Řízení IT provozu a správa ICT služeb (ICT Operation / ICT Services) (PRJM6)

Projektové a procesní řízení

Chcete získat aktuální informace a praktické rady v oblasti moderního provozu IKT (ICT Operation) a poskytování služeb IKT (ICT Services) ve firmách a mezinárodních korporacích? Jste IT manažer nebo Service desk manažer, team leader, IT field support manager, obchodní ředitel, provozní ředitel, střední management, šéf vývojářů či personalista? Praktické know-how z korporátní praxe nabízené v tomto workshopu je užitečné v dnešním světě IT a podnikání napříč všemi řídícími pracovními rolemi. Neváhejte navštívit náš praktický workshop a držte krok se současnými osvědčenými nadnárodními trendy.

Lokalita, termín kurzu



Brno
8.12. - 8. 12. 2017
Objednat
19.1. - 19. 1. 2018
Objednat
Praha
3.11. - 3. 11. 2017
Objednat
15.12. - 15. 12. 2017
Objednat
Vlastní Školení na míru (termín, lokalita, obsah, délka)

Náplň kurzu:

Skrýt detaily
  • Agilní metody versus ITIL procesy
  • Service Desk
    1. Lokální
    2. Globální
  • Týmy systémové podpory a jejich motivace
  • Vůdčí změny a jejich dopad na společnost
  • Globální provozy IT
    1. Pro
    2. Proti
  • Jak řídit infrastrukturu
    1. Řízení provozních prvků (politiky, procesy, vybavení, data, lidské zdroje)
    2. Systémová správa
    3. Síťový management
    4. Správa úložišť
  • Jak řídit vývojářské týmy
    1. DevOps
    2. Eskalace
    3. Nástroje
  • Interaktivní diskuze založená na praktických zkušenostech
Časový rozvrh:
1 den (9:00hod. - 17:00hod.)
Cena kurzu:
8 400,00 Kč (10 164,00 Kč včetně 21% DPH)