Komunikace ve zdravotnické praxi (KOM12)
Komunikace a asertivita, Komunikace
Cílem praktického workshopu je porozumět, jak může personál ve zdravotnictví působit na komunikaci s příjemci zdravotní péče, tak i na kvalitu pracovní komunikace. Dozvíte se, co je potřeba zabezpečit k získání a předávání informací.
Zaměříte se na využití komunikačních stylů a nástrojů komunikace ve zdravotnické praxi pro zajištění přehlednosti a srozumitelnosti informací pro budování důvěry mezi personálem a pacienty.
Trénink je určen pro přímé aktéry komunikace s pacienty i nepřímé účastníky pracující ve zdravotnické praxi, kteří chtějí posílit rovinu pracovní komunikace za různých okolností.
Privátní školení a termíny na míru
Toto téma je možné zrealizovat pouze jako privátní, a to nejen formou uzavřeného firemního kurzu, ale také jako individuální konzultaci pro jednotlivce.
V případě kurzu na míru je níže uvedená osnova pouze inspirací. Finální obsah vzdělávání, jeho délka i termíny budou přizpůsobeny konkrétním vstupním znalostem, potřebám a cílům účastníků.
Cenovou nabídku vám rádi připravíme na základě vstupů zaslaných e-mailem nebo zadaných prostřednictvím poptávkového formuláře. Cena privátního školení vychází z náročnosti požadované obsahové náplně školení, časového rozsahu a celkového počtu přihlášených osob.
Lokalita, termín kurzu
Kontaktujte nás
Náplň kurzu:
Skrýt detaily
-
Konstruktivní komunikace pro spolupráci
-
První dojem a jeho působení v komunikaci
-
Principy konstruktivní komunikace
-
Umění naslouchat a uplatnění empatie
-
Konfliktní situace a jejich zvládání
-
Komunikace ve specifických procesních podmínkách
-
Komunikační techniky pro porozumění si
-
Komunikační techniky v situacích vymezení se
-
Komunikace zaměřená na přínosy
-
Komunikace mezi personálem v klinické praxi
-
Komunikace v tísnivých situacích
-
Naladění se na komunikaci
-
Proaktivní přístup ke komunikaci
-
Komunikace emocionality
-
Péče o komunikační hranice
-
Komunikace v konfliktních situacích
-
Vymezení konfliktu
-
Styly řešení konfliktu
-
Vyjednání spolupráce
-
Reflektování komunikace
-
Časový rozvrh:
-
1 den (9:00hod. - 16:00hod.)
Vybrané zákaznické reference
MyClinic s.r.o., Markéta V.
Komunikace ve zdravotnické praxi (
KOM12)
"Příjemné školení po všech stránkách. Velkým přínosem pro mne byla práce s agresí a komunikace s agresivními klienty."