Pokročilá optimalizace kampaní Google Ads za pomoci skriptů (MARK0)
Marketing, Digitální online marketing
Zefektivněte své PPC kampaně v prostředí Google Ads. Naučíme Vás, jak si vytvořit skripty, které automaticky, třeba i každou hodinu, optimalizují nastavení Vašich kampaní. Zkušenosti z praxe ukazují, že absolventi tohoto kurzu jsou schopni díky nabytým vědomostem dosáhnout o min. 10 % - 15 % lepšího výkonu (vzorek pracovníků digitální agentury se zaměřením na PPC). Lektor kurzu Vás seznámí se základní syntaxí, postupy nasbíranými během několikaleté praxe s Google Ads skripty. Kurz je určen správcům PPC kampaní v Google Ads bez ohledu na pokročilost znalostí PPC systémů, žádoucí je alespoň základní znalost práce s Google Sheets.
Lokalita, termín kurzu
Kontaktujte nás
Náplň kurzu:
Skrýt detaily
-
Úvod do Javascriptu v prostředí Google Ads
-
Základní syntaxe
-
Práce s proměnnými
-
Práce s objekty
-
Omezení běhu skriptů v Google Ads
-
Google Reporting Services
-
Úvod do dotazovacího jazyka AWQL
-
Generování reportů do Google tabulek, objektů v prostředí Google Ads
-
Práce s daty z vygenerovaných reportů
-
Google Ads skripty
-
Selektory kampaní, sestav, klíčových slov apod.
-
Iterace v rámci objektů
-
Změna hodnot, např. max. CPC, typ shody apod.
-
Časování skriptů a kontrola jejich výstupu
-
Import dat do Google Ads skriptů
-
Použití Google Sheets jako zdroje dat
-
Automatický import dat z Google Sheets do skriptu
-
Pokročilé skriptování v Google Ads
-
Dělení složitých skriptů do několika dílčích kroků
-
Práce se štítky
-
Pokročilá úprava cílů reklamních kampaní
-
Bidding adjustment za pomoci Google Ads skriptů
-
Časový rozvrh:
-
2 dny (9:00hod. - 17:00hod.)
-
Cena za osobu:
-
7 900,00 Kč (9 559,00 Kč včetně 21% DPH)