Zvládání agresivních a manipulativních praktik (KOM11)

Komunikace a asertivita, Asertivita

Cílem praktického workshopu je umět rozpoznat manipulativní techniky a bránit se jim. Dozvíte se nejen to, jak asertivně a přitom nekonfliktně prosadit svůj názor, ale i to, jak odhalit možné příčiny vzniku manipulativního chování komunikačního partnera a také jak pracovat s neverbální komunikací.

Trénink je určen všem, kteří na sobě cítí negativní dopad manipulativních technik, bossing, či agresivního chování ze strany profesních i životních partnerů, a kteří tuto situací chtějí změnit k lepšímu.

Metodika kurzu: praktická komunikační cvičení, modelové situace, rozbor a řešení vlastních situací, zpětná vazba, diskuze, akční plán rozvoje

Privátní školení a termíny na míru

Toto téma je možné zrealizovat pouze jako privátní, a to nejen formou uzavřeného firemního kurzu, ale také jako individuální konzultaci pro jednotlivce.

V případě kurzu na míru je níže uvedená osnova pouze inspirací. Finální obsah vzdělávání, jeho délka i termíny budou přizpůsobeny konkrétním vstupním znalostem, potřebám a cílům účastníků.

Cenovou nabídku vám rádi připravíme na základě vstupů zaslaných e-mailem nebo zadaných prostřednictvím poptávkového formuláře. Cena privátního školení vychází z náročnosti požadované obsahové náplně školení, časového rozsahu a celkového počtu přihlášených osob.

Lokalita, termín kurzu

Kontaktujte nás

Náplň kurzu:

Skrýt detaily
  • Sebeuvědomění v komunikaci
    1. Sebevědomí, sebedůvěra
    2. Vnímání pocitů a potřeb
    3. Vyrovnanost
    4. Umění sebeprosazování
  • Agresivní jednání
    1. Pocity a agresivní jednání
    2. Potřeby a zájmy
    3. Stres a agresivní jednání
    4. Signály agresivního jednání
    5. Techniky pro zmírnění agresivního jednání
  • Manipulativní jednání
    1. Podstata manipulativního jednání
    2. Potřeby a zájmy
    3. Rozpoznání manipulace
    4. Verbální a neverbální projevy manipulace
  • Zvládání napětí při jednání
    1. Cíl jednání
    2. Blokáda a bariéry v komunikaci
    3. Přerušení rozhovoru
    4. Návrat k rozhovoru
    5. Sebereflexe
  • Jednání v náročné situaci
    1. Volba jednání podle situace
    2. Výběr jednání podle stupně agrese
    3. Postup při nezvládání situace
    4. Sebereflexe
Časový rozvrh:
1 den (9:00hod. - 16:00hod.)

Vybrané zákaznické reference

FOXCONN CZ s.r.o., Pavel V.
Zvládání agresivních a manipulativních praktik  ( KOM11)
"Přestože jsem očekával něco jiného, školení hodnotím velice pozitivné. Dalo mi nový pohled na danou problematiku a doplnilo, informace, které mi chyběli k aplikaci některých dřívějších informací."
Home Credit International a.s., Pavlína B.
Zvládání agresivních a manipulativních praktik  ( KOM11)
"Školení bylo perfektní, paní lektorka byla velmi inspirující a kurz vedla zábavnou formou. "