Jak prosperovat v době ekonomického ochlazení? (MNGM36)

Management, Koučink a Top management

Potřebujete v ekonomickém ochlazení dosahovat svých cílů levněji a rychleji? Řešením jsou strategická partnerství a sdílení zdrojů. Úspěšné firmy tuto strategii standardně používají. Získejte i vy praktické informace včetně právního pohledu.

V kurzu se dozvíte

  • Proč je spolupráce a sdílení zdrojů řešením stávající krize
  • jak díky sdílení zdrojů profitují české i zahraniční společnosti
  • jaké zdroje lze efektivním sdílením získat
  • jak sdílením zdrojů získat za 3 měsíce tisícový obchodní potenciál
  • užitečné příklady z praxe z Česka i ze zahraničí
  • jak a kdy lze u spolupráce a sdílení zdrojů garantovat ziskovost
  • ak správně měřit efektivitu spolupráce a sdílení zdrojů
  • proč je důležité budovat strategická partnerství právě v této době.
  • Kurz je učený pro

  • jednatele, ředitele a manažery, kteří jsou zodpovědní za růst firmy, její konkurenceschopnost a zvládnutí období krize
    • Lokalita, termín kurzu



      Náplň kurzu:

      Skrýt detaily
      • Jak spolupráce a sdílení zdrojů podpoří vaše podnikání v následujících konkrétních oblastech:
        1. obchod
        2. konkurenceschopnost
        3. marketing a firemní strategie
        4. optimalizace nákladů
      Časový rozvrh:
      1 den (9:00hod. - 12:00hod.)
      Cena kurzu:
      1 800,00 Kč (2 178,00 Kč včetně 21% DPH)

      Lektor

      • Lektor workshopu je specialistou na zavádění, řízení a rozvoj strategických partnerství a využití sdílení zdrojů pro menší a střední firmy. Jeho cílem je spoluprací dosahovat rychleji a levněji lepších výsledků. Odbornost vychází z 15 let praxe, kdy učil firmy, jak efektivní může být cesta spolupráce a sdílení zdrojů namísto spoléhání se pouze na vlastní zdroje. Jeho přidanou hodnotou jsou praktické zkušenosti a metodika řízení, která umožňuje měřit efektivity spolupráce i sdílení
      • Praktické zkušenosti lektora

        • řízení podnikatelského klubu zaměřeného na jednatele a ředitele menších a středních firem v ČR
        • vytváření a řízení strategických forem spolupráce na klíč v ČR i zahraničí
        • vedení přednášky o budování a řízení strategických aliancí – Právní fakulta Masarykovy university v Brně
        • vedení workshopů s tématikou strategie, marketingu a strategické aliance
        • založení Aliance pro inovaci v ČR
        • Moto lektora:

          • BUDOUCNOST JE VE SPOLUPRÁCI