Kurz je určen tel. operátorům, obchodním zástupcům a všem pracovníkům, kteří jsou v telefonickém obchodním kontaktu se zákazníky a kteří chtějí získat sebejistotu při telefonování. Účastníci kurzu posílí komunikační schopnosti a získají základy rétoriky potřebné k efektivní telefonické komunikaci, stejně jako know-how v oblasti telemarketingu, tedy naslouchání, vyjednávání, argumentace, asertivity, zvládání obtížných situací, zpracování námitek atd.
Vybrané zákaznické reference
LAPP Czech Republic s.r.o., Lucie D.
Obchodní telefonická komunikace (
OBCH1)
"Velmi dobře zorganizované školení,kde byl prostor řešit konkrétní situace. "
LAPP Czech Republic s.r.o., Tomáš V.
Obchodní telefonická komunikace (
OBCH1)
"Výborná atmosféra, výhoda malého kolektivu = individuální přístup. Zábavná forma a skvěle připravená lektorka."
SIEGL s.r.o., Jan K.
Obchodní telefonická komunikace (
OBCH1)
"Velmi pozitivně hodnotím tento kurz. Mnoho jsem se zde zábavnou formou naučil a věřím, že mi to pomůže ke dalšímu rozvoji. Rozhodně bych se rád zúčastnil i dalších školení. "
STRATOS AUTO, spol. s r.o., Leoš L.
Obchodní telefonická komunikace (
OBCH1)
"Výborný kurz a brainstorming. Velice přínosný, i když náročný. :)
Děkuji."
STRATOS AUTO, spol. s r.o., Josef D.
Obchodní telefonická komunikace (
OBCH1)
"Přínosný kurz. Věřím, že mi absolvování kurzu pomůže zlepšit mé obchodní výsledky. :-) "
SERVISBAL OBALY s.r.o., Lenka R.
Obchodní telefonická komunikace (
OBCH1)
"Ze školení jsem byla nadšená, sl.Aneta zodpověděla veškeré mé dotazy, které se týkaly mého telefonování zákazníkům a snažila se rozptýlit mé obavy z tel.kontaktu. Super."