Obchodní telefonická komunikace (OBCH1)

Obchodní dovednosti, Obchodní komunikace

Kurz je určen tel. operátorům, obchodním zástupcům a všem pracovníkům, kteří jsou v telefonickém obchodním kontaktu se zákazníky a kteří chtějí získat sebejistotu při telefonování. Účastníci kurzu posílí komunikační schopnosti a získají základy rétoriky potřebné k efektivní telefonické komunikaci, stejně jako know-how v oblasti telemarketingu, tedy naslouchání, vyjednávání, argumentace, asertivity, zvládání obtížných situací, zpracování námitek atd.

Lokalita, termín kurzu



Náplň kurzu:

Skrýt detaily
  • Role a kompetence
    1. Klíčové kompetence k dosahování úspěchu
    2. Práce s postojem, hodnoty, cíle, sebe motivace
  • Rétorika zaměřená na telefonickou komunikaci
    1. Navázání a budování vztahu se zákazníkem
    2. Strukturování a zdůraznění předávané myšlenky
    3. Komunikační nástroje a techniky v telefonické komunikaci
    4. Užitečné obraty a tipy pro mluvený projev po telefonu
    5. Praktická rétorická a komunikační cvičení
  • Specifika telefonické komunikace
    1. Obchodní cíl komunikace
    2. Komunikační bariéry v obchodním jednání
    3. Druhy telefonátů (aktivní vs. reaktivní telefonáty)
    4. Proklientský přístup
    5. Argumentace – metody a složky účinné argumentace
    6. Námitky – typy námitek a jejich zpracování
    7. Námitka, reklamace, stížnost – rozdíly mezi jejich řešením
  • Příprava, struktura, vedení obchodního rozhovoru
    1. Příprava telefonického rozhovoru
    2. Cíl telefonické komunikace
    3. Zahájení rozhovoru, první dojem
    4. Oslovení, navázání vztahu se zákazníkem
    5. Zachycení důležitých informací v průběhu telefonátu
    6. Cílené otázky
    7. Konstruktivní návrh řešení, prezentace návrhu řešení
    8. Ukončení hovoru se zákazníky
    9. Zpětná vazba, hodnocení kvality a rozbor telefonických rozhovorů s doporučením lektora na co se zaměřit v praxi
Doporučený předchozí kurz:
Telefonická komunikace (KOM4)
Časový rozvrh:
2 dny (9:00hod. - 17:00hod.)
Cena kurzu:
6 900,00 Kč (8 349,00 Kč včetně 21% DPH)

Vybrané zákaznické reference

LAPP Czech Republic s.r.o., Lucie D.
Obchodní telefonická komunikace ( OBCH1)
"Velmi dobře zorganizované školení,kde byl prostor řešit konkrétní situace. "
LAPP Czech Republic s.r.o., Tomáš V.
Obchodní telefonická komunikace ( OBCH1)
"Výborná atmosféra, výhoda malého kolektivu = individuální přístup. Zábavná forma a skvěle připravená lektorka."
SIEGL s.r.o., Jan K.
Obchodní telefonická komunikace ( OBCH1)
"Velmi pozitivně hodnotím tento kurz. Mnoho jsem se zde zábavnou formou naučil a věřím, že mi to pomůže ke dalšímu rozvoji. Rozhodně bych se rád zúčastnil i dalších školení. "
STRATOS AUTO, spol. s r.o., Leoš L.
Obchodní telefonická komunikace ( OBCH1)
"Výborný kurz a brainstorming. Velice přínosný, i když náročný. :) Děkuji."
STRATOS AUTO, spol. s r.o., Josef D.
Obchodní telefonická komunikace ( OBCH1)
"Přínosný kurz. Věřím, že mi absolvování kurzu pomůže zlepšit mé obchodní výsledky. :-) "
SERVISBAL OBALY s.r.o., Lenka R.
Obchodní telefonická komunikace ( OBCH1)
"Ze školení jsem byla nadšená, sl.Aneta zodpověděla veškeré mé dotazy, které se týkaly mého telefonování zákazníkům a snažila se rozptýlit mé obavy z tel.kontaktu. Super."