Sociální sítě 2.0: Síla AI pro kreativní správu vašeho obsahu (AISM)

Marketing, Marketing - umělá inteligence

Sociální sítě a umělá inteligence dnes tvoří základ úspěšného marketingu i komunikace s klienty. Zatímco sociální sítě jako Facebook, Instagram a LinkedIn přinášejí možnosti, jak být blíže zákazníkům a efektivně spravovat firemní prezentaci, umělá inteligence nabízí nástroje pro automatizaci, tvorbu obsahu i analýzu dat.

Tento dvoudenní kurz vám pomůže nejen důkladně porozumět sociálním sítím a lépe je využívat, ale také vám prakticky představí, jak efektivně využít nástroje umělé inteligence, integrovat AI do vaší každodenní práce a maximalizovat dopad vašeho obsahu na sociálních sítích.

Kurz je určen pro ty, kteří chtějí zefektivnit své marketingové aktivity, posunout je na vyšší úroveň a být v čele inovací. Připravte se na praktická cvičení, tipy a triky, které budete moci ihned aplikovat do vaší praxe.

TOTO ŠKOLENÍ VÁM POMŮŽE:

  • Využít sociální sítě pro efektivnější komunikaci a marketing
  • Nastavit firemní stránky na Facebooku, Instagramu a LinkedInu
  • Zvolit správnou sociální síť pro vaši firmu či projekt
  • Vytvářet efektivní obsah a příspěvky pro sociální sítě
  • Generovat texty a obrázky s pomocí umělé inteligence
  • Automatizovat správu sociálních sítí a usnadnit si práci
  • Analyzovat data s pomocí nástrojů AI a optimalizovat vaše marketingové strategie

KDO BY SE MĚL KURZU ZÚČASTNIT?

  • Marketéři, kteří chtějí zvýšit konverzi a efektivitu svých kampaní
  • HR pracovníci, kteří chtějí lépe komunikovat na sociálních sítích s pomocí AI
  • Podnikatelé, kteří chtějí využít nové technologie pro růst své firmy
  • Kreativní pracovníci, kteří chtějí držet krok s moderními nástroji
  • Mírně pokročilí pracovníci marketingu a marketingoví manažeři
  • Všichni, kdo chtějí efektivně tvořit a spravovat obsah na sociálních sítích s maximálním dopadem
  • ZÍSKEJTE SLEVU 82 % NA TENTO KURZ DÍKY DOTACI MPSV!

Lokalita, termín kurzu



Náplň kurzu:

Skrýt detaily
  • Den 1: Sociální sítě 2.0
  • Úvod do sociálních sítí
    1. Facebook vs. Instagram vs. LinkedIn
    2. Sociální sítě jako způsob, jak být zákazníkům blíž
    3. Principy sociálních sítí – co od nich očekávat, jak je správně využít.
  • Firemní stránky
    1. Jak nastavit firemní stránku na Facebooku, Instagramu a LinkedInu
    2. Soukromé zprávy a interakce se zákazníky
    3. Zvýšení dosahů a jak na správný hashtag (#).
  • Tvorba obsahu a brandu
    1. Jak má vypadat správný příspěvek
    2. Jak budovat brand a dlouhodobě posilovat firemní identitu
    3. Soutěže na sociálních sítích – jak je využít ke zvýšení interakce.
  • Facebookové skupiny
    1. Výhody a síla skupin
    2. Jak zvolit správnou skupinu, zakládat ji a pracovat s ní
    3. Jak pozvat veřejnost a využít skupiny k šíření povědomí.
  • Facebooková reklama
    1. Jak ji nastavit
    2. Zakázaná témata a na co si dát pozor
    3. Praktická cvičení v nastavení reklamy.
  • Automatizace správy sociálních sítí
    1. Plánování příspěvků a správa více sítí najednou
    2. Automatizace interakcí pomocí nástrojů pro Direct messages.
  • Den 2: Síla umělé inteligence ve vašem obsahu pro maximální dopad
  • Seznámení s umělou inteligencí (AI)
    1. Co je AI a proč je důležitá v marketingu a kreativitě
    2. Živé ukázky využití AI ve světě a u nás.
  • Generování textů s pomocí AI
    1. Jak správně zadávat dotazy (prompty) v nástrojích jako ChatGPT, BingChat, Google Bard
    2. Jak se nenechat oklamat a efektivně psát emaily, příspěvky na sítě, inzeráty apod.
    3. Praktická cvičení na generování textů.
  • Šablony promptů a rešerše
    1. Jak fungují šablony promptů a jak je tvořit
    2. Srovnání různých přístupů a praktická cvičení na tvorbu vlastních šablon.
  • Generování obrázků a tvorba designu s AI
    1. Kdy využít umělou inteligenci pro generování obrázků
    2. Jak používat Adobe Firefly, Bing Create a Canva
    3. Praktické cvičení na generování a úpravy obrázků.
  • Další nástroje AI a jejich využití ve firmě
    1. Analýza SEO, tvorba SEO obsahu a analýza dat
    2. Přehled různých AI nástrojů pro marketing a personalistiku
    3. Praktická cvičení dle potřeb a zaměření účastníků.
Předpokládané znalosti:
Základy práce na PC, základní orientace v sociálních médiích, zkušenosti s používáním internetu.
Časový rozvrh:
2 dny (9:00hod. - 17:00hod.)
Cena za osobu:
8 400,00 Kč (10 164,00 Kč včetně 21% DPH)

ZÍSKEJTE SLEVU 82 % NA TENTO KURZ DÍKY DOTACI MPSV!

Zaplatíte pak jen 1 512 Kč bez DPH s dotací od MPSV!

ODKAZ NA INFORMACE O PROJEKTU - JSEM V KURZU:

Jsem v kurzu: dotované vzdělávací kurzy pro všechny

LEKTOR

Lubomír Černý

Lubomír Černý je nejen zkušeným odborníkem v oblasti AI, ale I marketingovým specialistou, tvůrcem webů, event manažerem, projekt manažerem, školitelem a kreativcem v jedné osobě. Pomáhá rozvíjet firmy I celé jejich týmy, budovat značky a zakládat start-upy.

Kromě vzdělávání v oblasti AI, marketingu a grafiky se věnuje řadě kreativních projektů a organizaci eventů na klíč. Jako lektor ICT Pro úspěšně inspiroval a profesně posunul již stovky zákazníků z desítek různých firem a oborů a na svoje školení má nespočet kladných ohlasů.