LinkedIn pro obchodní zástupce (MARK18)

Marketing

LinkedIn má celosvětově kolem 380 milionů aktivních uživatelů. Jde o třetí nejpopulárnější síť po Facebooku a YouTube (tzn. první nejpoužívanější mezi profesními sítěmi). Úspěšné akvizice v oblasti obchodních zástupců budou stále více podmíněny znalostmi právě této platformy. Ukážeme Vám, jak jej efektivně využívat. Naučíme Vás maximalizovat využití LinkedInu pro potřeby finančních či obchodních zástupců. Prozradíme Vám, jak aplikovat okamžité změny k progresivnímu využívání LinkedInu. Kurz je určen pro každého, kdo se zabývá prodejem, pro obchodní zástupce a pro všechny, kdo chtějí na LinkedIn vyhledávat obchodní příležitosti.

Lokalita, termín kurzu



Brno
3.1. - 4. 1. 2018
Objednat
14.2. - 15. 2. 2018
Objednat
Praha
11.1. - 12. 1. 2018
Objednat
22.2. - 23. 2. 2018
Objednat
Vlastní Školení na míru (termín, lokalita, obsah, délka)

Náplň kurzu:

Skrýt detaily
  • Úvod do LinkedIn
    1. Problematika digitálního marketingu a role LinkedInu v ní
    2. Současné a budoucí trendy vyhledávání zákazníků
    3. Poslední informace a novinky týkající se LinkedIn
    4. Definice obecné LinkedIn strategie pro vyhledávání zákazníků
    5. Analýza nejdůležitějších částí LinkedIn profilu pro vyhledávání zákazníků
    6. Hlavní networkingové cíle úspěšného LinkedIn obchodního zástupce
    7. Jak efektivně zvýšit počet LinkedIn kontaktů bez zablokování účtu
    8. Jak se chovat na LinkedIn v závislosti na individuálním stavu počtu kontaktů
  • Zacílení kandidátů na LinkedInu i mimo něj
    1. Jak vyždímat maximum z LinkedIn vyhledávače (LinkedIn People Search)
    2. Jak odkrýt skryté zdroje s relevantními osobami 
    3. Co je tzv. Boolean vyhledávání a proč je denní rutinou
    4. Definice boolean operátorů, modifikátorů a vyhledávacích příkazů
    5. Co je to tzv. X-Ray a Flip vyhledávání, jak cílit a filtrovat LinkedIn uživatele pomocí internetových vyhledávačů
    6. Definice konceptuálního, implicitního, jazykového a nepřímého vyhledávání
    7. Definice pokročilých technik jako např. sémantické, pravděpodobností a vyčerpávající vyhledávání
  • Jak úspěšně kontaktovat LinkedIn zákazníky
    1. Jak najít kontaktní informace každého LinkedIn uživatele za každých okolností
    2. Jak determinovat e-mailovou adresu skoro každého zákazníka na světě
    3. Co je to diverzita zákazníků a jaké výzvy nám přináší
    4. Jak automatizovat vyhledávání zákazníků užitím LinkedInu a služeb třetích stran
    5. Které kontaktní metody jsou pro akvizici potenciálních zákazníků nejefektivnější
    6. Jak měřit efektivitu kontaktování potenciálních zákazníků a zlepšování její úspěšnosti
    7. Jak vytvářet zprávy, které potenciální zákazníci nemohou ignorovat
    8. Jak odkrývat skryté a privátní LinkedIn profily potenciálních zákazníků
    9. Jak sledovat LinkedIn aktivitu Vaší konkurence
    10. Jak penetrovat cizí LinkedIn skupiny, do kterých nemáte přístup
    11. Jak vytvářet vlastní LinkedIn skupiny, aby pracovaly pro Vás
  • Diskuze, shrnutí, závěr
Časový rozvrh:
2 dny (9:00hod. - 17:00hod.)
Cena kurzu:
6 900,00 Kč (8 349,00 Kč včetně 21% DPH)