Email marketing (MARK24)
Marketing, Digitální online marketing
Emailový marketing je jedním z nejstarších marketingových nástrojů, který však stále vykazuje jednu z nejvyšších účinností. Problémem však bývá, že je často nepochopen a spojován jen se zasíláním slev.
V kurzu si ukážeme nejen jaký vybrat mailingový systém a jak psát emaily, ale především co posílat a jak často. Zároveň se podíváme na to, jak neposílat SPAM a jak jednotlivé kampaně měřit.
Kurz je určen pro ty, kteří mají nebo budují mailovou databázi a chtějí s ní pracovat intenzivně.
Lokalita, termín kurzu
Kontaktujte nás
Náplň kurzu:
Skrýt detaily
-
Email marketing
-
Proč je to stále dobře
-
Jaký systém vybrat
-
Co vlastně posílat?
-
Sleva už netáhne
-
Jak zjistit spokojenost zákazníka
-
Víte, že….?
-
Máme nový produkt
-
Svátky se blíží
-
Máte nápad?
-
Děkujeme za nákup
-
Neodcházejte
-
Tak to se nám povedlo
-
Výsledky
-
Jak poznat dobrou kampaň
-
Co změnit, když to nefunguje
-
Jak často posílat emaily
-
Příklady
-
Jak by to mělo vypadat
-
Jak neposílat SPAM
-
Jak by to nemělo vypadat
-
Časový rozvrh:
-
1 den (9:00hod. - 17:00hod.)
-
Cena za osobu:
-
4 500,00 Kč (5 445,00 Kč včetně 21% DPH)
Vybrané zákaznické reference
VAPOL CZ s.r.o., Rachel K.
Email marketing (
MARK24)
"Školení bylo velmi dobré, oslovilo mě hned prvotní zjišťování našich potřeb a snaha vše zakomponovat do kurzu. Děkuji za mnoho tipů a rad."
next CRE s.r.o., Aneta G.
Email marketing (
MARK24)
"Velmi ochotný školitel, oceňuji široký záběr školení a přehledné informace."