Firemní kultura a systémy sdílených hodnot (MNGM22)

Management

Na tomto kurzu Vám představíme několik modelů pro budování zdravé firemní kultury a systému sdílených hodnot. Získáte praktická doporučení, jakými kroky v organizaci nastavit proces obnovy těchto hodnot, naučíte se pracovat s hodnotovým rámcem, který je jedním z pilířů firemní kultury. Absolventi kurzu získají vědomosti potřebné k vybudování srozumitelného a pro pracovníky bezpečného prostředí, jasně komunikujícího, jaké typy chování a přístup k práci organizace preferuje. Špatně nastavená firemní kultura je často příčinou vzniku nedorozumění, demotivace a konfliktů v organizaci, které následně negativně dopadají na hospodářské výsledky firmy, schopnost získávat nové zákazníky či zaměstnance. Přijďte se naučit, jak se těchto negativních jevů vyvarovat.

Lokalita, termín kurzu



Náplň kurzu:

Skrýt detaily
  • Role managementu v rozvoji organizace
  • Vliv velikosti organizace na vztahy a procesy
  • Tři pilíře firemní kultury (FK)
  • Firemní kultura s orientací na výsledky a zaměstnance
  • Znaky Firemní kultury z perspektivy vnitřní (zaměstnanecké) a vnější (klientské)
  • Konkrétní příklady projektů pro budování Firemní kultury
  • Dogmata a rituály ovlivňující Firemní kultury
  • Zapojení řadových pracovníků do budování Firemní kultury
  • Zpětná vazba jako základní kámen Firemní kultury a systémové nástroje pro její poskytování
  • Schwartzova typologie sdílených hodnot
  • Konkrétní příklady podporujících se a kolizních hodnot a jejich dopady na podobu vztahů a spolupráci
  • Význam manažerských vzorů a přesahy k leadershipu
  • Praktické příklady, modelové situace
  • Diskuze, shrnutí, závěr
Časový rozvrh:
2 dny (9:00hod. - 17:00hod.)
Cena kurzu:
6 900,00 Kč (8 349,00 Kč včetně 21% DPH)