Kreativní metody řešení problémů – podpora a rozvoj kreativity zaměstnanců (MNGM23)
Management, Manažerské dovednosti
Praktický workshop kreativní řešení problémů je určen výhradně těm, kteří chtějí problémy řešit jinak. Kreativní řešení problémů a vytváření nových nápadů jsou páteří inovace a uvádět v život vlastní nápady může výrazně akcelerovat rozvoj firmy. Rozšíříte si svůj repertoár kreativních metod, vhodných pro řešení složitých situací, a to jak při individuální činnosti, tak při skupinové nebo týmové práci. U těžko uchopitelných problémů nebo rozsáhlých úkolů není snadné předem jednoduše vybrat kritéria, dle jakých chcete situaci vyřešit a většinou chybí i odvaha. V rámci praktického workshopu zjistíte, jak eliminovat bariéry tvořivosti a jak kreativitu rozvíjet.
Metodika výuky: interaktivní skupinová/individuální cvičení, praktický nácvik jednotlivých metod/technik, diskuze, zpětná vazba lektora
Lokalita, termín kurzu
30.6. - 1.7.2022
6 900 Kč
25.8. - 26.8.2022
6 900 Kč
20.10. - 21.10.2022
6 900 Kč
1.12. - 2.12.2022
6 900 Kč
30.6. - 1.7.2022
6 900 Kč
25.8. - 26.8.2022
6 900 Kč
20.10. - 21.10.2022
6 900 Kč
Náplň kurzu:
Skrýt detaily
-
Rozvoj kreativity v každodenní praxi, využití tvořivých sil ke změně stereotypů
-
Podpora klíčových oblastí pro rozvoj kreativity
-
Hravost – jak podpořit hravý přístup, který je základním kamenem kreativního myšlení
-
Představivost – co podporuje představivost a jaký význam má zapojení všech smyslů do kreativního procesu
-
Odvaha – proč je riskování podmínkou inovativního myšlení u jednotlivců, týmů a organizaci
-
Zodpovědnost – proč se někteří zříkají všeho, co mohou ovlivnit a bojí se přijmout své rozhodnutí
-
Příprava tvořivého klimatu, situace podněcující tvořivost
-
Překážky tvořivosti
-
Hledání jedné správné odpovědi
-
Zaměření na logičnost
-
Postup podle pravidel
-
Trvalá praktičnost
-
Přílišná specializace
-
ndividuální, skupinové a týmové uplatnění kreativních metod
-
Fáze kreativního procesu, metody pro jednotlivé fáze kreativního procesu
-
Kreativita v organizaci
-
Kreativita jako hodnota společnosti
-
Přijetí rozmanitosti
-
Tolerance neúspěchu
-
Zábavu v pracovním prostředí
-
Zachycování nápadů
-
Individuální kreativita
-
Otevřenost ke kreativitě
-
Pozornost k nejednoznačnosti
-
Strach z chyb, selhání
-
Přesvědčení o chybění kreativity
-
Podpora vytrvalosti
-
Přehled kreativních metod pro hledání nápadů, posuzování a rozhodování
-
Časový rozvrh:
-
2 dny (9:00hod. - 17:00hod.)
-
Cena kurzu:
-
6 900,00 Kč (8 349,00 Kč včetně 21% DPH)