistíte, co může v přizpůsobení se situaci fungovat. V kurzu získáte přehled o konceptu a technikách, které umožňují pracovat s dynamikou situací a přispívají k výsledku.
    1. Leader jako představitel směrování a hodnot
    2. Situační vedení lidí – styly leadershipu k dosažení cílů v různých situacích
    3. Koučovací přístup – využití potenciálu členů týmu pro nalézání cest k řešení
  • Modul 2: Vedení virtuálních týmů
  • V tomto online programu se seznámíte s tím, co podporuje udržování pracovních činností na dálku, co je přínosem pro fungování virtuálního týmu a co dělat pro zadávání úkolů, aby nebyly promarněny. Zjistíte rovněž, jaké měkké dovednosti lze uplatnit pro efektivní komunikaci a vedení porad na dálku.
    1. Vedení týmu na dálku, úloha leadera a členů virtuálního týmu
    2. Zvláštnosti komunikace ve virtuálním týmu
    3. Zapojení ve virtuálním týmu, zvyšování vlastní odpovědnosti, reakce na nedorozumění, sociální izolace členů virtuálních týmů
  • Modul 3: Emoční inteligence v leadershipu (3 hodiny)
  • Vedoucí pracovníci, kteří dokáží pracovat s emoční inteligencí, mají sebevědomí, umí naslouchat a komunikovat, jsou otevřeni i špatným zprávám a poskytují konstruktivní zpětnou vazbu. Náš online program vám pomůže zvládnout potřebné sociální dovednosti, abyste byli úspěšní ve řízení změn a řešení konfliktů.
    1. Vedení týmu na dálku, úloha leadera a členů virtuálního týmu
    2. Zvláštnosti komunikace ve virtuálním týmu
    3. Zapojení ve virtuálním týmu, zvyšování vlastní odpovědnosti, reakce na nedorozumění, sociální izolace členů virtuálních týmů
  • Modul 4: Krizový management (3 hodiny)
  • V tomto online programu se seznámíte s tím, co dělat, když se na pracovišti objeví nouzová situace, která narušuje běžný stav v organizaci a vede k její nestabilitě. Jelikož krize působí na jednotlivce, tým i organizaci, dozvíte se, jaké kroky můžete podnikat jako leader, jak kolegy o změnách informovat a jaké postupy je možné v této situaci využít.
    1. Vedení lidí v období změn a krizí
    2. Leadership v náročných komunikačních situacích – práce s informacemi, prezentace změn podřízeným / kolegům
    3. Praktické techniky a metody kreativního řešení problémů
  • Modul 5: Rozvoj týmové spolupráce (3 hodiny)
  • Týmová práce je společná akce těch, kdo se podílejí na dosažení společného cíle. Jde při tom o více než jen o splnění úkolů. Síla týmu vychází ze vzájemné podpory, sdílení a kultivace uvnitř týmu pro uznávání vzájemných rozdílů. V tomto online workshopu získáte poznatky k prolomení bariér v týmu a pro rozvoj transparentnosti bez vynucování spolupráce.
    1. Inspirace týmu sdílenou vizí pro podporu motivace
    2. Flexibilita, odpovědnost, metody skupinového řešení problémů
    3. Princip samořízení, agility a Job craftingu
Časový rozvrh:
5 dní (13:00hod. - 16:00hod.)
Cena kurzu:
6 000,00 Kč (7 260,00 Kč včetně 21% DPH)

Lektoři

Natasa

Mgr. Nataša Michalová Ph.D. je lektorkou a koučkou ve společnosti ICT Pro. Věnuje se především těmto tématům: management, leadership, osobní a profesní rozvoj, emoční inteligence, komunikace, řešení náročných komunikačních situací, stress management a manažerský koučink.

Nataša je absolventkou Pedagogické fakulty Univerzity v Hradci Králové zakončenou státní zkouškou z pedagogiky a psychologie a absolventkou Fakulty vojenských technologií Univerzity obrany v Brně.

Samotnému lektorování a koučinku se věnuje již 20 let. Jejím hlavním smyslem práce a životním cílem je provázet klienty, kteří chtějí posílit pružné myšlení, rozvinout silné stránky své osobnosti, praktikovat v profesi činorodost i aktivně zvládat zátěž. Zaměřuje se na práci s klienty podle jejich specifikace cílů a potřeb a vede je k převzetí iniciativy, zodpovědnosti a tvořivosti.



Tomes

Ing. Milan Tomeš je lektorem, trenérem a designerem ve společnosti ICT Pro. Věnuje se především těmto tématům: management, leadership, projektové řízení, osobností a profesní rozvoj, mindfulness, motivace, práce s vizí, kmenová kultura a komunikace.

Milan vystudoval Technickou univerzitu v Pardubicích, studium završil titulem Ing. a následně absolvoval doplňující pedagogické studium na Filozofické fakultě Univerzity Pardubice.

Samotnému lektorování a tréninku se věnuje již 10 let. Věří, že život je změna, že umění přijímat změny a život takový jaký je, je největší mistrovství, a že život má smysl, a tedy i naše práce by ho měla mít. A na těchto principech připravuje a vede vzdělávací programy, online rozvojové aktivity a teambuildingové akce, a to pro všechny, kteří se nebojí změn a práce na sobě samém.