Pokročilá optimalizace kampaní Google Ads za pomoci skriptů (MARK0)

Marketing, Digitální online marketing

Zefektivněte své PPC kampaně v prostředí Google Ads. Naučíme Vás, jak si vytvořit skripty, které automaticky, třeba i každou hodinu, optimalizují nastavení Vašich kampaní. Zkušenosti z praxe ukazují, že absolventi tohoto kurzu jsou schopni díky nabytým vědomostem dosáhnout o min. 10 % - 15 % lepšího výkonu (vzorek pracovníků digitální agentury se zaměřením na PPC). Lektor kurzu Vás seznámí se základní syntaxí, postupy nasbíranými během několikaleté praxe s Google Ads skripty. Kurz je určen správcům PPC kampaní v Google Ads bez ohledu na pokročilost znalostí PPC systémů, žádoucí je alespoň základní znalost práce s Google Sheets.

Lokalita, termín kurzu

Kontaktujte nás

Náplň kurzu:

Skrýt detaily
  • Úvod do Javascriptu v prostředí Google Ads
    1. Základní syntaxe
    2. Práce s proměnnými
    3. Práce s objekty
    4. Omezení běhu skriptů v Google Ads
  • Google Reporting Services
    1. Úvod do dotazovacího jazyka AWQL
    2. Generování reportů do Google tabulek, objektů v prostředí Google Ads
    3. Práce s daty z vygenerovaných reportů
  • Google Ads skripty
    1. Selektory kampaní, sestav, klíčových slov apod.
    2. Iterace v rámci objektů
    3. Změna hodnot, např. max. CPC, typ shody apod.
    4. Časování skriptů a kontrola jejich výstupu
  • Import dat do Google Ads skriptů
    1. Použití Google Sheets jako zdroje dat
    2. Automatický import dat z Google Sheets do skriptu
  • Pokročilé skriptování v Google Ads
    1. Dělení složitých skriptů do několika dílčích kroků
    2. Práce se štítky
    3. Pokročilá úprava cílů reklamních kampaní
    4. Bidding adjustment za pomoci Google Ads skriptů
  • Diskuze, shrnutí, závěr
Časový rozvrh:
2 dny (9:00hod. - 17:00hod.)
Cena za osobu:
7 900,00 Kč (9 559,00 Kč včetně 21% DPH)