Facebook, Instagram, Linkedin - sociální sítě pro firmy (MARK21)

Marketing, Digitální marketing - Sociální média

Sociální sítě z hlediska marketingu jsou některými vnímány jako mystérium, jinými jako trend, který jim přinese množství zákazníků. Nabízí mnoho možností, ale na druhou stranu se několikrát do roka mění a vyvíjí. Jak využít Facebook / Instagram / Linkedin pro svou firmu? Přinese mi vážně zákazníky? Jak se starat o sociální sítě? Jaké tvořit příspěvky? Proč mi to nefunguje a jiným ano? Na tyto i jiné otázky si na kurzu odpovíme a podíváme se na to, jak sociální sítě pro firmy skutečně fungují a jak je reálně využít. Není to pro každého a kdo se rozhodne s nimi pracovat, musí počítat s tím, že ho čeká průběžná práce.

TENTO TRÉNINK VÁM POMŮŽE:

  • Nastavit si firemní stránku
  • Rozhodnout se, kterou sociální síť zvolit pro svou firmu / projekt
  • Určit, jak a jaký obsah tvořit
  • Zorientovat se v tom, jak pracovat s reklamou na sociálních sítích
  • Automatizovat sociální sítě

KDO BY SE MĚL TRÉNINKU ZÚČASTNIT?

  • Všichni, kterým sociální sítě nefungují
  • Všichni, kteří chtějí zvýšit konverzi a efektivitu nákladů na sociální sítě
  • Všichni, kteří chtějí být blíže svým zákazníkům
  • Všichni, kteří chtějí být tahounem, ve svém oboru
  • Mírně pokročilí pracovníci marketingu a marketingoví manažeři

Privátní školení a termíny na míru

Toto téma je možné zrealizovat pouze jako privátní, a to nejen formou uzavřeného firemního kurzu, ale také jako individuální konzultaci pro jednotlivce.

V případě kurzu na míru je níže uvedená osnova pouze inspirací. Finální obsah vzdělávání, jeho délka i termíny budou přizpůsobeny konkrétním vstupním znalostem, potřebám a cílům účastníků.

Cenovou nabídku vám rádi připravíme na základě vstupů zaslaných e-mailem nebo zadaných prostřednictvím poptávkového formuláře. Cena privátního školení vychází z náročnosti požadované obsahové náplně školení, časového rozsahu a celkového počtu přihlášených osob.

Lokalita, termín kurzu

Kontaktujte nás

Náplň kurzu:

Skrýt detaily
  • Sociální sítě 
    1. Facebook vs. Instagram vs. LinkedIn 
    2. Sociální sítě jako způsob, jak být zákazníkům blíž 
    3. Principy sociálních sítí - aneb je to stále jen nástroj, zázraky neumí 
  • Firemní Facebook / Instagram / Linkedin 
    1. Jak nastavit firemní stránku 
    2. Soukromé zprávy 
    3. Jak si zvětšit dosahy? 
  • Tvoříme obsahu & brand 
    1. Co je to křížek-hashtag a k čemu slouží? (#) 
    2. Jak má vypadat správný příspěvek 
    3. Na co si dát pozor 
    4. Jak budovat brand 
    5. Timeline, alba, stories 
    6. Soutěže na Facebooku 
  • Facebookové skupiny 
    1. Síla doporučení 
    2. Jak zvolit správnou skupinu 
    3. Jak pracovat se skupinou 
    4. Jak založit skupinu 
    5. Jak pozvat veřejnost 
  • Facebooková reklama 
    1. Jak ji nastavit 
    2. Principy 
    3. Zakázaná témata 
  • Automatizace 
    1. Plánování příspěvků 
    2. Správa více sítí najednou  
    3. Direct message 
  • Diskuze, shrnutí, závěr 
Předpokládané znalosti:
Základní orientace v marketingu
Doporučený následný kurz:
Facebook, Instagram, Linkedin - sociální sítě pro firmy (MARK21)
Časový rozvrh:
1 den (9:00hod. - 17:00hod.)

Vybrané zákaznické reference

Vysoká škola ekonomická v Praze, Ivana K.
Facebook, Instagram, Linkedin - sociální sítě pro firmy  ( MARK21)
"Celková spokojenost"