Komplexnost CSR - kultivace dobročinných a odpovědných aktivit do udržitelného byznysu (MARK15B)
Marketing, Marketingová komunikace a PR
Kurz je určen pro manažery a vlastníky firem, kteří plánují povýšit své dobročinné a odpovědné aktivity na vyšší úroveň a vytvořit tak ucelenou udržitelnou strategii své firmy. V kurzu se dozví, jak jsou jejich nynější aktivity chápány v rámci udržitelnosti, v čem spočívají ucelené strategie a jak jich mohou dosáhnout na základě svých nynějších aktivit a předností. Kurz se částečně překrývá s Kurzem č.1, ale specializuje se na účastníky, kteří již mají zkušenosti se společenskou odpovědností a chtějí tuto oblast dále rozvíjet.
Privátní školení a termíny na míru
Toto téma je možné zrealizovat pouze jako privátní, a to nejen formou uzavřeného firemního kurzu, ale také jako individuální konzultaci pro jednotlivce.
V případě kurzu na míru je níže uvedená osnova pouze inspirací. Finální obsah vzdělávání, jeho délka i termíny budou přizpůsobeny konkrétním vstupním znalostem, potřebám a cílům účastníků.
Cenovou nabídku vám rádi připravíme na základě vstupů zaslaných e-mailem nebo zadaných prostřednictvím poptávkového formuláře. Cena privátního školení vychází z náročnosti požadované obsahové náplně školení, časového rozsahu a celkového počtu přihlášených osob.
Lokalita, termín kurzu
Kontaktujte nás
Náplň kurzu:
Skrýt detaily
-
Jaké místo zde mají dobročinné a odpovědné aktivity
-
Kolik firem tolik přístupů – rozvoj udržitelnosti na základě charakteristiky firmy
-
Vytvoření udržitelné identity firmy
-
Implementace krok za krokem
-
Vyhrazení týmu udržitelnosti
-
Zvolení důležitých témat
-
Zapojení stakeholderů
-
Zvolení cílů
-
Reporting a zpětná evaluace
-
Modelové situace, příklady z praxe
-
Časový rozvrh:
-
1 den (9:00hod. - 17:00hod.)