Efektivní zavedení marketingu (MARK5)
Marketing, Marketingová strategie
Marketing provází vznik i růst firmy. Nejčastějším problémem však bývá nastavení procesů a kampaní tak, aby marketing nebyl jen synonymem pro černou díru, ale investice do něj se vracela a pomohla firmě se dále rozvíjet.
Co vše je tedy marketing, jak ho uchopit, jak s ním pracovat a jak ho nastavit, bude obsahem tohoto kurzu. Na konci budete mít již zpracovanou hrubou kostru marketingového plánu, kterého se můžete držet v dalších krocích. Řekneme Vám také, jak kroky zavedení marketingu do firmy poskládat za sebou tak, abyste správně odhadli personální a finanční potřeby tohoto oddělení, stejně jako očekávání a cíle, kterých by měl marketing ve Vaší firmě dosáhnout.
Kurz je určený pro všechny, kteří s marketingem začínají a nemají zavedený marketing ve firmě v podobě pravidelných aktivit. Zároveň je určen těm, kteří mají pocit, že jejich marketing není efektivní a neví, které aktivity dělat sami a které delegovat externím firmám.
Lokalita, termín kurzu
Kontaktujte nás
Náplň kurzu:
Skrýt detaily
-
Marketing
-
Ja vnímáme marketing v naší firmě?
-
Co vše je vlastně marketing?
-
Co má plnit marketing v naší firmě
-
Marketing persony
-
SBU - strategické obchodní jednotky
-
Kdo je můj zákazník
-
Zákazník je víc, než jen jméno a adresa
-
Jak vytvořit marketingovou personu?
-
Analýza trhu
-
Vnější prostředí (konkurence, trh, prostředí)
-
Vnitřní prostředí (7P, zdroje)
-
SWOT analýza
-
Vlastní tým vs. outsourcing
-
Activity in-house
-
Výhody a nevýhody
-
Kombinované modely
-
Praktické příklady
-
Personalistika
-
Jaké lidi potřebuji?
-
Kde sehnat ty správné lidi?
-
Jak stanovit kompetence, zodpovědnost
-
Školení
-
Outsourcing
-
Nabídka marketingových služeb
-
Dodavatelé marketingu
-
Agentury
-
Freelanceři
-
Nastavení vhodných marketingových aktivit
-
Rozpočet vs. cíle
-
Procesy rychle a přehledně
-
Dopady a výsledky
-
Plánování
-
Marketing jako neustálý proces změny
-
Plánovaná priorizace aktivit
-
Vyhodnocení
-
Doporučený předchozí kurz:
-
Marketingová analýza (MARK2)
-
Časový rozvrh:
-
2 dny (9:00hod. - 17:00hod.)
-
Cena za osobu:
-
7 900,00 Kč (9 559,00 Kč včetně 21% DPH)