Strategie modrého oceánu - najděte si svoji cestu (BOS)
Inovace produktů a procesů, Kaizen a neustálé zlepšování
Již řadu let se diskutuje v podnikatelských kruzích na téma zvyšování konkurenčního prostředí, globalizace a snižování loajality zákazníků ke značkám. To přivedlo manažery řady firem ke snahám porazit konkurenci, nebo se jí vyrovnat snižováním nákladů a změnou přístupu k toku hodnot. To mívá za následek "krvácení" v cenových válkách s konkurenty, rušení neefektivních činností a propouštění přebytečných zaměstnanců. Proto se takovému přístupu říká "plavat v rudém oceánu". My se zaměříme na hledání způsobů, ne jak porazit konkurenci, ale jak ji vyřadit ze hry bez využití "krvavých praktik". Jinými slovy: "Jak plavat v modrém oceánu!"
Lokalita, termín kurzu
26.4. - 28.4.2021
11 800 Kč
19.7. - 21.7.2021
11 800 Kč
26.4. - 28.4.2021
11 800 Kč
19.7. - 21.7.2021
11 800 Kč
Náplň kurzu:
Skrýt detaily
-
Co to je modrý oceán
-
Zásadní rozdíly mezi rudým a modrým oceánem
-
Typy inovací a strategie modrého oceánu
-
Co to je užitek
-
Užitek pro zákazníky / užitek pro firmu
-
Šest úrovní užitku
-
Analytické nástroje
-
Hodnotová křivka odvětví (konkurence)
-
Výzkum trhu, firemní informační systém, databáze
-
SWOT analýza, brainstorming, graf Ishikava,
-
Strategie modrého oceánu
-
Základní vlastnosti dobré strategie
-
Hodnotová křivka strategie modrého oceánu a její interpretace
-
Formulování strategie modrého oceánu - I. část (jak na to)
-
Vytvořte si podmínky, bez kterých to nepůjde - proces změny firemní kultrury
-
Formulování strategie modrého oceánu - II. část (jak na to)
-
Vytvořte si nový tržní prostor
-
Překonejte omezení strategického plánování
-
Navrhněte varianty a vyberte tu nejlepší
-
Naplánujte strategii prosazení (test užitku, určení nákladů, stanovení ceny, vstup na trh)
-
Realizujte stanovené strategie
-
Závěr
-
Diskuse, shrnutí, závěr
-
Časový rozvrh:
-
3 dny (9:00hod. - 17:00hod.)
-
Cena kurzu:
-
11 800,00 Kč (14 278,00 Kč včetně 21% DPH)